A GamesIndustry.biznek eljuttatott nyilatkozatában a CCP Games megerősítette, hogy a csapat a jövőben nem készít több VR-játékot. A döntés váratlan volt, lévén az izlandi stúdió egyike volt azoknak a stúdióknak, akik elsőnek ültek fel a VR-vonatra. Kipukkad a lufi?
Mint írják, a sikeres VR-játékaik (EVE: Valkyrie, Sparc) ellenére a PC-s és a mobilos címekre fókuszálnak a jövőben, de meglévő játékaikat tovább támogatják a londoni és a reykjavíki irodáikban. A srácok ugyan még mindig látnak fantáziát a technológiában, de addig nem fognak pénzt fektetni a VR-ba, míg a piac olyan feltételeket nem támaszt, hogy megérné.
Egy biztos, egy kezünkön meg tudnánk számolni az ígéretes AAA-kategóriás VR-játékokat. A nagy kiadók nem kápráztatnak el bennünket, és inkább a kisebb indie csapatok kísérleteznek a virtuális valósággal. Ráadásul a VR-szemüvegek sem úgy fogynak, ahogy kellene.
Azt azért illik megjegyezni, hogy a CCP anyagi gondokkal is küzd. Nemrégiben zárták be stúdióikat Newcastle-ben és Atlantában, sok házon belüli fejlesztő átkerült a meglévő három iroda valamelyikéhez. Az átszervezések miatt 100 munkavállalónak mutattak ajtót.
A cég októberben jelentette be, hogy a továbbra is készül a PC-s Project Nova, és egy mobilos EVE-mellékágnak is örülhetünk.
Tehát már maga a gép negyedmillió megint, akkor ez már 500.000 jó magyar forint. Ezek után még babrálni kell a driverekkel. Hozzávesszük, hogy a játékok (a mai) kb 5%-a támogatja nativan a VR-t. Mert gondolom be lehet üzemelni jött ment játékra, csak a nyakad 180 fokban kifordul, mire a játékban a látószög fordul 30 fokot ténylegesen.
Tehát ezért tartunk itt. Ha egy Rift lesz 100.000 környékén, max 120.000 akkor szerintem már bővebb rétegekhez eljut az egész. Mindig az árazás miatt van. Idővel majd olcsóbb lesz és nagyobb tömegek és cégek fognak rá tartalmat kiadni.
Szerintem 3 éven belül kb úgy fogunk (fognak) a twitchen streamet nézni az emberek, hogy az illető arcát már kb csak afk-ba látod. Vagy magát a streamet mi itthon is úgy nézzük, hogy fel a szemcsit (nem kötelező) és a streamer facekamja is vagányan ott lesz a sarokba. Szerintem, de nem biztos.
Ettől még nem ment tönkre a VR, itt aki elcseszett valamit, az az Oculus meg a Htc volt, az idióta üzleti modelljükkel. Megköszönhetik maguknak. Majd őket is leváltják mások, átgondoltabb termékkel és üzletpolitikával.
De nem baj, van ezer meg egy cég, aki majd fejleszt rá. Kutyát nem érdekli a ccp vagy mittomén ki cég.
Mennyivel jobb lett volna ha ezt a pénzt a Sony még több exclusiv játékra költi.
Akkor lenne új Resistance,Killzone stb.
Szimplan vele szemben all a kenyelem,alap felszereles sok jatekkal.
Ilyen árral,kevés lehetőséggel,hova fogyna több vr. Fogalmam sincs hova nézte be a sok elemző azt a 20-30millió varhato vr-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.