Napokon belül nálunk is olvashattok egy részletesebb beszámolót a Red Dead Redemption II PC-s rajtjáról, melyről előzetesen annyit elárulhatunk, hogy a Rockstar korábbi alkotásaihoz hasonlóan ezúttal sem ment zökkenőmentesen a dolog. A jókora gépigényből és a nem éppen tökélyre csiszolt optimalizációból eredő problémák mellett még számos technológiai malőr is felütötte a fejét, így igazán szerencsésnek érezheti magát az a játékos, aki gond nélkül nyargal már napok óta a vadnyugaton, a többiek ugyanis jelenleg az akadozás és a váratlan összeomlások poklát élik.
Azonban úgy fest, hogy a helyzet hamarosan változik! A fejlesztők a legújabb tweetjükben elismerték a problémás rajtot, és tisztázták, hogy jelenleg is a megoldáson dolgoznak. A tweet szerint az elmúlt hetekben olyan gyorsan próbáltak válaszolni a problémákra, amilyen gyorsan csak lehet, így ennek köszönhetően mostanra már számos hibát azonosítottak és javítottak, ám még mindig messze vagyunk az ideális állapottól.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a PC-s játékosok egy kisebb csoportja még mindig észlel akadozást a Red Dead Redemption II futtatása során. Úgy hisszük, hogy ennek előre nem látott oka egy specifikus kombinációja az NVIDIA-drivereknek, -videokártyáknak és bizonyos CPU-knak.” A Rockstar illetékesei ígéretet tette, hogy az NVIDIA szakembereivel szorosan együttműködve végleg leszámolnak a hasonló jellegű problémákkal a hamarosan érkező frissítésekben.
Sajnos arról nem kaptunk pontos információt, hogy ezek mikor válnak elérhetővé, de feltehetőleg inkább napokról van szó, mintsem hetekről, hogy utána végre mindenki azt a red Dead Redemption II-élményt élhesse át, amit a Rockstar csapata is megálmodott.
35 éve?
Mi nyomtuk a Morrowindet még 15-20 FPS-el is, ami már a max volt és élveztük.
Épp ezért tudok rajtatok hatalmasat nevetni, amikor 40-ről leesik 38-ra és zavaró xD
Pár éve összeraktam magamnak egy konfigot elkezdett szarakodni, játékoknál többször instabil. Itt lett elegem és rájöttem arra, hogy nincs értelme már a pc-nek amikor olcsóbban lehet konzolt venni és 6-7 évig simán eláll.
Ennyit erről a pc master raceről nem bánnám, ha behalna az egész pc piac és csak konzolokra fejlesztenének, kevesebb nyersanyagot használnának fel.
Talán az lenne a legjobb, hogyha a konzolokat is központosítanák és csak egy konzol lenne, amin minden játék elfut.
A Bioshock Infinite óta (tisztán emlékszem hogy ez volt az első ami jobban kezemre esett konzolon és a Titanfall első része) örülök ha van konzolra vagy van normális kontroller támogatás PC-n. Mert igen, amikor csak lehet kontroller reál tolok fps-t is mostmár.
Persze más játék stílust igényel és így nem támaszkodhatok a reflexeimre, de nem félnék beugrani egy multi meccse úgy hogy én vagyok az egyetlen kontrolleres :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.