"Három szabály létezik a túléléshez: ne tűnj ki a tömegből, békélj meg a múlttal, és ne bízz meg senkiben." Így szóltak Cal Kestis szavai a Star Wars Jedi: Fallen Order első előzetesében. A fiatal jedinövendék a Birodalom elől bujkálva tengeti napjait, vigyázva rá, hogy senki se fedezze fel a benne lakozó Erőt. A történet szempontjából tehát adja magát a kérdés: mekkora szerepet kap a játékban a rohamosztagosok, kutaszdroidok és inkvizítorok közti lopakodás?
Az IGN csapata kifaggatta a Respawn Entertainment csapatát és választ kaptak a kérdésre: a játékmenet középpontjában a nagyszerű harcrendszer áll, így az átvezetőkön kívül settenkedős jelenetekre nem kerül majd sor. A játék tervezője, Stig Asmussen így nyilatkozott ezzel kapcsolatban:
"Több embertől is megkaptam már ezt a kérdést, abszolút megértem, hogy miért, de nem, a játékunkban nem lesz lopakodás. Amikor belekeveredünk egy forró szituációba, akkor úgy alakíthatjuk a harc menetét, ahogy csak akarjuk. Több lehetőség lesz arra, hogy miként futhatunk össze az ellenfelekkel, ahogy arra is, hogy miként likvidáljuk őket. Ha akarjuk, akkor meg is kerülhetjük a rosszfiúkat - végül is gyakorlatilag megoldható, hogy elkerüljük az AI figyelmét. Ez viszont nem egy olyan játékstílus, amire nyíltan bátorítjuk a játékosokat. Azt szeretnénk, hogy egy olyan szórakoztató, izgalmas élményben legyen részetek, amit csak fénykardot forgatva és az Erőt használva élhettek át - ebbe a koncepcióba nem nagyon illik bele a lopakodás."
A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
"Nem lesz lopakodás a játékban". == sz@runk rá, úgyis sz@r lesz az egész, mindek erőltessük meg magunkat ? :))))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.