Mi is írtunk róla, és a Digital Foundry is megmérte, hogy nem sikerült éppen a legjobban a Horizon: Zero Dawn PC-s változata. Hiába festett meseszépen a port, bőven maradt benne bug, és még az izmosabb videokártyák alatt is képtelenség volt stabil framerate-et varázsolni hozzá; a Guerrilla azóta folyamatosan foltozgatta a játékot, és a minap is érkezett egy új javítás.
Az 1.10-es patch javít a játék teljesítményén, ezenkívül elhárít több hibát is, köztük olyanokat, amelyek a program összeomlásához vezettek. Apró érdekesség továbbá, hogy a beállításokat ezentúl egy szöveges fájlban menti el a játék, így könnyebben mókolhatnak vele azok, akiknek ehhez van kedvük - a részletes leírást itt találjátok a frissítéshez.
Érdemes ugyanakkor megemlíteni, hogy a fejlesztőcsapat a jövőben ritkábban ad majd ki javításokat a PC-s Horizonhoz, ennek pedig az az oka, hogy szeretnének inkább az idei évre beígért Horizon: Forbidden Westre fókuszálni - ezt egyelőre PS4-re és PS5-re jelentették be.
Ha PC-n vannak gikszerek, az elnezhetobb valamilyen szinten, mivel ott minden jatekos gepje kb. teljesen mas felepitesu nem csak hardeveresen de elterhetnek szoftveresen is, mas meghajto-progi/driver verzio lehet fent, mas Windows, illetve a Windows-nak is lehet egy naprakesz, friss verzioja, v. egy kalozpeldany, ami sosem volt frissitve, stb.-stb. ....
A Cyberpunk 2077-nel viszont beigertek a konzolos megjelenest is, am kozel sem felelt meg a megjelenesekor a jatszhato, illetve inkabb az elvezhetonek nevezheto minoseg kategoriajanak.
En nagyon elvezem a C2077-t PC-n elso naptol de a regi konzolokra nem lett volna kiadniuk meg akkor, azt elb@sztak de nagyon, ennyi
Nem próbálom a Horizon-t a CP-hoz hasonlítani, de pl segített-e a Horizon portján az, hogy később jelent meg?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.