Sajnos az előbb feltett kérdésre nem túl pozitív a Digital Foundry analízisének a válasza, ugyanis a Mafia II: Definitive Edition egyes részei, bár előrelépésnek számítanak az alapjátékhoz képest, nem akkorák, mint azt a rajongók joggal várhatnák.
Eddig is láthattuk pár mozgóképet, ami összehasonlítja az eredetileg 10 évvel ezelőtt megjelent verziót a pár napja kiadott definitív kiadással, de Thomas Morgan, a Digital Foundry csapatából ennél jóval alaposabban beleásta magát a témába.
Arra jutott, hogy bár a textúrák és az árnyékok minőségében látványos a fejlődés, egyértelműen a felbontás a legjelentősebb változás az eredetihez képest. Xbox One X-en a dinamikus felbontás legjobb esetben a 3200x1800-as, míg PlayStation 4 Prón 2560x1440-es tartományban mozog. Őket követik az alapgépek sztenderdnek mondható 1080p-s, full HD felbontása.
Azonban szomorú hír, hogy a 60 fps továbbra is csak a PC-s verzió kiváltsága, még a legerősebb konzolok is 30 másodpercenkénti képkockára lettek korlátozva, és azt sem mindig sikerül hozniuk. A PS4 Pro küszködik az összes gép közül a legjobban ennek az értéknek a kipréselésével - még az alapkonzolok is jobban teljesítenek nála a mérések szerint.
Remélhetőleg, amikor a Mafia: Trilogy záróakkordja - az első rész remake-je - a boltok polcaira kerül augusztus 28-án, nem fog hasonló gyermekbetegségekben szenvedni.
Ezt kár volt így kiadni felpofozták a szart magyarul....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.