Ráférne a BioWare-re egy igazán nagy siker a gyengén sikerült Mass Effect: Andromeda és az Anthem után. Sokan a következő Dragon Age-játék sikereiben reménykednek, mi is nagyon szorítunk neki, de úgy tűnik, hogy az utóbbi néhány évben ezen a fronton sem volt a stúdió a helyzet magaslatán. A Kotaku riportjából megtudtuk, hogy a projektet már évekkel ezelőtt lezárták, újraindították, a fejlesztőit pedig átszervezték az Andromeda és az Anthem csapatába.
A Dragon Age: Inquisition megjelenését követően két részre oszlott a fejlesztőcsapat. Egy részük a Mass Effect: Andromedán kezdett dolgozni, míg a többiek egy Joplin kódnéven futó projektbe kezdtek - ez lett volna az új Dragon Age. Ez egy igen izgalmas projektnek ígérkezett, de a stúdió mégis ideiglenesen beszüntette az itt folyó munkálatokat, hogy 2016-ban egy utolsó hajrával megsegítsék a következő évben megjelenő Mass Effect-játék fejlesztését.
Ez az ideiglenes szünet végül odáig nyúlt, hogy 2017 októberében a BioWare és az EA végleg jegelte a Joplin projektet, a fejlesztőket pedig átszervezték az Anthem csapatába. Nem meglepő tehát, hogy a Dragon Age-játékok atyja, Mike Laidlaw is ekkor hagyta el a BioWare-t, hogy aztán átigazoljon a Ubisofthoz. Mindezek után azonban egy kisebb csapat ismét nekifogott egy Dragon Age-projektnek, ami ezúttal a Morrison kódnéven fut - ez a jelenleg készülő Dragon Age 4.
A Kotaku értesülései szerint a most készülő Dragon Age 4 technikai szempontból sokat merít az Anthem rendszereiből - a játék kódja sokat kölcsönöz az idén februárban megjelent akciójátékból, valamint a fejlesztéshez is ugyanazokat az eszközöket használják. A pletykák szerint itt is feltűnnek majd a live service-elemek, bár nem lehetünk biztosak benne, hogy ez mennyire játszik majd kulcsszerepet. A játék a fejlesztés újraindítását követően még igen korai szakaszban van, nem véletlen, hogy decemberben is csak egy rövid teasert kaptunk belőle.
Ezek szerint majd a jövőben egy esetleges jelentősebb technológiai ugrást követően a Mass Effect trilógiára is azt mondod, hogy csak "indie útkeresgélés" volt hiszen nem lehet holo-fedélzeten játszani?
A Bioware egy pillanatra felnőtt a nagyok közé, villant egyet, majd elporladt és hamvaiba fullandt...
Hát én nem szerencsének mondanám hanem tapasztalatnak és hozzáértésnek.
Azért a Bioware már korábban is elég ismert volt. Ott volt a Baldur's Gate 1-2, a Neverwinter Nights, a Jade Empire valamint minden idők legjobb Star Wars játéka a Knights of the Old Republic, és ezek még mind bőven a Mass Effect előtt.
http://www.gamer365.hu/show-article.php?id=34543&news&Anthem:%20a%20j%E1t%E9k,%20ahol%20minden%20f%E9lrement
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.