E3 2016: Hivatalosan is leleplezték a Watch Dogs 2-t

  • Írta: zoenn
  • 2016. június 8.
  • Bejelentés
Link másolása
A szivárgáson felül is jutott jó néhány infó és látnivaló a Watch Dogs 2-ről, amiről a Ubisoft ma hivatalosan is lerántotta a leplet. Helyszínünk San Francisco és környéke lesz, hősünk egy afroamerikai hacker, Marcus Holloway.

Ma délután a Ubisoft Montreal hivatalosan is bemutatta a Watch Dogs 2-t. A nyitott világú címben ezúttal is egy hackert, bizonyos Marcus Hollowayt irányítunk, aki egy oaklandi születésű afroamerikai srác. San Francisco azonban egy barátságtalan hely, a felső vezetés masszív óriásreklámokkal mossa az emberek agyát, sőt még azt is megszabják, hogy az egyes személyek milyen egészségügyi kezelést kapjanak.

A Watch Dogs 2-ben tehát a napfényes San Franciscót és a környező Bay Areát járhatjuk be - gyalog, autóval, motorral, quaddal vagy épp hajóval. Hősünk saját bőrén tapasztalta a karhatalom elnyomó hatását: fiatal korábban sokszor szembesült rendőri brutalitással. Tehetséges hackerként folyamatosan bővítette tudását, és csatlakozott a DedSec csoporthoz, így Marcus nem lesz annyira magányos farkas, mint az első rész főszereplője, Aiden Pierce. A küldetéseket bármilyen sorrendben teljesíthetjük, a kampány nem lineáris. A siker kulcsa a követőink egyre gyarapodó számában mutatkozik meg.

De nem csak ennyiben más az új hős: fiatalabb és sportosabb, mint Aiden. Atletikusságának nagy hasznát veszi az utcákon, falakon mászhat és ugrálhat a háztetőkön, de a közelharctól sem ijed meg: akár még egy láncra kötött biliárdgolyóval is elintézheti az ellenségeket.

Okostelenfonja mellett Marcus számos kütyüt bevethet a küldetések során. Ott van a drónként funkcionáló quadcoptere és távirányítós autója. A játék "teljesen hackelhető világot" ígér. Míg az elődben csak bizonyos telefonokat és rendszereket törhetünk fel, addig a második részben szinte mindent. Minden egyes mobileszközt és autót is, amire szükség is van, hiszen a korrupció egyre nagyobb méreteket ölt és ártatlanok lesznek veszélyben.

A Watch Dogs 2 egyik fő eleme a kooperatív játék lehetősége. A városban bóklászva több játékossal is találkozhatsz, akik segíthetnek a különféle DedSec küldetések teljesítésében - akár az egész kampányt is végigtolhatjuk multiban! Természetesen a PvP sem hiányzik a kalapból.

Az anyag november 15-én landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en. Az előrendelők ingyen megkapják a Zodiac Killer című küldetést, amit teljesítve extra öltözetre tehetnek szert. A jövő héten kezdődő E3-on még többet láthatunk belőle.

Képek:

82.
82.
Vigohouse
#75 Ne szomorkodj ez miatt. Most nem én vagyok a célközönég. Majd legközelebb. :)
81.
81.
PaprikaJancsi
Baromi jól néz ki, nagyon várok már egy gameplay videót belőlle.
80.
80.
Norbiii
#76: A metró lehet nem a legjobb példa, de a mondanivalóddal teljesen egyetértek.
79.
79.
ADMlN
#76: Aztán mégis mit kéne csinálniuk? Egy évben ~600x megyek végig ugyan azon az útvonalon munkába jövet/menet. Hogy úgy mondjam ez egy kicsit túl repetatív ahhoz, hogy lekösse a figyelmem.
Azt meg eleve nem értem miért képzelik azt egyesek, hogy ha nem lennének mobilok, akkor hirtelen mindenki beszélgetni kezdene egymással. Én személy szerint már jóval a mobilok előtt sem érzetem semmiféle késztetést arra, hogy vadidegenekkel kezdjek beszélgetni a buszon/vonaton/metrón. Sőt kifejezetten irritálónak találtam azt a néhány holdkórost aki igen.

1*U36hBj8i-C7JJJxS4MP2HQ.jpeg
77.
77.
bitbandita
Csak ne olyan elbaszott legyen a járművek irányítása, mint az 1-ben. Nekem az vágta tönkre az egészet.
73.
73.
Vigohouse
Anno az első rész trailerei egyből megfogtak,kilóra megvettek. Szerettem és mai napig játszom vele. De ez az új nagyon nem jön be. Ez az új karakter számomra semmilyen. Olyan üres. Hogy miért?,mert a mai fiatalok is ilyenek (tisztelet a kivételnek). Egyedül San Francisco tetszik. Pont a kedvenc városom. Szóval összegezve ez nálam nem lesz első napos vétel. Sajnos. Pedig nagyon vártam. :(
71.
71.
Sullivan92
első napos vétel lesz :)
70.
70.
Tr4nCe
#65: Ebben van valami. Kereslet-kínálat.. Manapság már nem a nevelés a lényeg (pont az idiotizmus, hülyéknek könnyebb beadni mindent), hanem a még több pénz (nem mintha rosszul menne a cégnek). Bár az is meglehet, hogy végén fricskázzák majd benne a mai állapotokat. Erre adok 15% esélyt. :)
68.
68.
Tokodboy
Valahogy sut az egeszrol a gagyisag. Az hogy a foszereplo neger meg elmegy na de az hogy melle egy hipszter buzi is na az mar nem. De sajnos ez kell a mai nyomi 12-18 eves korosztalynak. Ha no lennek inkabb lennek leszbi minthogy ikyenekkel dugjak.
67.
67.
Hiláriusz
Remélhetőleg jobb lesz mint az első, bár nekem azzal sem volt sok bajom, leszámitva a borzalmas járműhandlinget és az szonyu monoton játékmenetet :D Még akkor megvettem amikor G2A-n 500 FT volt a deluxe full kiadás, azóta se vittem ki csak havonta előveszem 1-2 órára :D

Szeretnél értesülni az olcsó, akciós vagy ingyen játékokról? Látogass el az Olcsó Játékok Egyvelege oldalunkra, ahol minden nap friss hírekkel szolgálunk nektek az ilyenekről: https://www.facebook.com/groups/O.J.E.csoport/
66.
66.
MikelGun82
Az első rész is egy kalap szar, ennek lesz 2. Is??? :D
65.
65.
#64: Hála az égnek azt hittem hogy egyedül vagyok! Ahogy néztem ezt a színes-szagos nyáladzást rögtön az jutott eszembe hogy ez azoknak a 10 éveseknek készül akik szerint a Lizard Squad DDoS támadásai királyak, jeee, csesszük szét a rendszert, legyünk mi is Anonymous, és ehhez csini ruhák kellenek, füles, telót nyomkodni egész nap és szarni mindenre, öregem nem hittem volna hogy a Watch Dogs ilyen lesz. Röhej az egész...
64.
64.
Tokodboy
#43: Vegre egy jo komment. Anikir a selfieket kesziti fuxal a byakaban az tenyleg 12eves szint. En majdnem lehanytam a monitort hogy mi ez a gagyisag.
62.
62.
KopyAti
Sztem az első WD nem volt olyan sz@r, mint ahogy azt sokan megélték. Én adtam neki időt (mert kell neki), hogy bizonyítson, s az 1/3-ától már-már élveztem is! Én kíváncsian várom a kettőt!
61.
61.
Őrnagy
#34: Persze, lehessen minden játékban választani! A Witcherben nekem nem tetszik ez az albínó rocker faszi, a Dirtben lehetnének motorok is, a Mortal Combatban meg legyenek kiskutyák! Jogunk van a választáshoz! ( irónia)
60.
60.
p3ti
Sok műfika ellenére, és olyan kritikusok szava ellenére akik végig sem játszották az előző részt, én nagyon jól elvoltam vele. Akárcsak a Sleeping Dogs, ez is meglepően tetszetős volt számomra. A GTA5 nekem nem adta. Pont az tetszett a WD -be, hogy nincsen annyi lehetőségem. Élveztem a játékot az elejétől a végéig, és tetszett a város is...szóval engem kimondottan érdekel a folytatása.
59.
59.
PrimYaz00
Hmm nem rossz, ezeket a selfie stick-es majmokat helyből agyonfogom lőni, ahogy a valóságban kellene :)
58.
58.
Neo1989
Remélem azért magára az E3-ra is marad valami. Mondjuk az 1. nekem annyira nem jött be.
57.
57.
giga321
Poén, hogy itt a főszereplő úgy néz ki mint a Divisionban az egyik utcai banda tag egyike...
Nekem nincs bajom azzal, hogy fekafika a main pali, de valahogy nekem sem jön be így első blikkre. Tipikus sztereótip banda tag kinézet.
Viszont az tetszik, hogy már jobban parkouroznak benne mint az 1ben. És ha tényleg AC szindróma lesz akkor a 2. Rész csak jobb lehet.

Viszont én a játékokban a táskás főszereplőket nem értem. Legalább lenne valami animáció, hogy elővesz belőle valamit vagy ilyesmi.

Na mind 1 szép meg minden, de úgy is tudjuk, hogy milyen lesz a végtermék.
56.
56.
Dirty666
#44: "A világon évente 12 milliárd töltényt gyártanak, amiből a Föld minden egyes lakosát kétszer meg lehetne ölni. Tavaly csak Oroszország 8,5 milliárd dolláros (2 ezer milliárd forintos) bevételhez jutott a fegyverkereskedelemből."

Ja, elhanyagolható tényező, a Valentin napi szívecskék eladása nagyobb üzlet mi? Meg hogy úgy kezdjük a békét, hogy irtsuk ki a vallásokat? Köszönjük Emese.
55.
55.
Chrysh
#52: Én szerettem a törit és emlékszem is a tanultak egy részére is úgyahogy, mert nem rég volt, de azt tudom, hogy:
1. A 2. VH-ról tanultak fajsúlyosabbak voltak.
2. Az 1. VH szinte kimerült abban, hogy az állóháborúról meg a nyugat európai frontról beszéltünk.

Szóval igen, sajna az 1. VH sok esetben azért nem tűnik érdekesnek, mert nem is tanultunk róla sokat.
De például remek ellenpélda a Valiant Hearts, ami kifejezetten jól ábrázolta a maga indie módján a a háborút.
54.
54.
Stranger
#52: A BF esetéből látni, hogy mennyire megy a hülyének nézés. A kiadó nem hitt annyira a WW1 sikerében, erre kb. mindenki pozitívan reagálta le. Nem kell hülyének nézni a 13 éveseket sem. Mi sem a grafikára vertük anno, hanem órákat toltunk egy Heroes 3-ba amihez fantázia kell. De a mai gyerekek is nyomják a Minecraftot ami szintén (ha teljesen más módon is) fantáziáról szól, 0 grafikával. Lehetne még sorolni... sztem mindenki pozitívan reagálni egy ötletekkel teli játékra, unalmas már a hp regen és a fullra automatizált, butított játékmenet.
52.
52.
dzsiádzsó
#50: Másik oldalon szintén volt hír a Battlefield-el kapcsolatban, hogy dobni akarták a pénzügyesek, mert féltek a fiatalok nem tudják volt első VH!
Itt csak olyan apró részletek, nyalánkságok kerültek elő, hogy konkrétan ezért okádok az egész iparágtól, amivé vált!
1. Pénzügyes dönti el miről szól egy játék majd :D de legalábbis vétózza, mert fél 100 milla helyett csak 80 milla lesz? És az érték teremtés? Hol kreatív zsenik szabadsága, hol van az, hogy én diktáloma trendet nem pedig követem, ha ez a mentalitás nem lett volna 1990-es évektől kezdődően, akkor még mindig a pong-ot tolnák, mert ez az iparág el se jutott volna odáig, ahol most tart az úttörő és merész fejlesztők nélkül, aki egy pénzügyesnek, akkor max az mondta kuss hozz pénzt a fejlesztésre, neked az a dolgod!
2. Mégis a 18+ játéknak ki is a célközönsége? Mert sztm az elég ciki, hogy a 15 évesek, valamint az, hogy 15 évesen már annyira agyhalottak a fiatalok, hogy az első VH létezéséről se tudnak.
51.
51.
Chrysh
#50: 1-2. sor: ...írtak erről egy gondolatébresztő cikket*
50.
50.
Chrysh
#43: Nem akarok ellenpropagandát szítani a GK ellen, de a PCGuruban írtak erről egy gondolatébresztő cikk, amiben azt boncolgatják, hogy sokszor sem mi, sem a fejlesztők nem tudjuk, hogy mit akarunk, ami sokszor abban nyilvánul meg, hogy bár a játékra rá van írva a megfelelő korhatárbesorolás, mégsem a például vett 18 éven felüli felhasználók csüngenenek leginkább a játékokon.
Ez még önmagában nem lenne probléma, de sok esetben ezt maga a játékmenet sínyli meg, ugyanis, a fejlesztők azt látják, hogy a 18 év feletti korosztálynak erre van igénye, miközben mint azt említettem más korosztály is játszik ezekkel. Ezért van az, hogy manapság a játékok sok esetben szemtelenül könnyűnek hat még a tapasztalt (értsd nem kezdő) játékosoknak a közepes fokozat is.

A teljes cikkre tényleg érdemes rákeresni és hangsúlyozom nem reklám céljából, hanem érdemes elgondolkodni azon, hogy ezek a programok azért kezdenek ilyen bugyuták lenni, mert a korhatárbesorolás nem csak annyiban nyilvánul meg, hogy 12 éves vérpistike anyázik a multiban, hanem később a fejlesztők ily módon fognak bele majd egy új produktum nehézségi görbéjének a meghúzásában
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...