The Callisto Protocol - felejtsük el az esztelen lövöldözést!
- Írta: gorien
- 2022. június 22.
A Striking Distance Studios az elmúlt hetekben körbejár mindenkit, aki szívesen vendégül fogadja: a State of Playen premierdátumot villantott a The Callisto Protocolhoz, a Summer Game Fest nyitóceremóniáján gameplayt, a PCGamesN-nek a szörnyek megteremtéséről adott interjút. Ben Walker dizájnigazgató pedig a Game Informer vendége volt a minap.
Walker a harcról mesélt, ami kifejezetten küzdelmes lesz. A kallisztói börtönt ellepő rettenetek alaposan keresztülhúzzák szökésre irányuló terveinket, és nem is lesz felszerelésünk ahhoz, hogy halomra mészároljuk őket. A lőszert nem fogja bő kézzel mérni a játék – Walker elmondása alapján a küzdelmek fele közelharci lesz.
Ugyanakkor épp ezért alakították ki úgy a főhős harcstílusát, hogy jól működjön együtt azzal, hogy kénytelen vagyunk közel menni a rémekhez: például képesek leszünk befejezőmozdulatként eltaszítani őket, hogy végzetes lövést adhassunk le rájuk. A jól megfontolt támadások hasznosak lesznek, hiszen jószerivel fel is darabolhatjuk ellenfeleinket. Karok nélkül nem tudnak megragadni minket, míg láb nélkül értelemszerűen lassabbak lesznek.
A The Callisto Protocol december 2-án jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön, illetve Xbox One-on és Xbox Series X/S-en.
Valami olyasmit várok tőle mint a dead space -től annó. Igazán nagyon kíváncsi lettem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.