Az Ázsiába látogatás közvetítői szerepét egyébként ki más is játszaná, mint maga a Tencent vállalat, akinek már több battle royale-játék regionális verzióját is köszönhetik a cenzúrával és állami korlátozásokkal sújtott kínai játékosok, elég csak a Tencent tulajdonosi többségével rendelkező Fortnite-ra, vagy a PlayerUnknown’s Battlegroundsra gondolni. (Kínában egyébként csak a helyi cégek támogatásával szállhatnak be a piacra a nyugati szereplők.)
Az ingyenesen játszható Apex Legends importálása közel sem meglepő; a helyi videojáték-piacon hatalmas az érdeklődés a műfaj iránt, és a Respawn Entertainment alkotása feltehetőleg komoly népszerűségnek fog majd örvendeni. Legalábbis erre utalnak a jelenlegi letöltési adatok, melyek szerint a premier utáni 48 óra leforgása alatt 2,5 millió, egy héttel később pedig már több mint 25 millió játékost mozgatott meg az alkotás. A kínai játékosokkal kiegészülve pedig várhatóan minden rekord megugorható távolságba kerül, és akkor még nem is beszéltünk a hamarosan érkező nagyobb tartalmi frissítésekről...
Még mindig a legpénzéhesebb cég, ezt ne felejtsük. A gamet én is nagyon csipázom amúgy. :)
500+ tag
PC/Origin, Playstation, XBOX
Fortniteban a gyereknek a battlepass es egy két skin havonta. Ott megeri. Tps. Ezerszer többet ér mint egy fpsben. Öszinten: senki ruháját nem nezegettem még meg az Apexben. Ki utan leszarom, lobbyban a társaké szintén. Ha csak a ruhákból akarnak pénzt szerezni az EA-sok akkor tévúton járnak.
Haveri körömben, fórumokon se olvasok olyat,hogy fizetnének itt barmiert is egyenlőre mert minek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.