Tényleg visszatér a gyökerekhez a Call of Duty

  • Írta: zoenn
  • 2017. február 10.
  • Biznisz
Link másolása
A legjobb évén van túl az Activision-Blizzard. A kiadó legfrissebb pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy 2016-ban rekordösszegű bevételre tett szert, emellett a közelgő játékairól is megtudtunk pár érdekességet.

2016 nagyszerű év volt az Activision-Blizzard történetében, a cég 6,61 milliárd dollár bevételt ért el 12 hónap alatt, ami abszolút rekordnak számít, és 42 százalékkal több 2015 teljes forgalmánál. A digitális bevételek jelentős lökést kaptak, innen 4,87 milliárd dollár folyt be, ami majdnem kétszerese az egy évvel korábbi eredménynek, és már a teljes forgalom 74 százaléka származik innen.

A letölthető tartalmak sikere részben annak tudható be, hogy a cég 5,9 milliárdért felvásárolta a stockholmi mobiljáték-fejlesztőt, a Kinget 2015 végén. A csapat a Candy Crush-sorozatért felel.

Ezzel a számmal természetesen nyereséges a vállalat, az üzemi eredmény 2,43 milliárd dollár lett. A legsikeresebb címek a Destiny, a Call of Duty és a Skylanders voltak, a cég bevételének 39 százalékát dobták össze.

Nagy pénzt szakított a Blizzard gyermeke, az Overwatch is, amely "a legsikeresebb szellemi tulajdon a cég történetében". A stúdió még egyetlen címe sem tudott összeszedni ilyen gyorsan 25 millió regisztrált felhasználót.

A Blizzard shootere mellett a World of Warcraft és a Call of Duty is sokat adott hozzá a digitális bevételekhez. Összesen 3,6 milliárd dollár folyt be ezekből a címekből, 125 százalékkal több, mint tavaly.

Mi a helyzet az új játékokkal?

  • A kiadó megerősítette, hogy még 2017-ben napvilágot lát a Destiny 2, egészen pontosan ősszel. A projektbe a Guitar Hero-, a Skylanders- és a Transformers-játékok fejlesztője, a Vicarious Visions is besegít a Bungie-nak. Annyi biztos, hogy "emlékezetes karaktereket" ismerhetünk meg benne, és "filmszerű történettel" operál majd. A pletykák már ennél is konkrétabb dolgokat állítanak, eszerint a folytatás Destiny 2: Forge of Hope címen fut, és teljesen új engine-t használ majd, amely kihasználja a PS4 Pro és a Project Scorpio képességeit is.
  • Idén nem várható nagyobb Skylanders-játék, viszont egy új mobiljáték már úton van.
  • Már a kiadó is elismerte, hogy noha a Call of Duty: Infinite Warfare "egy kiváló minőségű, innovatív játék" volt, végül alulmúlta a cég elvárásait. Sok panasz érkezett a régi rajongóktól, így az idei Call of Duty "visszatér a gyökereihez" és a "hagyományos harc" kerül a középpontba. Tehát búcsút int a sci-fi környezetnek a Sledgehammer alkotása, és nagy eséllyel a múlt háborúira koncentrál majd.
27.
27.
Sakee
Nem írok sokat de: a TERMINAL pálya összes létező eredeti és kétszer és háromszor felujított verzióját SHIFT+DEL . csak ennyi. Vissza a BO1 pályákhoz.
Ja a legnagyobb kamu szöveg ez amúgy,mert a CoD-okat 3 csapat csinálja, 2-3éves fedésekkel. tehát az ideit már rég hegesztik valahol....
26.
26.
Inferno
Igazából ez egy jó ötlet h visszamennek a múltba és itt akármennyire szidjátok néha jó érzés kikapcsolni az agyam és csak darálni egy jót! A kampányokat meg egyszer megcsinálod és kész ha már ennyire Bf1 storyja az meg se közelítette az IW kampányát de hagyjuk a hasonlítgatást! Én azt mondom lehetne továbbvinni ezt a mostani multis ideológiát csak bőven változtatni kéne pl: nagy pályák jó sniper spotokkal h a csipának is legyen újra értelme, a csúszás maradhat viszont falon futás kuka,tanulható különböző fegyverek garmadája,random dobozok is maradhatnak de csak ha úgy lehet kapni mint az AWban 45 perc játékidő után nem nyomorult CODpontért, ha hoznak új DLC fegyvert ne dobozból lehessen kinyitni hanem pl az IWbe bevezetett salvageből lehessen kigrindolni,ha lesznek ruhák akkor csakis katonai szerkók legyenek semmi bolond baromság,dobozból csak skint lehessen nyitni meg ruhát. Szerintem így fent lehetne tartani az új rendszert vegyítve a régivel ja és rugják ki a mostani Infinity Wardot mert ez már nekik nagyon nem megy!
25.
25.
ollie92
"Már a kiadó is elismerte, hogy noha a Call of Duty: Infinite Warfare egy kiváló minőségű, innovatív játék volt" Igen, ezt mégis milyen fogyatékos nyilatkozta ?

Amúgy meg már nem kapunk SOHA többé jó COD-ot, mivel a régi IW már rég lelépett és alapítottak egy új stúdiót. A 3 balkezes közül talán még a Treyarch lenne képes valamire, de már azok is megkurvultak...
23.
23.
br1Koo
*Activision odamegy EA-hez*
-Figyi, nem csináltam meg a házim, lemásolhatom?
-Persze, csak egy kicsit változtass rajta, hogy ne ugyan az legyen.
21.
21.
shatterhand
#12: :))))
Marmint arra irigyek hogy még igy se tudta megverni eladasban? Lool
20.
20.
DON GONDOCS
Már megint a BF1 hasonlítás, hát nem tudom ha csak a kampányt nézem, a bf1 kampány része kétségbe ejtően unalmas és fantáziátlan volt. Kivéve a bad company 2
18.
18.
Drazhar
#13: Mert a BF1-et szerinted máról holnapra tették le az asztalra mi?
Plusz egy CoD játék esetében hagyjuk már ezt a "fejlesztik" szót, motort sem cseréltek egy évtizede, konkrét motion-capture jelenetsorokat vesznek át korábbi részekből... Maradjunk annyiban, hogy összedobnak pár új pályát.
15.
15.
logic5
14.
14.
logic5
13.
13.
rayden02
#12: Idén év végén lesz 3 éve hogy fejlesztik, bf1 még be sem volt jelentve mikor elkezdték!
12.
12.
aordog
Csak nem irígyek a Battlefield 1-re?
11.
11.
Neo1989
Elvileg a Vietnami háború jönne az idén. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
Biztosat csak majd az E3-on tudunk meg.
10.
10.
#4: Pedig pont az ilyen hülyeségektől kéne megszabadulni végre:. :D Ezek mellett az ugrálás nem oszt, nem szoroz, és amíg maradnak, nem fog a régi CoD visszatérni soha. Akkor meg nem mindegy?

A Titanfall-ban meg azért nem zavar senkit, mert eleve az a sorozat lényege (meg a titánok), a CoD viszont egy teljesen más játékból alakult időközben ilyenné.
9.
9.
shatterhand
#4: Ez tenyleg a kepmutatas magasiskolaja: titanfall2 bar zsenialis ott senkit nem zavar a scifi, falonfutas es ugralas. Ugyanaz mibt a cod csak kutya nem jatsza.
6.
6.
Extol
Ez a múltmerengés b+...
Már tanulni is utáltam az I. és II. világháborút, egyszer végigjátszani is elég volt.
4.
4.
KeXxX
Csúszás, futva lövés, futva tárcserélés, akadály átlépés közben lövés és tárcsere maradhat, a többit találják ki ők. Vagy legyenek nagyobb pályák. Érdekes, hogy a Titanfall-ban senkit nem zavar se a csúszás, se a falon futás, se a dupla ugrás. Persze ők találták ki, de akkor is.
2.
2.
Slik
azóta utálom a codot, hogy átment ebbe a scifi baromságba... azt hittem soha nem lesz már vége a hülye űrkütyüknek meg falon rohangálásnak, lézerfegyvereknek
nevetséges volt az egész
VAN ISTEN
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...