Már a bétában is feltűnt a Hero Hunt, a Droid Run és a Cargo neve, és a DICE most végre leleplezte a Star Wars: Battlefront homályos játékmódjait.
A Hero Hunt egy 7v1-es felállást kínál, melyben egy hős száll szembe hét lázadóval vagy birodalmi katonával. Ha valaki megöli a hőst, akkor a helyébe lép, és a többiek rá fognak vadászni. Aki a legtöbb időt tölti egy hős bőrében, az nyeri a meccset.
A Cargo a Battlefront Capture the Flag módja. Mindkét csapatnak van egy bázisa, ahol értékes rakományt tárolnak. A csapat célja az, hogy ellopja az ellenség rakományát és a saját bázisára szállítsa. A recept ismert: amelyik brigád több csomagot szállít le 15 perc alatt, az nyer. Vagy egy meccs alatt hatot, akkor az automatikus győzelmet jelent.
A Droid Run "egy kiszámíthatatlan és gyors" játékmód, melyben a játékosok célja az, hogy az ellenőrzésük alá vonjanak három "huncut'" droidot, akik a térkép három pontján foglalnak helyet. Igen ám, de a robotok még véletlenül sem ácsorognak egy helyben, el kell őket fogni, mielőtt a rögzítési folyamat elkezdődik. Ezek a meccsek 6v6-os felállást kínálnak, a cél az, hogy mindhárom droidot elkapjuk és megtartsuk a 10 perces mérkőzés alatt. Fegyver power-upokat ugyan találunk a pályákon, viszont hősöket és járműveket nem.
A minap a szezonbérlet is feltűnt az Originen, a PSN-en és az Xbox Store-ban. A megjelenés után érkező négy DLC-hez 50 dollár ellenében juthatunk hozzá. A leírás szerint a bővítményekkel "új helyszínekre látogathatunk el egy messzi-messzi galaxisban".
A szezonbérlet birtokosai két héttel korábban hozzáférhetnek a kiegészítőkhöz, mint mások, ráadásul egy exkluzív Shoot First emote-tal is gazdagodnak.
A játékból lesz Ultimate Edition is, amely tartalmazza az alapjátékot, a szezonbérletet és a Deluxe Edition finomságait is. Ára 120 dollár lesz minden platformon.
A Star Wars: Battlefront november 17-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Az 50 + 50 dolcsi teljesen standard sajnos, ennyibe fájnak a CoD-ok, BF-ek és minden más multis lövölde is sajnos. Ezen kár századszorra is fennakadni, mert úgysem lesz már jobb ez a helyzet.
Én most már kivárom a teszteket és a youtube-videókat a többi pályáról / játékmódról. Ha a megjelenés után egy héttel úgy látom, hogy van benne élet, akkor talán csatlakozom, mert SW és ezt a játékot mi másért venénnk, ha nem azért, mert SW? Az SW hangulatot semmi más nem tudja visszaadni. Most ez vagy bejön valakinek, vagy közömbösen hagyja.
Mindegy mit írok, aki így szeret egy címet, az megveszi, a bizonytalanok pedig igen is tudjanak olvasni ne csak pro-t, hanem kontrát is. Amikor én tájékozódok egy játékról, szeretem elolvasni hogy mi az előnye/hibája.
Félreértés ne essék, technikailag nagyon ott van! Épp ezért nem temetem teljesen a játékot, kíváncsi vagyok, hogy a Supramacy mód, a többi map, a testreszabhatóság milyen lesz, mennyi fegyvert, kártyát raknak még bele, balanszolják-e tovább a cooldown időket, mert míg a sniper teljesen rendben van, hogy egy ilyen rendszerben, egy idő után újra használhatod, a gránáttal kapcsolatban már annyira nem. Nem mondom, hogy nem fogom megvenni, csak azt, hogy a beta alapján nekem hatalmas csalódás volt több fronton is, előrendelést végülis kihagyom, és majd meglátjuk, mit hoznak ki belőle a teljes játékra, illetve pár hónap után a patchekkel. A Hothos Walker Assault-ot értem, nagyon is jó, ötletes játékmód, de hatalmas lutri, hogy normális lobby-ba kerülj, és ne TDM-ezve fogócskázzanak az egész játék alatt a lázadók, mindemellett kihagyták a squad-rendszert, nincs normális invite (ahol több embert is ugyanabba a csapatba tudnál meghívni a kör kezdete előtt).
A balance-ra reagálva, egy korábbi kommentemben szidtam, mint a bokrot, de ezennel ünnepélyesen visszavonom: vasárnap délutánra úgy látszik a gamerek rájöttek a lépegetők leamortizálásának csínjára-bínjára és a birodalomnak bizony fel kell kötni a fehér páncélalsót, ha el akar jutni a generátorokig, mert bizony az AT-ST-k könnyen lépegető koporsónak bizonyulnak, az AT-AT-k meg sorban fúrták kis löveges nózijukat a hóba. A felkelők nyerési esélye hétfőre beállt stabil 50%-ra.
A balance-szal jelentem semmi gond nincs.
Az ár. Drága, pofátlan az a plusz pár ezer forint, de én ezen az egyen nem tudok komolyabban kiakadni. Egyrészt van rá kereslet, mert a franchise-nak nagy neve van, elkérhetnek ennyit is, aki akarja, meg fogja venni, aki nem, az pedig megveszi jövő év elején 5-6 000-ért g2a-n...
A magyar piaccal kapcsolatban pedig azt gondolom, hogy akinek van pénze 10-11 000 forintért megvenni a legújabb játékokat megjelenésközeli időpontban, annak az a 3-4 000 ft már nem oszt, nem szoroz. Amikor megláttam az árát, nekem is leesett az állam, és tudtam jól, hogy csak azért a plusz, mert star wars cím, de gyorsan letudtam a dolgot magamban, hogy ha tényleg jó, hát üsse kő, megveszem, ezen már ne múljon.
A TW3-as példa pedig valamilyen szinten igen reprezentatív, még ha nincs is műfajbeli hasonlóság. A CDPR ki tudta gazdálkodni, hogy 10 000 ft-ért árulják a játékukat úgy, hogy abban milliószor millióval több munkát fektettek, mint feltehetőleg a DICE a Battlefrontba. Tudom, hogy az EA árazta be a terméket, mindettől függetlenül pofátlanság, és a lehúzáson kívül valóban semmi más nem indokolja; magyarul tévedés az, hogy itt a fejlesztést kell kifizetni ezzel a magasabb árral, sokat ezen nem is kell gondolkodni.
A 16 ingyenes DLC-ről már ne is beszéljünk.
Az, hogy a Battlefront a HL sorsára jut vagy nem, azt majd az idő eldönti, de abban biztos vagyok, hogy egy éve múlva a töredéke sem fog játszani már vele, mint mondjuk egy Battlefield-del, nem is fog annyi törődést kapni a fejlesztőktől.
Felteszem, kis pihi, aztán neki kell ugrani a következő Battlefield-nek (amitől én megint csak nem várok sokat a rengeteg kimaradt fejlesztési idő miatt, de ne legyen igazam).
Tények, amiket én látok.
Gyönyörű grafika, technikailag nagyon ott van a játék, látszik, hogy évek alatt sikerült kiismerniük ezt a motort, a hangok is nagyon szépek, jó minőségűek, szinte mindet a filmekből ismerős és... ennyi. Jön a DE:
- nincs single player, ez a legkisebb gond. (tudom, hogy egy 5-7 órás szórakozásért "sír a szám" és egy nagyon jó multi elviszi a játékot enélkül is, de szerintem ezen kívül nagyon jó alapot és hangulatot ad a többjátékos módnak. Tudjuk be a filmeket ennek, mondom ez a legkisebb baj.)
- a pályák felépítése egy vicc. 10 perc alatt rajzolok és 2 nap alatt megcsinálok én is egy ilyet textúrákkal, mindennel. röhejesen kihalt és egyhangú. kábé 10 perc után kezdtem el unni, miután kigyönyörködtem magam a grafikában.
- fegyverek terén a tartalom szintén nevetséges, reméljük, hogy ez változik valamelyest, de józan ésszel belegondolva, nem túl sok teret enged ennek a filmek univerzuma. lézerfegyver és slussz - az, hogy kicsit más a statjuk meg a hangjuk, az nem változatosság, kb 5 perc munka eredménye,
- a balanszról nem is hallottak, se fegyverek, sem a játékmódok terén, példa erre a Hoth Walker Assault, fentiekből következik, hogy
- fogalmuk sem volt a készítőknek, hogy milyen játékot akarnak csinálni. adott játékmenetre egy fapados casual game, aminek beismerem, hogy meglehet a maga piaca, ugyanakkor meg beleerőltetnek olyan játékmódokat, amihez kőkemény csapatmunkára volna szükség, de
- squadrendszert, voip-et nemes egyszerűséggel kihagyták, előbbi helyett egy mosolyogni való "partnerrendszer" van...
- egykaptafa birodalom vs lázadók, a két csapatot semmi más nem különböztetni meg, csak annyi, h más a modell meg a textúra rajta.
- nincsenek kasztok, hogy legalább egy kicsit legyen élvezetes a játék, ehelyett oda van b*szva minden az egyetlen szem katonára, aki egyszerre lehet sniper, jetpackes, etc., amit csak akarsz.
Hirtelen ennyi jut eszembe. Végezetül még pár dolog, amiben volt fantázia, de elcseszték. A kártyarendszer, bár ordít róla, hogy melyik játékból kölcsönözték az ötletet, de itt nem működik. A Titanfall-ben valóban plusz, érdekes, értékes dolgokat lehetett unlockolni egy-egy kártyával, de itt úgy tűnik nekem, mintha a végén kaptak volna észbe, hogy
" - te johnny! Bazmeg! Kihagytuk a snipert! Bazz, a gránátot is, takt gránátokat is.. aztak.. nem hiszem el... Ráadásul tudott mit mondott még a főnök? Kéne bele valami repkedős izé, anélkül nem fogják kajálni a népek. Most mit csináljunk?
- b*sszuk bele az egészet ilyen kártyrendszerbe, mint a titanfallban, aztán balanszolni sem kell...
- zseniális vagy!"
Ezen kívül az auto feltöltődéssel vették el a maradék csekély izgalmát is ennek, amit nem értek, hiszen rohadt gyorsan lehet benne halni, na mindegy. Hát így látom én ezt a játékot, pedig baromira vártam....
De még maga az alap játék 14 ezer forintért is rengeteg pénz főleg egy olyan játékért ami talán ugyanúgy járhat mint a Hardline és 2 hónapig élvezheted mert utána kongani fog...
Ebben azért van némi ellentmondás...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.