Söderlund őszinteségi rohamát Michael Pachter elemző kérdése váltotta ki, aki azzal támadt a cég alelnökére, hogy miként tudná a cég biztosítani, hogy javulni fog a játékaik minősége, amikor "elszúrták az NBA-t, jó eséllyel kinyírták a Medal of Honort és Star Wars-fronton sem alkottak nagyot eddig"?
És bár Söderlund a kötelező rizsa mellett nem adott egyértelmű választ a kérdésre, a Star Wars: Battlefrontot ért kritikák kapcsán elárulta, hogy miért nem volt kampány a játékban: "Igen, tudjuk, hogy a kampány hiánya miatt sok kritikát kaptunk. Ez egy tudatos döntés volt, amit azért hoztunk meg, hogy a játék az új filmmel együtt jelenhessen meg, és így minél több emberhez eljusson."
Söderlund szerint a cég nem volt elégedett az értékelésekkel, de a játék összességében jól szolgált, egy olyan játékostábort is sikerült elérniük vele, amit más címeikkel nem tudtak volna. Ez persze minket nem vigasztal, a fenti válasz pedig annak fényében kiábrándító, hogy az úriember maga is megjegyzi: az EA az elmúlt években már megtanulta, hogy az igazán sikeres lövöldékhez éppúgy hozzátartozik az egyjátékos kampány, mint a multiplayer.
A többit rakjátok össze ti.
Söderlundnak nem tetszett a Battlefield 1 ötlete
A Battlefield 1 bejelentése után a DICE elég sokat beszélt arról, hogy az első világháború több volt a lövészárkokban zajló lövöldözésnél, és úgy tűnik, nem véletlenül: maga Söderlund is úgy volt vele eredetileg, hogy ennél többet nem lehet kihozni a témából.
Söderlund szerint nem véletlen, hogy az első világháború ritkán kerül elő a shootereknél, és amikor eldöntötték, hogy valami újat kell felmutatni Battlefield-fronton, azonnal elutasította a Battlefield 1 koncepcióját. Végül a DICE kitartásán múlt, hogy mégis jóváhagyta az ötletet.
Oké, oké, a pénz beszél, de egy cég megítélése is fontos, meg maga a játéké is.
Aki meg mevette a Season Pass annak meg 80 % kedvezményt adják a kiegészítő lemezt megjelenésekor.
Egyből előrébb kerülne az EA ezzel a lépéssel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.