Az alábbi képekre a megbízható iparági informátor, Shinobi602 hívta fel a nagyérdemű figyelmét. Az alkotásokat még tavaly januárban töltötték fel a ZBrushCentralra, amely a grafikusok és 3D-modellezők egyfajta közösségi oldalának számít, ám eddig észrevétlenek maradtak a montreali stúdió fejlesztőjének munkái.
Pedig a képek a Mass Effect: Andromeda főhősét, Pathfindert ábrázolják talpig páncélban. Ő fogja beutazni a galaxist, hogy új otthont találjon az emberiség számára. Ha hihetünk a BioWare-nek, több száz naprendszert látogathatunk meg.
Azt persze hozzá kell tenni, hogy korántsem biztos, hogy pont így fog kinézni a karaktered, hiszen előfordulhat, hogy ez nem a végleges verzió.
A játék 2017 elején jelenik meg.
Még, hogy én vagyok csak érzékeny... :D
A Computer Mania is jó kis újság volt.
:)
De nem értem mi a baj a túl sok tartalommal, nem KÖTELEZŐ szinte semmi mellékküldetés, a fő story pörgős, izgalmas, élvezhető, és önmagában sem rövid, a karakterek is érdekesek.
Ha valamelyik dragon age kilóg a sorból az a 2 volt, az tele volt visszalépésekkel, alig volt benne érdekes karakter, a történet is eltörpült az origins eseményeinek hordereje mellett. Újrahasznált területek lépten-nyomon, csak a másik irányból mentünk néha. Apró pályák, a város is nagyon kicsi volt. Persze azt is tudtam élvezni a hibái ellenére, de akkor is éreztem, hogy nem az igazi, persze lehet mindenkinek más a véleménye, különbözünk. De sosem értem miért baj, ha túl sok opcionális dolog van egy játékban. A Witcher is tele van mellékküldetésekkel, de azért nem szól senki. Persze a Witcherben jók a mellékküldetések, és nem elkóborolt kecskéket keresel meg (vagy amikor mégis, az főküldetés), de egyik esetben sem kötelező megcsinálni őket.
nincs is ezzel baj, ha öt embert megkérdezek, melyik GTA jött be neki legjobban, úgyis mindegyik mást fog mondani.
Gondolom, ha tesztet írnál róla, adnál egy 40-60 %-ot, ezért sokan anyáznának téged, sokan meg helyeselnék. Még az is lehet, hogy annyian anyáznának, hogy végül aki egyetért veled, meg se merné mondani. Elismerem ezt a jelenséget.
Igazából abban igazad van, hogy mondhatod természetesen egy játékra, hogy hulladék, de AfterLife reakciója is jogos. Meg mindenkié. A konfliktusok mozdítják előre a világot. :-)
Csak nem biztos, hogy minden fórumot érdemes megtömni konfliktussal. A #7-es kommentemben épp a DA:I-ra gondoltam, de miért flémeltem volna be itt egy játékot, amit ráadásul kedvelek is?
Vannak játékok, amiket én is sz*rnak gondolok, de a kedvelőire való tekintettel igyekszem jobban megválogatni a szavaimat. ?-) Ez is egyfajta asszertív kommunikáció kérdése.
Azt a szerintemet direkt raktam oda, de szerintem tényleg szerintem nem kell. :-D
Ha meggondolod, a két játék működési mechanizmusa nagyon hasonló. A védett hely - camp -, ahonnét a főtérképre jutsz. A főtérképről elérhető helyek (war room). Fő- és mellékküldetések. Ezek mind benne vannak mindkettő játékban. A gyűjtögetés is, ha már itt tartunk, növényeket már a DA:O-ban is lehetett szedegetni.
Szerintem a DA:I nagyon sokat markol, és emiatt sokaknak keveset fog adni. Erre írtam a #7-ben, hogy a tartalom ne menjen a narratíva rovására, mert az Inquisition-ban bizony arra ment.
Ettől még a DA:I nem hulladék, nekem szerintem olyan kétszáz órám fekhet benne. Zártam a rifteket, oldogattam a küldetéseket. Néha repetitív volt és unalmas, máskor levegőt venni is elfelejtettem, annyira tetszett. A sárkányokat is élvezettel vadásztam le és a kiegészítők is jók voltak.
Azt mondanám, számomra a sorozat legerősebb darabja a DA:O volt, mert az egy epikus történetet mesélt el a semmiből. A DA:O talán megtehette volna ugyanezt, ha lineárisabbra és "kisebbre" tervezik.
Nálam így is olyan 80 % a DA:I, az elmúlt évek rpg-felhozatalában pedig vitathatatlanul az egyik legerősebb cím. Szerintem.
Tudod, mit nevezhetnénk hulladéknak? A semmiről nem szóló, nagyon rövid, vagy túlnyújtott, monoton, irányíthatatlan, bugos, optimalizálatlan, ízléstelen látványvilágú játékot például. Lehet, hogy a "neked a nem tetszik, illetve a hulladék" egy és ugyanaz... de vannak, akik különbséget tesznek közte, merthogy iszonyatos nagy különbség van a kettő között.
A respawn önmagában még nem halálos probléma, de amikor ez tölti ki tartalommal a dolgokat, akkor ott gáz van. Amikor minden küldetés full extrásan ismétlődő, és az óriási terület a történet mélységére és a kitalált világ konzisztenciájának a rovására megy, az szintén nem nyerő. Mint millió felhasználó leírta, az egész játékon látszik, hogy nyitásként egy mmo-nak szánták, aztán gondoltak egy nagyon és tákoltak belőle egy single játékot.
De ugyanez a gond a fallout 4 esetében is. Volt egy kitalált világ az 1-2 esetében, aztán elbarmolták az egészet. Ott még elhitted (mondjuk), hogy abban modellben élhetnek emberek, a fallout 3-4 esetében ez már teljesen hiteltelen.
Ez neked kritika...? Ne fárassz, please! Az, hogy neked nem tetszik valami, azzal nem is tudok vitatkozni, mert nem vagyunk egyformák és nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, de azzal, ha dedós, ovis szintűnek titulálsz egy történetet, azzal szerintem igenis lehet. De ne csak erről beszéljünk, ott a világ, a re-spawnoló ellenfelekkel. Szerinted ilyen nincs a Witcher 3-ban például, ami egyébként etalonnak számít a modern RPG-k között? Kipucolsz egy csomó helyet a szörnyektől, mégis újra ott lesznek... Az, hogy neked ezek a dolgok nem tetszenek, az nem a játék hibája! Nem mindegy az, ha azt mondod valamire, hogy nem tetszik, vagy azt, hogy hulladék. Kritizálás 1-es szabály.
Az, hogy szerintem s*ar valami, milyen módon zavar téged? Mégis miképpen kéne kritizálnom? Mivel nem téged győzködlek, hanem a véleményemet írom le, nem látom be, miért is problémás a dolog?
Amúgy mivel mindhárom DA megvan eredetiben, kis is toltam az összeset kiegészítőkkel együtt, így ignorálnám a véleményedet arról, mit mennyire ismerek. Az viszont biztos, hogy a csatatéren kószálás a 10 éve is cikin megoldott respawn-olódó egymást kaszaboló frakciók között röhejes.
Amúgy mivel máshol már elég jól megfogalmazta más, így körmölés helyett átvenném szvait:
"...Another huge disappointment, especially after years of extra development, delays and fan feedback. Bioware missed the mark again and this game doesn't deserve the Dragon Age brand, just another Skyrim wannabe hiking herb gathering simulator. For those looking for another DAO, look elsewhere, this game bears little resemblance to DAO. In a nutshell, DAI lacks immersion, story and is pretty much a dumbed down action RPG. For detail analysis, carry on reading.
Where to begin. I am +70 hours in on nightmare difficulty but just can't continue grinding to finished the game. The first 25 hours was exciting, thereafter got so tedious still doing the usual collecting 25 shards, find 15 letters, collect 20 blood lotus, establish 4 camps and kill bandits in each area. There are no buildups and conversations leading up to enemy battles, just follow map marker kill bandits and quest completion achieved & archived. I wouldn't even describe enemies and NPCs as two dimensional, they are just polygons populating the bland world of Thedas. No close up cinematic style dialogue with NPCs, again just about all conversation (except main quests) are distant third person with boring writing and one liners. I've explored all areas of the Hinterlands, Exalted plains, Crestwood, Western Approach, Emerald Grave, Shallow Mire, Stormcoast and a few other smaller areas, and honestly none of these huge areas are memerable. In each of these areas its the same quests (collect/find/kill) over and over that resemble MMO games..."
(Csakhogy a félreértéseket elkerüljük, nem azt mondtam, hogy az a jó kritika, ha szanaszét dicsérsz valamit!)
De mint említettem tudom én, hogy akik megszokták az mmo-kat azoknak nincs igényük a konzisztens történetre, vagy a legalább részben működőképes világmodellekre, de én kissé régebben kezdtem játszani, és kétlem, hogy változni fogok, ahhoz már öreg vagyok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.