A Sledgehammer Games két alapítója, Glen Schofield és Michael Condrey néhány fejlesztővel karöltve kisebb európai körútra indult nemrég, hogy a Call of Duty: WWII fejlesztéséhez szükséges információkat begyűjtsék. Többek között elutaztak Normandiába, Aachenbe, Hürtgen fagyos erdejébe és egy koncentrációs tábort is meglátogattak.
Az itt szerzett tapasztalataikról elmondták, hogy sosem gyűjthették volna össze könyvek olvasgatásával. Schofield példaként említi, hogy a tankcsapatok parancsnokai minden esetben átalakították lánctalpasaikat, hogy azok passzoljanak a taktikájukhoz, ezt az információt pedig nem ismerhették volna meg a történelemkönyveket bújva.
Szó esett a játék multiplayer módjáról is, ami természetesen sokkal taktikusabb és lassabb lesz, mint amit például az Advanced Warfare-ben rendelkezésünkre álló jövőbéli technológiáknak köszönhetően megszokhattunk. Ami a helyszíneket illeti, lesznek majd a kampányból ismerős térképek, de ezek majd kiegészülnek különböző frontvonalakkal, illetve Condrey és Schofield azt is elárulta, hogy nemcsak az európai hadszíntér ismert csatáit élhetjük át.
A zombimódról mindössze annyit árult el a két alapító, hogy egy kerek, valós eseményeken alapuló történetre lesz felhúzva a játékmód, amiben egyébként visszaköszönnek majd a Dead Space stílusjegyei is.
További konkrétumokat és látnivalókat a hamarosan rajtoló E3-on kapunk majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.