Star Wars: Battlefront II - a DICE hajlandó változtatni

  • Írta: fojesz
  • 2017. november 16.
  • Hír
Link másolása
Tegnap kérdezz-feleleket tartottak a Redditen a Star Wars: Battlefront II fejlesztői. Azt nem akarták elismerni, hogy több ezer órába telik feloldani a játék összes tartalmát, de újra és újra elismételték: hajlandók változtatni.

Habár a Star Wars: Battlefront II még meg sem jelent hivatalosan, a bétateszt és a korai hozzáférésű változat alapján a fizetős pályacsomagok helyébe lépő mikrotranzakciós rendszer már kellően felbőszítette a játékosokat. Legutóbb ott hagytuk abba, hogy a DICE bejelentette, hogy a rajongók nyomására csökkenti a feloldható hősök játékbeli árát, igaz, ezzel együtt a kampány teljesítéséért járó kreditet is korlátozták, és az Arcade módból kisajtolható pénzre is napi limitet vezettek be.

A DICE tegnap egy reddites kérdezz-felelekben igyekezett tüzet oldani, ahol a játékosok a legérzékenyebb témákban is feltehették a kérdéseiket - az már más tészta, hogy nem minden esetben kaptak kielégítő választ. Így például nem tudtuk meg, hogy igazak-e azok a becslések (köszi, Abydos!), amelyek szerint akár 4500 órát, illetve 2100 dollárt is felemészthet az összes tartalom feloldása a jelenlegi rendszer mellett, ami persze nem meglepő, hiszen egy múlt heti videóinterjúban az egyik multiplayer producer, Paul Keslin már elismerte, hogy fogalma sincs a számokról.

A játék egy másik producere, John Wasilczyk szerint azonban nem feltétlenül jók a becslések. Az úriember szerint az eddigi tapasztalataik alapján a játékosok "jóval gyorsabban" haladnak ennél, persze a tempó a rajongói tábor növekedésével változhat. "Az a célunk, hogy a fejlődési rendszer mindenki számára szórakoztató legyen. Semmi sem tűnhet elérhetetlennek, vagy ha mégis, teszünk róla, hogy ne érződjön így." A fejlesztők ezt egyébként többször is elismételték: odafigyelnek a játékosokra, és ha valami nem működik jól, igyekeznek változtatni rajta.

Wasilczyk azt is megjegyezte, hogy alapvetően az Arcade módban sem szeretnék korlátozni a rajongókat, a napi limit bevezetésével az volt a céljuk, hogy ne lehessen visszaélni a rendszerrel, és az Arcade (valamint a kampány) jutalmazása ne érintse hátrányosan a multiplayert. 

A fejlesztők azt is leszögezték, arra törekedtek, hogy elejét vegyék annak, hogy a Battlefront II-ből pay-to-win játék váljon. A DICE szerint a matchmaking kiküszöböli a különbségeket, számos tényező (a képességek, a felszerelések, a játékidő) határozza meg, hogy kivel kerülhetsz össze egy csatába.

A Star Wars: Battlefront II holnap jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

11.
11.
ollie92
#10: Bethesda bugokról ismert, EA a pénzéhségről. Csak az a nagy előnye, hogy náluk vannak az SW jogok, mint kiadónál.
10.
10.
#8: Mármint a Horse Armor DLC, fizetős mod, "kiadunk egy bughalmazt, majd a rajongók kijavítják" Bethesda normálisabb, mint az EA?
9.
9.
ollie92
Beadták a derekukat. Kiveszik a mikrotranzakciókat. De ez csak ideiglenes, ne tévesszen meg senkit.
8.
8.
#3: Bethesda v barki szivesen lenne kiadojuk sztem, aki normalisabb.
7.
7.
Rézfánfütyülő
Amúgy se hasznos ha túl sok pénzt vágnak hozzájuk, a kevesebb pénz kreatívabb megoldásokat igényel, így fejlődhetne a játékipar. Amúgy simán összekalapoznák, az emberek a tévhittel ellentétben készek a minőségért elég sok pénzt letenni kickstarteren. A DICE pont hogy jól megélhetne, mert az emberek ismerik őket, és ha volt is ballépésük a, közönség az EA-nek tulajdonítja őket.
2.
2.
pjoco
Nagyon szeretném megvásárolni, de várok vele. Ha azt nézzük az első részben mai napig egy autobalance sincsen, imádok 4v8-ba játszani. Remélem ebbe raktak már.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...