Mivel a Red Dead Redemption 2 csak néhány hónapja került a boltba, nem valószínű, hogy a Rockstar Games egyhamar bejelenti a következő játékát. Mindenesetre a korábbi szóbeszédek szerint már készül a Grand Theft Auto VI.
A legújabb szivárgás belsős forrástól származik állítólag, az infók a Pastebinre kerültek fel és elég fontos konkrétumokat árulnak el. Eszerint a GTA VI több nagyvárossal operál - Liberty City és Vice City már borítékolható. A metropoliszok között autópályákon és vidéki részeken (Blaine megye) keresztül utazhatunk. Az anyag kizárólag Xbox Scarlettre és PlayStation 5-re jelenik meg, a jelenlegi generációs masinákon nem fog futni.
A sztori szerint egy feltörekvő drogbárót irányítunk, Liberty Cityben kezdünk piti bűnözőként, de szép lassan lépkedünk felfelé a ranglétrán. Rablásokkal és kisebb csínyekkel szerzünk hírnevet magunknak, majd később ellátogatunk Vice Citybe, ahol egy híres bandához csatlakozunk. Főként a kábszerbizniszben utazunk majd, növeljük befolyásunkat, míg végül igazi drogbáróvá válunk
A küldetések nem csak a jelen korszakban játszódnak, kapunk flashback-missziókat is. Bizonyos üzletek különböző típusú termékeket árulnak a múltban és a jelenben is. A Red Dead Redemption 2-höz hasonlóan a stranger-missziók itt is visszatérnek.
A Rockstarnak nagy tervei vannak a multiplayerrel is, és újabb városokat is kaphatunk a megjelenés után. Az online résznél a Microsoft és a Sony felhőalapú technológiáját is kihasználják a srácok, hogy az élmény stabil és folyamatos legyen.
Az eredeti bejegyzést ugyan eltávolították a Pastebinről, de szerencsére megmaradt az utókornak. Persze ne vegyétek készpénznek az itt leírtakat, mindez csak pletyka!
Ilyen rFactor-flight simulator-gta kombót szeretnék, de ezt szerintem én már nem érem meg :-)
A főhős piti drogdílerként kezdené Miami-ban, majd lassan küzdené fel magát egyre nagyobb drogbáróvá. Az egész játék alapja lehetne valami olyan, mint ami a Scarface c. játékba volt anno. Azt tovább gondolva egy komplex kereskedés, és amolyan területfoglalós jelleggel lehetne egyre nagyobb részt meghódítani, amit utána fejleszteni is kellene, és megvédeni, mert rendszeresen újra megpróbálják majd visszafoglalni őket. Plusz persze a saját luxus ingatlanunk (Mansion) fejlesztgetése, a reputáció különböző módon való növelése, stb.
Az autók fizikája, törése kb. mint a Wreckfest-ben, a tűzharcokba kérnék szépen Max Payne szerű lassítva vetődést, és minden olyan finomságot, mint a bullet-time, slow-motion, shoot dodge, kill cam. Fedezékrendszer kb. mint a Division-ben, a környezet teljes mértékben, eddig soha nem látott módon rombolható, és olyan sok füst, szikra, törmelék kísérje a tűzharcokat, mintha egy John Woo filmben lennék (jó, a galambok nem kellenek :D) Természetesen intelligens AI, és „élő-lélegző” világ, minél kevesebb előre scriptelt dologgal.
A story szál ne legyen kötelező, ne kösse meg a kezem, anélkül is lehessen menni bárhova, és rengeteg dolgot csinálni. Mellékküldetések terén legyen benne bérgyilkosság, célpontok, kisebb bandák likvidálása, autó lopás (elvégre Grand Theft Auto nem?). Taxizás kibővítve azzal, hogy lehessen kisebb teherautókkal rakományokat is szállítani, vagy elegánsabb luxus autókkal, limuzinokkal előkelő személyeket fuvarozni, de örömlányok fuvarozására is lenne lehetőség bármilyen lestrapált járgánnyal. Ezek során lehetne benne autós üldözés, menekülés. Ezeknél az objective random, és a térkép tele lehetne ilyen random, végtelenített activity-kel. Versenyek mindenféle jármű kategóriában, és persze saját checkpoint verseny szerkesztő is. Most így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Az új Bosszúállók film a : "Végjáték" alcímet kapta !
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.