A From Software és a Bandai Namco tegnap bejelentette, hogy ma végre alaposabban is szemügyre vehetjük a George R. R. Martin közreműködésével készülő Elden Ring játékmenetét – korábban erre csak egy kiszivárgott felvételen volt lehetőségünk. Állták is a szavukat: a negyedórás bemutatóban köntörfalazás és megszakítás nélkül láthatunk varázslatot, kardot és buzogányt is akcióban.
Az Elden Ringben egy rontástól szenvedő, nyílt világot járunk majd be egy Tarnished, avagy egy száműzött harcos bőrébe bújva. Kastélyokat, erődöket és kazamatákat fedezhetünk majd fel, amit emlékezetesnek ígérkező karakterek népesítenek be (az előzetes is mutat erre néhány példát). A harcrendszer ismerős lesz a fejlesztők korábbi játékaiból, és persze a gigászi főellenfelek sem maradhatnak el – most Godrickot, minden arany urát láthattuk.
Az Elden Ring 2022. február 25-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Series X/S-re. Egy hét múlva megkezdődnek a konzolos technikai tesztek, így akkor valószínűleg még többet fogunk látni a játékból.
De elnézve a fenti gameplayt ez változni fog.
Amin meglepődtem, az a fall damage teljes hiánya, és a világ mérete, valamint a mapen csak úgy, fogwall nélkül mászkáló bossok. Meg nem lepett, de nagyon tetszett, hogy mennyire nyitott lett az egész, főleg a dungeonok felfedezése, ennyire még a Sekiro se adott szabad kezet, látszik, hogy minden játékukból tanultak valamit, hogy ez legyen a végeredmény. Várós.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.