GC 2016: Hősrendszer a Battlefield 1-ben

  • Írta: fojesz
  • 2016. augusztus 16.
  • Hír
Link másolása
Nem biztos, hogy ugyanúgy működnek, mint a Star Wars: Battlefrontban, mindenesetre leginkább az ott látott hősökhöz hasonlítanak majd a Battlefield 1 elit kasztjai. Bemutatjuk őket.

Úgy tűnik, a DICE a Gamescomot találta a lehető legjobb alkalomnak arra, hogy az összes létező infót és látnivalót ránk a zúdítsa a Battlefield 1-ről. Az új trailert persze nehéz überelni, de azért megpróbálunk még némi érdekességgel szolgálni a játékot illetően.

A fejlesztőcsapat két blogposztban részletezte az első világháborús Battlefield újdonságait, bemutatta például az "elit kasztokat", azokat a harcosokat, akiket egyelőre a Star Wars: Battlefront hőseihez lehetne hasonlítani. (Habár majdnem biztos, hogy másképp férhetünk majd hozzájuk, nem valószínű, hogy átmentenék a srácok a tokenesdit a Battlefieldbe.)

Akárhogy is, az mindenképpen közös bennük, hogy ezek a karakterek rendkívül erősek, és egy ügyesebb játékos akár meg is fordíthatja velük a csaták állását. Egyelőre három különböző egység kapott helyet a játékban, a korábbi képeken és videókban már a Flame Troopert, a Sentryt és a Tank Huntert is elcsíphettétek:

  • Flame Trooper lángszórózik majd, ennek ellenére érdemes távol tartanunk magunkat a csetepaték sűrűjétől, mert a tűzbiztos szerelése és a gázmaszkja szűkíti a látómezőjét és lassítja is.
  • Sentry a legutóbbi trailerben volt látható, tudjátok, ő az, akit tetőtől talpig felpáncéloztak és gépfegyvert adtak a kezébe. Ennek megfelelően a két lábon járó tank szerepét tölti be, gyenge pontja is van azonban, nem visel gázmaszkot, amit kihasználhat az ellenfél.
  • Tank Hunter  pedig - ahogy azt a neve is sejteti - a harckocsikat hátráltatja a majd. Mauser-Tankgewehr M1918 puskájával távolról képes kárt tenni a tankokban, egy jó találat a telepített géppuskára vagy a lánctalpra aranyat érhet. Nehezítés, hogy a puska csak fekve használható, eközben a Hunter meglehetősen kiszolgáltatott.


A DICE emellett a lovaknak is szentelt egy bejegyzést, az állatok érdekes adalékot jelentenek majd a megszokott Battlefield-játékmenetben. A fejlesztők szerint közelharcban és távolról is hasznosak lehetnek, előbbi esetében a kardunk és az ellenfelek eltiprása, utóbbiéban a puskánk és a gránátunk lehet a segítségünkre - továbbá életerőcsomagot és lőszert is oszthatunk a hátáról.

A lovakat a járművekhez hasonlóan használhatjuk, respawnnál kijelölhetjük őket, hogy velük kezdjünk, de ha valamelyik éppen szabadon álldogál, akkor is felpattanhatunk rájuk. A lovak HP-ja egyébként viszonylag magas, persze azt nem árt figyelembe venni, hogy ilyenkor nagyobb célpontot jelentünk. 

A DICE mindezek mellett leszögezte: a lovak úgy viselkednek majd, mint az állatok, nem motorokként kezelik őket. Különbség például, hogy a lovunk megmakacsolja magát egy szakadék szélén, nem ugrik le bárhonnan. Ha minden jól megy, az irányítással sem lesz probléma, a lovak igyekeznek kikerülni, illetve átugrani az akadályokat.

Az elit kasztok és a lovak is játszhatók lesznek a játék nyílt bétatesztjében, amely augusztus 31-én indul. Egy Twitter-üzenetben azt is megerősítette a DICE, hogy az Insider-tagok egy nappal hamarabb ugorhatnak neki a próbának.

22.
22.
s4jtqkac
#21: Értem mire gondolsz, szerintem végülis csak külön kellene szedni a casual "15éveseket" a taktikázásra vágyó komolyabb arcoktól. Illetve Absolut szabadkezet adni a server tulajának, h maga állitsa be a spawn, a heal, de talán még a hud dolgait is.. Illetve tudja valtoztatni a futas sebességet, beállithasson olyat, h konzolon csak akkor lehet caatlakozni ha nem hasznalsz aim assistot.. Ilyesmik.. De mondjuk belelóg a kezem a bilibe.. Szerintem..
21.
21.
Stranger
#20: Nem mindegy, hogy meghalsz és el kell jutnod egy távoli spawn ponthoz vagy beraknak egy spawn pontot a 2 közé, hogy kevesebbet kelljen menni és tudj pörögni. Ezért rossz, ha tele van tolva egy pálya spawn pontokkal, valami mindig ott lesz a közelben, nincs jelentősége hogy meghaltál.
20.
20.
s4jtqkac
#15: nem étem, h mit segitene a kevesebb spawn point. A squad spawn szerintem nem gond, de tényleg kaphatna egy extra 10 masodpercet.. Egyébként sokan utalnak azt, h egy egy jobb csapat rommá dominálná öket. Ha pedig a matchmaking figyelembe venne mondjuk w/l, k/d, accuracy triót akk túl sokáig ülnél a lobbiban...
19.
19.
s4jtqkac
#14: Nem szeretem az armát, nem is fogok arról okoskodni.
18.
18.
Tr4nCe
#17: +le, az lemaradt. :)
17.
17.
Tr4nCe
#16: Milyen jó is volt, amikor 5hpval azt vártad egy sarokban, jöjjön már erre egy medic. Amikor jött... eurocard mastercard-al megfizethetetlen élmény volt. Főleg, ha pont az orrod előtt lőtték és nem dobta még el a cumót. :)
16.
16.
Tr4nCe
#5: A régi bfekben is működött a respawn rendszer. Csak ott ugye legalább fél percekre küldtek a kispadra szotyolázni. No meg a Hp csík sem indult meg magától felfele. Ezeket visszateszik, akkor simán jó lesz.
15.
15.
Stranger
#13: Ezért kell kevesebb spawn pont, ezért nincs szükség squad spawnra, stb. Az oké, hogy van respawn, csak ne tudj rögtön a harc közepébe ugrani halál után. Persze ez ma már nem trendi mert Pistikének csak az izgi ha lövöldözhet.
14.
14.
Mufika
#13: "de azt amit 5 v 5ben megoldhato, 32 v 32ben szimplan kizart."
Arma III 126 v 126 bitch pls
12.
12.
ollie92
Mindenki addig picsázik az elit kasztra, amíg ki nem próbálja majd a játékban és arat vele egy picit :)
7.
7.
McDuff
És a lovat is majd "szerelni" kell? A zab lesz a lángvágó? :D
6.
6.
Stranger
Ekkora egy hülye faszságot átvenni a Battlefrontból... Túlpörgetett, a valóságtól teljesen elrugaszkodó árkád szar lett a Battlefield névből.
4.
4.
Nagyon nagy szüksége van rá a játéknak, mi lesz ebből a címből is, omg.
2.
2.
Yanez
Egyre tobbet iger a jatek, pedig legeleinte csak ugy tekintettem ra, hogy ismet egy latvanyos trailer, max latvanyos jatek is lesz, de megintcsak hent a javabol. Hatha itt mar nagyobb hangsuly lesz a taktikazason is!
1.
1.
strike19
Ez a hősrendszer nem tetszik.Értem ,hogy pörgösé kell tenni a játékot ,de szerintem ez hülyeség.
Én nem várok sokat a Battlefield-től.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...