A rendező, Jeff Kaplan egy fejlesztői videóban magyarázza el, hogy mi várható a közeljövőben az Overwatchban. A srácok folyamatosan dolgoznak új tartalmakon, például hősökön, térképeken és játékmódokon. Egy részük csak kísérleti jellegű, így nem biztos, hogy megérik a megjelenést.
Ami a hősöket illeti, néhányuk "nagyon ígéretes" és persze vannak a poénkategóriába eső prototípusok is. Meglátjuk, mi lesz belőlük.
Az Oasis pálya végleges verziója 2017 elején élesedik, de több térkép is radar alatt van, illetve nagyon bizakodóak egy új "tradicionális" játékmód bevezetését illetően is. Lehet tippelni, mi lesz az!
A Blizzard egy rakás új funkcióval készül az újévre, beleértve a kommunikációs kereket, amibe immáron négy hangmintát, négy emotikont és négy sprayt is belepakolhatunk. A készítők arra ösztönzik a jónépet, hogy a party chat helyett a team chatet részesítsék előnyben.
A spectator mód is új funkciókkal bővül, továbbá az egyéni szerverkereső is élesedni fog. Az event-rajongók is örülhetnek, a fejlesztők több szezonális eseménnyel is készülnek jövőre.
Természetesen a meglévő hősöket is folyamatosan balanszolni fogják.
Karakter száma: nem 100+, nem is 50, de még csak nem is 25, bár közelít.
Design: a MOBA-kban egy teljes meccsre választasz hőst. Ez nem egy MOBA. Az egész műfaj erre az alappillérre épül és köré van balance-olva, hogy egy hős egy meccsen, és abból hozz ki amit tudsz. Az OW már az alapjaitól kezdve ennek szöges ellentétére épül, mégpedig a folyamatosan változó, változtatható felállásra. A ban-nak ott és akkor van értelme, amikor egy meccsre egy adott, később megváltoztathatatlan kompozíciót hoz a csapatod. Erre a felállásra van ami különösen veszélyes, és design / balance design szempontból ott és csak ott van értelme a karakter ban-nak.
A másik? Ki döntene? Nem is az hogy ki, oké, fogjuk a legnagyobb skill rate-es tagot, legyen ő, mondanád kapásból. Vagy egy vote rendszer, amiből mindketten tudjuk hogy soha, de soha nem lesz egységes megegyezés. Valakit mindig frusztrálni fog, és lássuk be huszonakárhány hőssel ez rendszeres lenne. Mikor beszélnétek meg? Fél percben first pick előtt amikor mindenki belockol és futtok előre felhúzni a Symmetra defense-t, Tobjorn turret-et, sniper pozíciót elfoglalni, tankkal odaállni a megfelelő helyre ahol védekezni akartok? Tegyük fel hogy kidobja a Blizzard az ablakon a kedvedért az egész pacing design-t (ami meghatározza a játék ütemét a főmenübe lépéstől kezdve az akcióig, meccsen belül, stb.) ami megint egy megváltoztathatatlan alapköve egy multiplayer játék felépítésének. Mit tennél a helyére? League féle team buildert? Matchmaking-et ahol előre választasz hőst és berak egy csapatba ahová az kell? Látod ez a baj. Hogy az Overwatch nem így működik. Mert itt benyomom a H-t és hoppá, a levegőben repülök Pharah-val, nem a földön tartom a pajzsot Reinhardt-al, és ez hatással van mindenkire, rám, a csapatomra, a másik csapatra. Mindenki e köré van balance-olva, a tény köré, hogy ezt megtehetem. A karakter ban egy brutálisan káros hatással lenne erre, és abszolút hülyeség.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.