Miután a Sony szeptemberben hivatalosan is leleplezte a God of War: Ragnarök érkezését, egyből felmerült a kérdés: vajon az új generáció elején debütáló játék kap majd PlayStation 4-es átiratot is? A kékek máig nem adtak ezzel kapcsolatban egyértelmű választ, még Jim Ryan is csak terelte a témát, most azonban egy igen megbízható forrás új reményt adott azon számos rajongónak, akihez még nem jutott el a PlayStation 5.
Nem más, mint David Jaffe, a Sony Santa Monica korábbi tagja és az eredeti, 2005-ös God of War tervezője szólalt meg az üggyel kapcsolatban. Jaffe épp a 2018-as God of Wart streamelte, amikor is egy néző feltette neki a kérdést, mire a veterán játékfejlesztő azt válaszolta, hogy biztos benne, hogy nem csupán PlayStation 5-re, de PlayStation 4-re is megjelenik majd a széria legújabb epizódja.
Mindez egyébként megfelel a Sony üzletpolitikájának, miszerint háromévnyi támogatást szánnak a PlayStation 4-nek a PS5 megjelenése után is. Nem meglepő tehát, hogy az olyan nagyobb kaliberű exkluzívok, mint a Spider-Man: Miles Morales vagy a Horizon: Forbidden West mellett Kratos legújabb kalandja sem hagyja ki az óriási játékosbázissal rendelkező platformot.
A játék maga ha pontoznom kène opyan 8-9 pont közötti értéket kapna. Nàllam az nem közepesnek számít...
Tehát ha folyamatosan játékot kritizálnék, akkor valószínű ugyan azt mondanám megjelenés után a GoW-ra, mint most, de az év végi listában ettől még lehet, hogy az adott év legjobb játékának választanám a kategóriában, vagy ha olyan a többi megjelenés, akár év játéka is lehetne egy általánosan fikázós (vagy egyesek által annak vett) kritika után.
A GOW-ot se nem szaroztam le, se nem pontoztam le, akkor miért is kötekedsz velem? Mert a rendszerében nekem mem tetszet valami és mert én személy szerint találkoztam jobbal az életem során? Már ne haragudj de te vagy az aki itt kapásból támadólag lépsz fel és belekötsz mások izlésébe!
Na meg ha én találkoztam jobb rendszerrel ami nekem kézhez àllóbb és jobban tetszett akkor emiatt én nem fogom azt mondani hogy a GOW-éra hogy jó amikor már más játék 15 éve rommá vert... (Személy szerint)
GOW számomra: zseniális játék lett ami megérdemelten kapta meg az év jàtéka címet és minden tekintetben. És valsz. hamarosan majd le is tőltöm és el fogom kezdeni mert nagyon érdekel a story és meg az egész jàték maga.
Nah pá!
https://www.youtube.com/watch?v=c5uq9jQhlzc&ab_channel=AnimalCannibals
A te feledatod lenne egy értelmesebb világot létrehozni, erre te meg csak így szarsz rá. Az értelmes fogalmazás és érvelés, figyelj, csak így SOHA, never ever, EVER nem fog kimenni a divatból. Az nem számít, ha leköpnek miatta, haver. Mark my words.
Ilyen jól tudsz fogalmazni írjál már egy bármilyen blogot, azt szívesen olvasnám :)
Ugye nem dőltél be neki? ;)
Ez tulajdonképpen majdnem az összes cikk alá érvényes már. Mindenhol megjelenik az itt aktuálisan "GoW valójában egy jó minőségű kontármunka" (lol) szlogen alatt tömörülő PS hater kommandó (már csak Ooorky egysoros beböfögése hiányzik) és minden eszmecsere értelmét veszti.
Kinek van kedve állandóan vedőügyvédet játszani elvakult/beteg/megsavanyodott/trollkodó felnőttekkel szemben, akik selyempapírba csomagolják a PS játékok rendkívüli alapossággal körbejárt és ezzel bizonyítottnak hitt, de valójában rém ostoba fikázását?
És mi ez a csodagondolat, hogy már nem kellene prevgenre kijönnie? Jelenleg 4 millió PS5 vs 113 millió PS4 (Pro) a helyzet. Idénre terveznek még 18 millió PS5-t forgalomba hozni (ami egyelőre csak egy terv és nyilván optimista). Van aki szerint a teljes PS4-PS5 piac ötödét fogják célcsoportnak belőni? Jó reggelt kívánok, Neotechtr uram!
A PS5 konzolok eladását sem serkentené egy nagy PS5 ex, akkora a túlkereslet. Szerintem polcon idén se fogunk egy darabot sem látni.
Szuper titkos dolog, hogy nekem az egyik legkomolyabban kedvenc sci-fi RPG-m az Insomnia: The Ark. És az még a saját szempontjaim alapján is olyan, hogy annál tényleg nem sok nagyobb halom szar van a Földön sem, de a galaxisban sem. Olyan ipari hulladék, hogy mindegy mit csinálsz és akárhányszor mentesz, még csak végig sem lehet vinni. Ja, hogy idejön valaki és azt mondja, hogy irgalmatlanul nagy kaki az egész? Biztos nem ok nélkül lesz, azt garantálom, de az én véleményemet nem változtatja meg. Bűnös élvezet. Ha ez vígasztal, ha az Ark mondjuk 2 pontot érdemel a 10-ből, akkor a Dad of War alsó hangon 1301-et. :)
Amúgy a korábbi hozzászólásodban tökéletesen leírtad azt,ami a problémám volt a God of war-al.
Próbálták tovább vinni azt a reformot kamerakezelés terén,ami a 3. résznél elkezdődött,de valahogy nem sikerült.Engem az is zavart benne,hogy ez a tps nézet nem annyira működött és egy auto-lock vagy valami elfért volna benne,vagy legalább valami rásegítés.Illetve bazi lassan fordult a karakter.
Maga a játék sokszor szerintem a Last of us-t próbálta másolni,csak ami abban működik,az itt nem.Az apa-gyerek felállás,ez hogy segítséget kérhetsz a gyerektől,stb.
"Amúgy mi abban a reális hogy az öklöddel szézúzol egy sziklát? Vagy beszéljünk akkor a korlàtokról a GOW-ban!"
Hogy milyen korlátok vannak az új GoW ban, ami a karakter mozgását illeti, ami HS ben nincs? Hát mondjuk nem szaltózgat három méter magaságokba helyből a karakter, miközben úgy csapkod ide oda, mint egy epilepsziás. Szerintem ezzel el is mondtam a lényeget. Attól, hogy mindkét játék H&K és még fantasy is, teljesen más a kettő, teljesen más fizikai korlátokat rendelnek hozzá a két játék karakterének mozgásához, ami a harcrendszere is kihat. Ez nem tünt fel? Nem tünt fel, hogy a GoW nem csak akkor veszi figyelembe a fizika törvényeket, mint pl a gravitáció, amikor neki az kényelmes, hanem a játék kezdetétől ebbe az idézőjeles emberi korlátok közé tereli és emeli a félisten Kratos mozgásdinamikáját, ami már nem a levegőben csapkodásban merül ki, mint a legtöbb ilyen műfajú társában, független attól, hogy műfajából adódóan nyílván a GoW ban is megvannak az olyan túlkapások, mint a sziklás eset és még egy pár, amik pont a ritkaságukból adódóan teszik reálisabbá azt a harcrendszert, ami kb. 90%ban nélkülözi az ilyen eseteket.
"Az eggyikben lehet hogy 20 30 ellenféllel kellet min harcolni a másikban meg max 8-10 mert összszarná a masina magát ha több lenne. Ennyi a kölönbség meg a történet."
Na és ez miből ered vajon, hogy nem 20 30 ellenfelet kell lenyomnod egyszerre? Pont abból amit fentebb is írtam. Legfőképp a mozgás és a kamera korlátai miatt, cserébe egy reálisabb kihívásért. Mellesleg a te 20 30 ellenfeled alatt is összeszarná magát a masina, ha csak feleannyira kilennének dolgozva, mint a GoW ban, de ez már hardware korlát, nem játékbeli.
Írd le,hogy melyik eleme volt kiemelkedő ennek a ME3/dark souls hibrid harcrendszernek!
Cinizmus OFF: Umbra nagyjából minden kommentjével egyetértek most, pedig az elég ritka.
Különben témán kívül megjegyzem, hogy ez az új bipoláris felfogás a világ legybutább, legnyomorékabb felfogása. Aki nem a barátom az ellenség, aki nincs egy véleményen velem, azt utálni kell és biztos ő is utál engem. Nagy gondok lesznek még ebből a jövőben, egyszerűen félelmetes. Tényleg nincsenek már közepes dolgok meg gondolkodó emberek, csak hülye nyomorékok, akik szerint valami vagy isten, vagy full szar. A középkorban volt ez, hogy a balfasz nép ment az utcán és keresték, hogy kit lehet valamiért kivégezni. ez ugyan az, csak pepitában.
Rip emberiség.
/off
Fight!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.