A Supergiant Games remek évet tudhat magának a Hadesszal. A görög mitológiából merítő roguelike előbb a Golden Joystick-díjak közül szerzett meg egyet-kettőt, de a DICE Awardson és a BAFTA Game Awardson is az év játékának választották. Ezt a sort folytatta most a Game Developers Conference-en is.
A Hades összesen három díjat zsebelt be a GDC Awards átadóján, míg a Ghost of Tsushima kettőt, amelyből egy a közönségdíj volt. A legnagyobb innovációnak a Dreamset választották, míg a legjobb debütálónak a Kinetic Games szellemvadászos Phasmophobiája bizonyult.
A győztesek teljes listája:
- Az év játéka: Hades
- A legjobb debütálás: Phasmophobia (Kinetic Games)
- Innovációs díj: Dreams
- A legjobb technológia: Microsoft Flight Simulator
- A legjobb narratíva: The Last of Us: Part II
- A legjobb hangzás: Hades
- A legjobb VR- vagy AR-játék: Half-Life: Alyx
- A legjobb mobiljáték: Genshin Impact
- A legjobb művészeti dizájn: Ghost of Tsushima
- A legjobb dizájn: Hades
- Közönségdíj: Ghost of Tsushima
A hagyományoknak megfelelően idén is osztottak ki személyi díjakat. Az ipar úttörőinek járó Pioneer Awardot az a Tom Fulp kapta, aki komoly szerepet játszott a Flash-játékok történetében (és a Newgrounds megalapítása is hozzá fűződik). A Lifetime Achievement Award életműdíjat Laralyn McWilliamsnek ítélték, aki 28 játékfejlesztéssel töltött évet tudhat maga mögött – olyan játékokon dolgozott, mint a Free Realms vagy a Full Spectrum Warrior.
¯\_(ツ)_/¯
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.