Sugarakkal és ragyogással támad a Quake II RTX

  • Írta: sirdani
  • 2019. május 27.
  • Megjelenés
Link másolása
Az Nvidia bejelentette a Quake II RTX megjelenésének időpontját, amihez még egy vadonatúj trailert is kaptunk. Eléggé ütősen fest a valós idejű sugárkövetéssel feltupírozott klasszikus.

Sokan csak viccnek gondolták, pedig a legújabb előzetes alapján a Quake II RTX nem is lehetne ennél komolyabb projekt; a játék az eredeti alkotás látványvilágát, stílusát és dinamikáját megtartva teljes mértékben feljavított formában tér vissza júniusban. Lesz vadonatúj multiplayer játékmód és a napszakok is folyamatosan váltakoznak majd, ám a legnagyobb újítás kétségtelenül a valós idejű sugárkövetés lesz, mely egy teljesen új szintre emeli a játék grafikáját.

Az RTX-funkciók mellett további újdonságokra is számíthatunk látvány terén. Az eredeti játék összes, vagyis több mint 3 ezer textúráját az alapoktól kezdve újították fel a Q2XP mod-pack és az Nvidia saját fejlesztéseivel, legyen szó akár a fegyverekről, a karakterekről, vagy a pályaelemekről. Emellett új részecskeanimációt, fizikát, átlátszó felületeket, dinamikus megvilágítást, új fényhatásokat és még széles látószögű perspektívát is kapott a játék új verziója.

A Quake II RTX a jelenlegi tervek szerint június 6-tól lesz elérhető a PC-s játékosok számára.

10.
10.
user101
#9: Amióta shader létezik, ez a látvány simán hozható, de egy kis kreativitással egy TnL unitos geforce4-el is lehetne ( ha volna amúgy a kártyában elég nyers erő )...

Parasztvakítás és rossz irányból közelítik meg az egészet. Egy ilyen pörgős játéknál pont nem számít, hogy rtx vagy csak valami kamu shadowmap van a falon, úgy sincs rá időd, hogy kielemezd... Sokkal több értelme lett volna egy olyan sunnyogós játékba belecsempészni ezt, ahol a fény-árnyék és a lopakodás a játék fő eleme, mint mondjuk például a Styx vagy a Dishonored.

Másfelől amit a rt-tud, azt mind lehet sokkal kisebb energia ráfordítással közelítő kamu eljárásokkal utánozni... Szóval jah... olyan ez, mint amikor arról akarnak mindenkit meggyőzni, hogy a 3D televiziózás a jövő....

A raytracingnek akkor lesz értelme, amikor olyan kártyák lesznek ami minimum a teljes bevilágítást azzal csinálja és vagy a képet is úgy rendereli... Az irány jó... De a cél nagyon messze van még... :(
9.
9.
GAMEROD
Nehéz elképzelni hogy ezt a látványt mindennel együtt egy normál RTX nélküli kártya ne tudná produkálni.
8.
8.
bitbandita
Megérdemelnénk már nagyon egy új Quake-et. Nem valami multis vackot, hanem egy ütős single kampányt, valami elborult military-scifi sztorival.

Off: a Rage2.-ben a főgenya és csapata csak engem emlékeztetett a stroggra?
7.
7.
ribizly
#5: Ezt azért nem mondanám. Attoól, hogy sokan ennek nem mérik fel a jelentőségét azt értem, mert fogalmuk sincs mekkora előrelépés a real time ray tracing. Ez (quake ii) meg egy tool, ami jól modolható, ezért használják.
5.
5.
logic5
A tipikus semmi értelme projekt
4.
4.
NDee
Fílinges a kedvcsinálója :)
2.
2.
Heldengeist
Kíváncsi vagyok, elég lesz-e neki egy Pentium 2 TNT 2-vel.
1.
1.
Matt8888
Kicsit Prodeus szagú a dolog
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...