Hosszú utat megjárt a Dead Island 2 fejlesztése, a végtermékből azonban valahogy sosem kerekedett semmi kézzel fogható. A 2014-es leleplezés óta a játék átfutott már a Yager és a Sumo Digital kezei közt is, újabban pedig a Deep Silver stúdiója, a Dambuster vette át a fejlesztést. A szédítő ringlispír közepette még a játék egyik korai buildje is kiszivárgott az internetre, a hivatalos csatornákon azonban nem sokat hallatott magáról a zombis cím. A látszat azonban néha csalóka, egy rendszerint igen megbízható ipari bennfentes szerint ugyanis a játék kezd határozott alakot ölteni.
Tom Henderson belsős információi szerint a játék már jelenleg is remek állapotban van, így nem lenne meglepő, ha újra bejelentenék azt egy kiadós gameplay trailer kíséretében. Henderson forrásai arról árulkodnak, hogy a stúdió akár az idei év végét is megjelölheti a premierre, de persze csak egy-két nem várt fennakadáson múlik, hogy a megjelenés tervezett időpontja átcsússzon a jövő év elejére.
A szivárogtató néhány izgalmas részletet is megosztott a játékról. Ha hihetünk Henderson szavainak, akkor a játékot egy repülőgépen kezdjük majd, ahol váratlanul kitör a zombivírus. A pánik közepette a repülő Hollywoodban zuhan le, innentől pedig csak az a dolgunk, hogy túléljük a világvégét az angyalok városában.
Én sorban úgy játszottam ezeket a játékokat, hogy Dead Island, aztán Dying Light majd Dead Island Riptide és volt valami kiegészítő egy ezredesről (az tetszett a Dead sorozatból a legjobban).
Szerintem semmi értelme Dying Light után Dead Islandet csinálni. A Dead első része még tetszett is, de aztán ahogy végigtoltam a Dyingot és visszatértem a Riptide-hoz, akkor tudatosult bennem, mennyit is fejlődött a két sorozat.
Elég csak megnézni, hogy reagálnak a fegyverek az ütésre. Míg a DeadIslandben átcsapsz a zombin egy vascsővel addig a DL-ben hallod, hogy betaláltál, reccsennek és a fegyvered "visszapattan" a zombiról. És ez csak egy dolog, a nagyon sok idegesítő mechanikából, amit a DL kinőtt.
Egyébként meg Techland, techland. Valaki leírta itt őket, azért odavágtak egy Dead Islandet, Dying Lightot és a Call of Juarez sorozatot se felejtsük el, mert az összes részből a harmadik volt egy feledhető alsó közép kategória, de az összes többinél egy gamernek azért csorgott a nyála.
Igazából én úgy voltam vele, hogy a Dying sikere után, nem tudom mit várnak a rajongók. Miért folytatnák a DI sorozatukat, ami szintén az övéké és alul is marad a DL-től. Aztán rájöttem, hogy a fejlesztést azért kapta meg a Yager anno (SpecOps-The Line), mert ezt már nem is a techland készíti, mivel a kiadónál maradtak a DI jogai.
Szerintem a DL mellett marha nagy bukta lesz a DI2 de ne legyen igazam.
Legyen az, hogy az akciódús játék mellett, sokak igénylik a Dead Island (itt kommentben is említett) vontatottabb játékmenetét és mindkettőnek van létjogosultsága a piacon.
Én járok a legjobban, mert én szeretem mindkét stílust.
Aztán épp ma raktam föl az eredeti Dead Island-et, és minden percét úgy élveztem mind régen. Nagyon tetszik. Azt hiszem nekem inkább ez a lassabb, „sétálós” gameplay jön be. Szerintem nekem mindig is a Dead Island lesz a kedvenc zombis játékom. Aztán a Dead Rising. Hiába vannak „minőségibb” címek, nekem pl. azok nem jönnek be, és biztosan így vannak ezzel mások is. Ezért talán lehet létjogosultsága az ilyen címeknek is mint ez. Még ha nem is lesz olyan sikeres mint a divatosabb "minőségi" címek, lesz egy réteg biztosan akiknek ez jön be. Bár én ettől a 2. résztől nem várok sokat, mert egyáltalán nem azok a fejlesztők készítik, mint az elsőt. De aztán ki tudja, ha megjelenik lehet hogy ez 100x jobban fog tetszeni, mint a többi nagy, sikeres minőségi cím, mert azok engem pl. nem nyűgöztek le.
Lehet hogy mind a kettő szórakoztató lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.