A WolfEye Studios névre keresztelt csapat célja, hogy olyan kalandokat alkossanak, amelyekben a játékosok sajátjuként élhetik meg az élményt. Részletgazdag, élettel teli világokat szeretnének megálmodni, ahol az akció mellett a döntéseinken lesz a hangsúly. A stúdió első játékát az idei The Game Awardson jelentik majd be.
Raphael Colantonio húsz év után hagyta ott az Arkane Studios csapatát, ahol 12 évig dolgozott együtt a WolfEye Studios társalapítójával, az Arkane korábbi producerével, Julien Robyval. A kiadott közleményben úgy nyilatkozott a két fél, hogy sajnos az AAA-játékok piacán a szereplők már nemigen vállalnak kockázatot, ami az innováció rovására megy. Miután játéktervezőként mindig az új ötletek, megközelítések megálmodása a cél, a duó számára a független játékok világa jelentette a megoldást.
És milyen igazuk van! Ritkák már az ilyen hozzáállású emberek, kíváncsian várom hogy mit virítanak majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.