Egyre több játékról derül ki, hogy támogatni fogja a PlayStation 4 Pro erősebb hardveréből eredő újdonságokat, legyen szó a 4K-ról vagy a HDR-ről. A The Witcher 3: Wild Hunt viszont biztosan nem csatlakozik a sorhoz, az Eurogamernek nyilatkozó CD Projekt RED-illetékes ugyanis megerősítette, nem tervezik, hogy PS4 Pro-verziót kap a játék.
Ahogy azt a lengyel stúdió elmondta, jelenleg a Cyberpunk 2077-re, illetve a nemrég bejelentett Gwentre koncentrálnak, így nem férne bele nekik, hogy a The Witcher 3 kapjon egy olyan frissítést, ami például lehetővé tenné a konzolon a 4K-támogatást.
Az Eurogamer fel is teszi a költői kérdést, hogy ha PC-n már elérhető a 4K, mint opció, akkor konzolokon, mint például a közelgő Project Scorpión és a már említett PS4 Prón ez miért nem valósítható meg? Egyszerűen azért, mert ez közel sem olyan egyszerű feladat, mint amilyennek elsőre hangzik, függetlenül attól, hogy csak felskálázásról vagy natív megjelenítésről van szó.
A google meg dögöljön meg a random 11-es segmentfaultjaival!!! :)
Persze, megèri kizàròlag Pc-re megcsinalni egy jatèkot, illetve ilyen kaliberű jàtèkot. Csak ùgy szarjàk a jatèkfejlesztők a Witcher 3-hoz hasonlò AAA cìmeket kizàròlag PC-re.Mert jòval könnyebb egy platformra fejleszteni a befektetès pedig megtérül. A CD Projekt Red akik nem egyszer lenyilatkoztàk hogy a PC a preferalt platformjuk csak a pènzhèsèg miatt csinaltàk meg konzolra is a Witchert. Sőőt àllami nyomàsra bassza meg!!
Nem lenne egyszerűbb rèvèn a PC eladàsokbòl tellik rà, atköltözni mondjuk Svàjcba ahol jòval kedvezőbb az adòrendszer. Minden szart hàtrahagyva maguk utàn ès csak azt csinàlni amit szeretnènek ès szarnak mindenre. A PC eladasokbòl befolyt profitot pedig egy ùjabb AAA cìmbe fektetni èèèès ezen felül mèg megèlni is.Neeeeem egyszerűbb a profitèrt egy pàrt nyomàsàra mèg konzolra is elkèszìteni, a szànkbòl segget csinàlni.
(Ha egy projektbe befektetünk, aminek a haszna nem elèg a következő projekt kivitelezèsère akkor az NEM PROFIT!!!!! Hiàba lett "haszon" ha az a következő kivitelezès felènèl màr mìnuszba megy. Lehet kiforgatni, ha van tartalèk es egy projektnek a haszna 1milliò, a következő belekerül 2,5milliòba de van az 1milliòn felūl mèg 2, akiè a cèg az ìgy fog rajta. De a CD Projekt Red nem sorozat, èpìtőipar, Boss, Siemens, Mercedes............. cèg)
A lènyeg amit irtàl. Legalàbb neked volt fàradsàgod utàna nèzni XD.
32 millió dollár volt a tényleges fejlesztési költség és plusz 35 millió a marketing ( na ez a durva ) vagyis 67 milka összesen.
Én 5 milliót írtam, de lehet ez több is mert most olvastam valahol, hogy GOG-on majdnem kétszer annyi ment el belőle ( ugyanis a dobozosok is GOG-osak ), mint Steam-en, ami inkább 6 és a Steam-es 2.1 millió is csak a publikus fiókokból jön ki.
6 millós eladások környékén olvastam először, hogy nyereséges a project, így borítékolható, hogy nem lett volna bukta csak pc-re DE ( és itt van az a csúnya DE ), nem is lett volna olyan profitjuk, amivel gazdálkodhatnak majd mondjuk a Cyberpunk-ra.
Mindegy, összességében az a legjobb, hogy van sok profit és stabil a cég, lesznek további fantasztikus játékaik. Ennek örüljünk! Minden platformra...
Azóta kicsit változott a dolog:
Steam publikus fiókok alapján 2millió+, azt is mondták CDP-ék, hogy GOG-on jobban teljesített, szóval 5millió körül lehet PC-n és júliusig közelítik a 10 milliót... Ekkor már az volt a hivatalos álláspont, hogy hát igen PC mellett nem rosszak a konzolos eladások ( csak nem rosszak :) Akkor most mindenki gondolkozzon el, hogy mi a húzó platform és mire éri meg fejleszteni és mi nélkül nem lett volna... :)))
A fos 4k-ban is fos marad!
Mindenesetre szerintem nagyszerű hozzáállás, hogy nem akarnak belőle Resi 4-et faragni, amit már vagy tizedjére adnak ki. Még nincs is generációválltás és már jönnek az újrakiadások. Új gameket a népnek!
Sztem a CD Projectes sracok ugy voltak vele, h oruljenek a konzolosok, h megjelent a jatek, de oket mar nem erdekli a Pro.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.