Régóta nem hallottunk már a The Divisionről, de szerencsére a Ubisoft Massive közösségi szakembere, Hamish Bode interjút adott a Pixel Vulture-nek, és tisztázott néhány fontos kérdést a játékkal kapcsolatban.
Először is, a nyitott világban nem korlátoznak semmiben. Nem lesznek szintfüggő területek, már a kezdetektől fogva bárhova mehetünk, minden irányba, de elképzelhető, hogy olyan pályarészre bukkanunk, amit csak erősebb felszereléssel célszerű felkeresni.
A játékban nincsenek töltőképernyők, az élmény zökkenőmentes lesz: az indítás után nem leszünk unalmas malmozásra kényszerítve, hiszen a The Division egybefüggő játszótérrel rendelkezik.
Hasonló a helyzet a PvP-re kihegyezett Darkness Zone-okkal is. Ha egy ilyen területre tévedünk, akkor sem kell várakoznunk, elvégre a partnerkeresés a háttérben zajlik.
A The Division március 8-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Amúgy az aktuális játékfelhozatallal kapcsolatban általában teljesen képben vagyok, de ez valahogy totál kimaradt.
Amúgy a video tetszetős.
https://www.youtube.com/watch?v=JhBAc6DYiys
Kv meg cigi mellé, pont kellett ez reggelre ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.