A Microsoft szép kerek számokkal bizonyította ma a GDC-n, hogy mennyire sikeres az új Xbox 360 konzol. Állításuk szerint már most elérték a júniusra kitűzött üzleti tervet.
A Microsoft szép kerek számokkal bizonyította ma a GDC-n, hogy mennyire sikeres az új Xbox 360 konzol. Állításuk szerint már most elérték a júniusra kitűzött üzleti tervet.
Jelenleg 6 millió aktív Xbox Live felhasználó van szerte a világon, ami igen szép adat amellett, hogy a 2005. novemberi start óta már több mint 10 millió gépet adtak el. Az Xbox 360 jelenleg 37 országban vásárolható meg - egy géphez átlagban 4,6 eredeti játékot és 2,9 kiegészítőt értékesítenek. A gamerek eddig összesen 2,3 milliárd órát töltöttek internetes játékkal, ami megfelel "egy ember" 260000 éves non-stop elfoglaltságának. Egy Xbox Live Gold előfizetőnek átlag 22 barátja van, aki szintén rendszeres Live látogató, a Microsoft szerverei pedig napi 2 millió üzenetet kézbesítenek közöttük.
Az Xbox Live Marketplace-t a Live-osok 70%-a használja, 135 millió letöltést generálva a start óta. Ők eddig 5 milliárd pontot költöttek el különböző cuccokra, ami 40 millió amerikai dollárnak felel meg. Az amerikai játékosok fele minden nap bejelentkezik a Marketplace-re, hogy értesüljön a friss tartalomról.
Hasonlóan szép számokkal büszkélkedhetnek az Xbox Live Arcade játékok is. Eddig 25 millió játékot töltöttek le a netről, ezek közül is a legsikeresebbnek a Street Fighter II Hyper Fighting, a Bankshot Billiards 2, a Marble Blast Ultra, az UNO és a DOOM bizonyultak.
Jelenleg 6 millió aktív Xbox Live felhasználó van szerte a világon, ami igen szép adat amellett, hogy a 2005. novemberi start óta már több mint 10 millió gépet adtak el. Az Xbox 360 jelenleg 37 országban vásárolható meg - egy géphez átlagban 4,6 eredeti játékot és 2,9 kiegészítőt értékesítenek. A gamerek eddig összesen 2,3 milliárd órát töltöttek internetes játékkal, ami megfelel "egy ember" 260000 éves non-stop elfoglaltságának. Egy Xbox Live Gold előfizetőnek átlag 22 barátja van, aki szintén rendszeres Live látogató, a Microsoft szerverei pedig napi 2 millió üzenetet kézbesítenek közöttük.
Az Xbox Live Marketplace-t a Live-osok 70%-a használja, 135 millió letöltést generálva a start óta. Ők eddig 5 milliárd pontot költöttek el különböző cuccokra, ami 40 millió amerikai dollárnak felel meg. Az amerikai játékosok fele minden nap bejelentkezik a Marketplace-re, hogy értesüljön a friss tartalomról.
Hasonlóan szép számokkal büszkélkedhetnek az Xbox Live Arcade játékok is. Eddig 25 millió játékot töltöttek le a netről, ezek közül is a legsikeresebbnek a Street Fighter II Hyper Fighting, a Bankshot Billiards 2, a Marble Blast Ultra, az UNO és a DOOM bizonyultak.
A PS3 qrv4 nagy Bukás lett! Csak 1,5 évet késtek a Piacra dobott szarjukkal! Én Imádom a PC-t, de ugyan ugy szeretem a 360-omat is
GK Team
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.