Meglepő bejelentéssel készült mára a Square Enix: törlik a free-to-play, Psyonix által fejlesztett Nosgoth-ot. A multiplayer játékot a Legacy of Kain spin-offjaként jelentették be és idén januárban indult el a nyílt bétatesztelése. Februárban még arról szóltak a hírek, hogy a cím sikeres és rengeteg játékost vonzott, a kiadó most azonban éppen a játékosok hiányára hivatkozva állítja le a fejlesztést.
Akik pénzt öltek a játékba március 1. után, azok visszakapják a befektetett összeget, valamint a továbbiakban már nem lehet valódi pénzért cuccokat vásárolni. A szerverek május 31-én állnak le végleg.
Defiance:
Story- kain túlélte a szíve kitépését annak semmi értelme nem volt. Janost felélesztették aztán gyorsan meg is ölték. Egy felesleges NPC-t csináltak belőle, abból aki az előző részekben fontos karakter volt. Raziel meghal és egyesül a soul reaver-el. A világ leggagyibb búcsúja volt 2 vámpír között :D. A god-ot (már nem emlékszem a teljes nevére) nem sikerül legyőzni csak elzárni. Ezek után a világ legbugyutább prológusa jött.
gameplay- közepes puzzlek, rossz PC-s port, borzasztó kameranézet, repetatív játék menet (szerezd meg az összes kardját razielnek ugyan úgy... ötletes)
Zene fasza de már ismertük, grafika szép.
Az összes játékkal játszottam így tudom hogy mik a hibái rossz emberrel vitatkozol. Nem a mai játékokkal hasonlítom össze hanem a sorozat többi részével. És nem erre a befejezésre várt egyik fan sem.
A nosgoth-al alfa óta játszottam szinte minden új patchnél elővettem.
A skillt nyerhetted kör végén vehetted jah és ki is bérelhetted. A fegyvereket hasonló képpen. A játék tele volt jutalmakkal sok csak limitált ideig de hogy pay to win lenne ?! :D napi reward hello? az is hozzád vágott egy csomó cuccot. Minden skillem megvolt fizetés nélkül minimális játék idővel.
Másrészt mi akkor kezdtünk el játszani, amikor early acces lett, szóval akkor még bőven volt játékos, írsz te helyettem elég hülyeséget...
#7 ja és skill-t is vehettél (vagy fasz tudja már minek hívták a sok szar spell-t benne), de ne zavarjon, amik alap pénzből kurva drágák voltak, ők meg szépen összevették kb az összes karakterhez, a legjobb szetteket. Maradtak a kocka pro-k, az új játékosokra meg szartak, csak maguknak köszönhetik.
Hogyan legyen balance ha nincs játékos? :D Gondolkozz kicsit. A tőled jobb játékosok is szeretnének játszani. Ha nem tudna össze dobni akkor 1 napot kéne várni mire találna neked ellenfelet vagy neki. Így kompenzálta a játékosok hiányát a játék. Minden fegyvert és képességet ki lehetett "farmolni" szóval nem volt pay to win. Hülyeséget ne írj. A karakterek balancolása nem sikerült a legjobban abban egyet értek azon belül is a skillek erősségével volt baj.
Nem mindenkinek jönnek be ezek a shooter gamek az rendben van de ezzel hogy lehet "szarrá alázni" egy sorozatot azt még most sem értem :D
Btw, nálam a játékot ott baszták el, hogy 1 bizonyos szinten, már képtelen voltunk nyerni 4 haverommal, mert annyira nyomorult kockákat, vagy pay for win, nyomorultakat dobott, be ellenünk, hogy esélyünk sem volt, tök mind1, hogy mennyit vesztettünk, a játékot nem érdekelte (a rang, vagy a lose arány)... Szóval nem tudom sajnálni a rohadékokat, akik a fél fizetésüket, ebbe a szarba öltötték... én vissza sem adnám a pénzüket :)
Ebben a játékban volt potenciál csak nem sikerült kitörni a versenytársak közül.
A vámpír frakciókat kimondottan jó volt látni amiket már ugye a sorozatból megismerhettünk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.