Az Eidos Montréal E3-on bemutatott Marvel's Guardians of the Galaxyjében ismét videojátékos formában köszönthetjük a Galaxis Őrzőinek szedett-vedett csapatát. A Marvel Filmes Univerzumban tettek szert igazán nagy népszerűségre ezek a figurák, így az, hogy mindenkinek ismerős, de mégis egyedi legyen a megjelenésük, nem kis kihívás. A frissen kiadott, kulisszák mögé kalauzoló videóban Bruno Gauthier-Leblanc művészeti igazgató mesél arról, miként is alkották meg a főszereplők dizájnját.
Gamoránál a vezérelv például az volt, hogy egyértelművé tegyék, ő leghalálosabb nő az egész galaxisban, így a képregények fekete-fehér öltözékét vették kölcsön, amit néhány további veszélyes kiegészítővel láttak el. Drax körkörös tetoválásainak is megvan a maguk eredete: minden szegmens egy-egy győzelmet szimbolizál, de a motívumhasználat egyébként is a szülőbolygója, Katath jellemzője.
Rocket kinézete igyekszik tükrözni mindazt, amit szeret, történetesen a fegyvereket és a robbanásokat – a puskája egészen sok alakot képes ölteni. Groot kapott egy „nyeregként” is használható páncélt, amire Rocket bármikor felpattanhat, ha egy sétáló lőállásra van szüksége. Star-Lord kivitelezésénél pedig azon a vonalon indultak el, hogy mi lenne, ha a neve a gyerekkori kedvenc metálbandájától eredne, de a dizájnjában sok apróság utal még a nyolcvanas évekre.
Hogy tényleg kellően egyediek lesznek-e ezek a figurák, azt majd október 26-tól megtudjuk PC-n, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön, valamint Xbox One-on és Series X/S-en.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.