Sokan csak viccnek gondolták, pedig a legújabb előzetes alapján a Quake II RTX nem is lehetne ennél komolyabb projekt; a játék az eredeti alkotás látványvilágát, stílusát és dinamikáját megtartva teljes mértékben feljavított formában tér vissza júniusban. Lesz vadonatúj multiplayer játékmód és a napszakok is folyamatosan váltakoznak majd, ám a legnagyobb újítás kétségtelenül a valós idejű sugárkövetés lesz, mely egy teljesen új szintre emeli a játék grafikáját.
Az RTX-funkciók mellett további újdonságokra is számíthatunk látvány terén. Az eredeti játék összes, vagyis több mint 3 ezer textúráját az alapoktól kezdve újították fel a Q2XP mod-pack és az Nvidia saját fejlesztéseivel, legyen szó akár a fegyverekről, a karakterekről, vagy a pályaelemekről. Emellett új részecskeanimációt, fizikát, átlátszó felületeket, dinamikus megvilágítást, új fényhatásokat és még széles látószögű perspektívát is kapott a játék új verziója.
A Quake II RTX a jelenlegi tervek szerint június 6-tól lesz elérhető a PC-s játékosok számára.
Parasztvakítás és rossz irányból közelítik meg az egészet. Egy ilyen pörgős játéknál pont nem számít, hogy rtx vagy csak valami kamu shadowmap van a falon, úgy sincs rá időd, hogy kielemezd... Sokkal több értelme lett volna egy olyan sunnyogós játékba belecsempészni ezt, ahol a fény-árnyék és a lopakodás a játék fő eleme, mint mondjuk például a Styx vagy a Dishonored.
Másfelől amit a rt-tud, azt mind lehet sokkal kisebb energia ráfordítással közelítő kamu eljárásokkal utánozni... Szóval jah... olyan ez, mint amikor arról akarnak mindenkit meggyőzni, hogy a 3D televiziózás a jövő....
A raytracingnek akkor lesz értelme, amikor olyan kártyák lesznek ami minimum a teljes bevilágítást azzal csinálja és vagy a képet is úgy rendereli... Az irány jó... De a cél nagyon messze van még... :(
Off: a Rage2.-ben a főgenya és csapata csak engem emlékeztetett a stroggra?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.