Ma délután a Ubisoft Montreal hivatalosan is bemutatta a Watch Dogs 2-t. A nyitott világú címben ezúttal is egy hackert, bizonyos Marcus Hollowayt irányítunk, aki egy oaklandi születésű afroamerikai srác. San Francisco azonban egy barátságtalan hely, a felső vezetés masszív óriásreklámokkal mossa az emberek agyát, sőt még azt is megszabják, hogy az egyes személyek milyen egészségügyi kezelést kapjanak.
A Watch Dogs 2-ben tehát a napfényes San Franciscót és a környező Bay Areát járhatjuk be - gyalog, autóval, motorral, quaddal vagy épp hajóval. Hősünk saját bőrén tapasztalta a karhatalom elnyomó hatását: fiatal korábban sokszor szembesült rendőri brutalitással. Tehetséges hackerként folyamatosan bővítette tudását, és csatlakozott a DedSec csoporthoz, így Marcus nem lesz annyira magányos farkas, mint az első rész főszereplője, Aiden Pierce. A küldetéseket bármilyen sorrendben teljesíthetjük, a kampány nem lineáris. A siker kulcsa a követőink egyre gyarapodó számában mutatkozik meg.
De nem csak ennyiben más az új hős: fiatalabb és sportosabb, mint Aiden. Atletikusságának nagy hasznát veszi az utcákon, falakon mászhat és ugrálhat a háztetőkön, de a közelharctól sem ijed meg: akár még egy láncra kötött biliárdgolyóval is elintézheti az ellenségeket.
Okostelenfonja mellett Marcus számos kütyüt bevethet a küldetések során. Ott van a drónként funkcionáló quadcoptere és távirányítós autója. A játék "teljesen hackelhető világot" ígér. Míg az elődben csak bizonyos telefonokat és rendszereket törhetünk fel, addig a második részben szinte mindent. Minden egyes mobileszközt és autót is, amire szükség is van, hiszen a korrupció egyre nagyobb méreteket ölt és ártatlanok lesznek veszélyben.
A Watch Dogs 2 egyik fő eleme a kooperatív játék lehetősége. A városban bóklászva több játékossal is találkozhatsz, akik segíthetnek a különféle DedSec küldetések teljesítésében - akár az egész kampányt is végigtolhatjuk multiban! Természetesen a PvP sem hiányzik a kalapból.
Az anyag november 15-én landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en. Az előrendelők ingyen megkapják a Zodiac Killer című küldetést, amit teljesítve extra öltözetre tehetnek szert. A jövő héten kezdődő E3-on még többet láthatunk belőle.
Képek:
Azt meg eleve nem értem miért képzelik azt egyesek, hogy ha nem lennének mobilok, akkor hirtelen mindenki beszélgetni kezdene egymással. Én személy szerint már jóval a mobilok előtt sem érzetem semmiféle késztetést arra, hogy vadidegenekkel kezdjek beszélgetni a buszon/vonaton/metrón. Sőt kifejezetten irritálónak találtam azt a néhány holdkórost aki igen.
Szeretnél értesülni az olcsó, akciós vagy ingyen játékokról? Látogass el az Olcsó Játékok Egyvelege oldalunkra, ahol minden nap friss hírekkel szolgálunk nektek az ilyenekről: https://www.facebook.com/groups/O.J.E.csoport/
Nekem nincs bajom azzal, hogy fekafika a main pali, de valahogy nekem sem jön be így első blikkre. Tipikus sztereótip banda tag kinézet.
Viszont az tetszik, hogy már jobban parkouroznak benne mint az 1ben. És ha tényleg AC szindróma lesz akkor a 2. Rész csak jobb lehet.
Viszont én a játékokban a táskás főszereplőket nem értem. Legalább lenne valami animáció, hogy elővesz belőle valamit vagy ilyesmi.
Na mind 1 szép meg minden, de úgy is tudjuk, hogy milyen lesz a végtermék.
Ja, elhanyagolható tényező, a Valentin napi szívecskék eladása nagyobb üzlet mi? Meg hogy úgy kezdjük a békét, hogy irtsuk ki a vallásokat? Köszönjük Emese.
1. A 2. VH-ról tanultak fajsúlyosabbak voltak.
2. Az 1. VH szinte kimerült abban, hogy az állóháborúról meg a nyugat európai frontról beszéltünk.
Szóval igen, sajna az 1. VH sok esetben azért nem tűnik érdekesnek, mert nem is tanultunk róla sokat.
De például remek ellenpélda a Valiant Hearts, ami kifejezetten jól ábrázolta a maga indie módján a a háborút.
Itt csak olyan apró részletek, nyalánkságok kerültek elő, hogy konkrétan ezért okádok az egész iparágtól, amivé vált!
1. Pénzügyes dönti el miről szól egy játék majd :D de legalábbis vétózza, mert fél 100 milla helyett csak 80 milla lesz? És az érték teremtés? Hol kreatív zsenik szabadsága, hol van az, hogy én diktáloma trendet nem pedig követem, ha ez a mentalitás nem lett volna 1990-es évektől kezdődően, akkor még mindig a pong-ot tolnák, mert ez az iparág el se jutott volna odáig, ahol most tart az úttörő és merész fejlesztők nélkül, aki egy pénzügyesnek, akkor max az mondta kuss hozz pénzt a fejlesztésre, neked az a dolgod!
2. Mégis a 18+ játéknak ki is a célközönsége? Mert sztm az elég ciki, hogy a 15 évesek, valamint az, hogy 15 évesen már annyira agyhalottak a fiatalok, hogy az első VH létezéséről se tudnak.
Ez még önmagában nem lenne probléma, de sok esetben ezt maga a játékmenet sínyli meg, ugyanis, a fejlesztők azt látják, hogy a 18 év feletti korosztálynak erre van igénye, miközben mint azt említettem más korosztály is játszik ezekkel. Ezért van az, hogy manapság a játékok sok esetben szemtelenül könnyűnek hat még a tapasztalt (értsd nem kezdő) játékosoknak a közepes fokozat is.
A teljes cikkre tényleg érdemes rákeresni és hangsúlyozom nem reklám céljából, hanem érdemes elgondolkodni azon, hogy ezek a programok azért kezdenek ilyen bugyuták lenni, mert a korhatárbesorolás nem csak annyiban nyilvánul meg, hogy 12 éves vérpistike anyázik a multiban, hanem később a fejlesztők ily módon fognak bele majd egy új produktum nehézségi görbéjének a meghúzásában
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.