A konzolgeneráció utolsó heteiben is érhetnek minket meglepetések. Úgy tűnik, nincs minden esetben szükség a PlayStation 5 SSD-jére ahhoz, hogy drasztikusan lerövidüljön néhány játék töltőképernyője - a The Last of Us: Remastered és az Until Dawn esetében látszólag ez csupán optimalizáció kérdése.
A bármiféle előzetes bejelentés nélkül eszközölt frissítés elképesztően látványos javulást eredményez a The Last of Us: Remastered töltési idején. Idáig sok esetben egy, akár másfél percet is eltölthettünk a fekete képernyőt bámulva, most azonban ugyanezeknél a szekcióknál átlagosan 15 másodperc alatt folytatódik a játék.
Hasonlóan jól járt az Until Dawn és a 2018-as God of War is. A Supermassive Games horrorsztorijából gyakorlatilag teljesen eltűntek a töltőképernyők, Kratos kalandjainál pedig a The Last of Us: Remasteredhez hasonló, igen jelentős javulást tapasztalhatunk.
A Sony, illetve a szóban forgó játékok fejlesztői egyelőre nem adtak hivatalos közleményt a jelenséggel kapcsolatban, de valószínűnek tűnik, hogy egy új tömörítési eljárás lehet a dolog kulcsa - egy olyan metódus, amelyet vélhetően már a Sucker Punch legújabb játékánál, a Ghost of Tsushimánál is láthattunk, hiszen Sakai Jin nyílt világú kalandjai is meglepően gyorsan betöltődtek.
8x gyorsabban tölt a gép = fika
Hungarian logic.
A Sonynál kitaláltak valami, amivel drasztikusan csökkenteni tudják a töltési időt.
Szerinted ha ezt a megoldást kitalálják 2013ban, akkor nem alkalmazták volna?
Direkt kib*sznak a játékosokkal, hogy várjanak 2 percet a töltőképernyő előtt?
Miért most alkalmazták?
Mert most találták ki.
----------------------------------
"És eddig hol volt ez az ötlet? ... Ez kellett volna legyen 2013 novemberében, nem most...szerintem."
Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy ezt mondtad az űrsikló program kezdetén is?
"És eddig hol volt ez az ötlet? ... Ez kellett volna legyen 1969 júliusában, nem most...szerintem."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.