2016 nagyszerű év volt az Activision-Blizzard történetében, a cég 6,61 milliárd dollár bevételt ért el 12 hónap alatt, ami abszolút rekordnak számít, és 42 százalékkal több 2015 teljes forgalmánál. A digitális bevételek jelentős lökést kaptak, innen 4,87 milliárd dollár folyt be, ami majdnem kétszerese az egy évvel korábbi eredménynek, és már a teljes forgalom 74 százaléka származik innen.
A letölthető tartalmak sikere részben annak tudható be, hogy a cég 5,9 milliárdért felvásárolta a stockholmi mobiljáték-fejlesztőt, a Kinget 2015 végén. A csapat a Candy Crush-sorozatért felel.
Ezzel a számmal természetesen nyereséges a vállalat, az üzemi eredmény 2,43 milliárd dollár lett. A legsikeresebb címek a Destiny, a Call of Duty és a Skylanders voltak, a cég bevételének 39 százalékát dobták össze.
Nagy pénzt szakított a Blizzard gyermeke, az Overwatch is, amely "a legsikeresebb szellemi tulajdon a cég történetében". A stúdió még egyetlen címe sem tudott összeszedni ilyen gyorsan 25 millió regisztrált felhasználót.
A Blizzard shootere mellett a World of Warcraft és a Call of Duty is sokat adott hozzá a digitális bevételekhez. Összesen 3,6 milliárd dollár folyt be ezekből a címekből, 125 százalékkal több, mint tavaly.
Mi a helyzet az új játékokkal?
- A kiadó megerősítette, hogy még 2017-ben napvilágot lát a Destiny 2, egészen pontosan ősszel. A projektbe a Guitar Hero-, a Skylanders- és a Transformers-játékok fejlesztője, a Vicarious Visions is besegít a Bungie-nak. Annyi biztos, hogy "emlékezetes karaktereket" ismerhetünk meg benne, és "filmszerű történettel" operál majd. A pletykák már ennél is konkrétabb dolgokat állítanak, eszerint a folytatás Destiny 2: Forge of Hope címen fut, és teljesen új engine-t használ majd, amely kihasználja a PS4 Pro és a Project Scorpio képességeit is.
- Idén nem várható nagyobb Skylanders-játék, viszont egy új mobiljáték már úton van.
- Már a kiadó is elismerte, hogy noha a Call of Duty: Infinite Warfare "egy kiváló minőségű, innovatív játék" volt, végül alulmúlta a cég elvárásait. Sok panasz érkezett a régi rajongóktól, így az idei Call of Duty "visszatér a gyökereihez" és a "hagyományos harc" kerül a középpontba. Tehát búcsút int a sci-fi környezetnek a Sledgehammer alkotása, és nagy eséllyel a múlt háborúira koncentrál majd.
Ja a legnagyobb kamu szöveg ez amúgy,mert a CoD-okat 3 csapat csinálja, 2-3éves fedésekkel. tehát az ideit már rég hegesztik valahol....
Amúgy meg már nem kapunk SOHA többé jó COD-ot, mivel a régi IW már rég lelépett és alapítottak egy új stúdiót. A 3 balkezes közül talán még a Treyarch lenne képes valamire, de már azok is megkurvultak...
-Figyi, nem csináltam meg a házim, lemásolhatom?
-Persze, csak egy kicsit változtass rajta, hogy ne ugyan az legyen.
Marmint arra irigyek hogy még igy se tudta megverni eladasban? Lool
Plusz egy CoD játék esetében hagyjuk már ezt a "fejlesztik" szót, motort sem cseréltek egy évtizede, konkrét motion-capture jelenetsorokat vesznek át korábbi részekből... Maradjunk annyiban, hogy összedobnak pár új pályát.
Biztosat csak majd az E3-on tudunk meg.
A Titanfall-ban meg azért nem zavar senkit, mert eleve az a sorozat lényege (meg a titánok), a CoD viszont egy teljesen más játékból alakult időközben ilyenné.
Már tanulni is utáltam az I. és II. világháborút, egyszer végigjátszani is elég volt.
nevetséges volt az egész
VAN ISTEN
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.