A múlt héten jelent meg a Tequila Works régóta készülő új játéka, a Rime. A PC-s verziót a Denuvo Anti-tamper védi, aminek sok játékos nem örül.
Annál is inkább, hiszen a játék még erős AMD-s konfigurációkon is hajlamos szaggatni, míg GeForce GTX 1080-on élsimítással kapcsolatos problémák jelentkeznek. Sokan ezt a Denuvo rovására írják, ám a fejlesztők a blogposztban tisztázták a helyzetet.
Azt még a vezető producer, Cody Bradley sem zárta ki teljesen, hogy a védelem is közrejátszhat a problémákban, de szerinte másról van szó. A srácok folyamatosan figyelik a visszajelzéseket és igyekeznek minden hibát kijavítani.
Érthető, hogy egy kis indie csapat minden áron meg akarja védeni a szellemi tulajdonát, és jelenleg a piacon csak az osztrák védelem nyújt ideiglenes megoldást erre.
Annyit azonban megígértek, hogy ha a jövőben feltörik a Rime-ot, egy frissítéssel el fogják távolítani az eredeti kliensből. Erre - a korábbi tapasztalatokból kiindulva - két-három héten belül sor kerülhet.
RiME-CODEX
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.