A VG247-nek adott interjújában a szörnyvadászós játék producerre, Ryozo Tsujimoto elmondta, hogy a Monster Hunter World PC-s verziója csak valamikor a konzolos változatok után kerül a boltokba.
A Capcom nem másodlagos platformként tekint a PC-re, és a kalózkodás sem játszik közre a döntésnél, egyszerűen arról van szó, hogy nincs elég emberük arra, hogy mindhárom masinára egyszerre fejlesszenek.
A játék a Capcom oszakai bázisán készül, és a csapat több időt szeretne a PC-s verzióra fordítani, így egy optimalizált és finomhangolt változattal rukkolhatnak elő, dacára az erőforrás-hiánynak. Ez lesz az első olyan Monster Hunter, ahol a nyugati és a japán verziók egyszerre jelennek meg.
Tsujimoto szerint azok is jól járnak a porttal, akik bivalyerős masinával rendelkeznek, de a motor jól skálázható, így közepes konfigurációkon sem lesznek sebességgondjaink.
A Monster Hunter World 2018 elején landol PS4-en és Xbox One-on, majd valamivel később PC-re is befut.
Vajon lesz gyujtoi kiadas?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.