A Sucker Punch méltán ünnepli a Ghost of Tsushima sikeres premierjét, ezzel párhuzamosan pedig a PlayStation Blogon elárultak egy-két érdekes apróságot az idáig vezető útról is. Brian Fleming, a stúdió társalapítója visszatekerte az idő kerekét, egészen addig a pontig, amikor a szamurájos játék még nem volt több egy ötletfoszlánynál.
Fleming elárulta, hogy a csapat már a kezdetektől megegyezett abban, hogy egy olyan nyílt világú játékot készítenének, ahol komoly hangsúlyt kap a közelharc. Éppen ekkortájt végeztek az inFamous: First Light munkálataival, de már ekkor biztosnak tűnt, hogy egy múltbéli korba és más kulturális kontextusba helyezik majd a következő játékukat.
Megkezdődött tehát az ötletelés, melynek során felmerült Rob Roy MacGregor, a skót bandita és folkhős neve, szóba került a három testőr története, egy ideig pedig úgy tűnt, hogy egy kalózos kaland lehet a Sucker Punch legújabb alkotása. Ma már persze tudjuk, hogy egy teljesen más körítés lett a nyertes - a hosszas ötletelés során a csapat újra és újra visszatért Japán és Mongólia háborújához, a végeredmény pedig a PlayStation 4 utolsó nagy exkluzívja lett. Mit gondoltok, jól döntöttek ezzel a témaválasztással a fejlesztők?
Ez a játék ismét egy olyan játék, amiért megérte PS4-re benevezni.
Exkluzív lehet, hogy lett a játék, de nagy az biztos nem. A PS exkluzivitás meg egészen más értelmet kap mostanában.
persze ugyis lesz majd
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.