A svéd Oxeye akció-orientált platformere már régóta készül, de csak nem akar megjelenni: a legutóbbi tervek szerint ezen a héten, október 30-án vethettük volna rá magunkat a címre, azonban a készítők bejelentették, hogy csak 2016 februárjában tudják kiadni a munkájukat.
Habár a Cobalt feature-kész, és így minden funkciót beleraktak már, ami az egy- és a többjátékos részhez, illetve a különböző kihívásokhoz szükségesek, a játék még eléggé bugos, ezért szeretnének ülni rajta egy kicsit. A Cobalt egyébként Windowsra, Macre, Xbox 360-ra és Xbox One-ra készül, a konzolos változatokat a Warhammer: End Times - Vermintide mögött álló Fatshark hegeszti.
Az Oxeye szerint egyébként nem konkrétan a bugirtás miatt kell négy hónapot várnunk a játékra, a csúszást azt nyújtja meg, hogy így a konzolos verziók esetében elhúzódik a szokásos jóváhagyási procedúra a Microsoft részéről.
Erre a problémára sok fejlesztő panaszkodik, és jelen esetben ez azért vicces, mert a kiadásért egyébként a Microsoft-tulajdonban lévő Mojang felel - azt gondolnánk, hogy ilyenkor azért lehet segíteni ezen, de úgy tűnik, hogy nem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.