A Remedy megerősítette, készül a Control 2

  • Írta: RangerFox
  • 2022. november 11.
  • Bejelentés
Link másolása
A Remedy hivatalosan is megerősítette, hogy készül a 2019-ben megjelent Control folytatása, amihez kiadót is találtak már.

A Remedy a hivatalos Twitter-csatornáján jelentette be, hogy készül a nagy sikerű 2019-es akciójátékának, a Controlnak a folytatása. A posztban azt is elárulták, hogy a kiadásért ismét az 505 Games lesz felelős. Mindemellett megkaptuk az első koncepciós rajzot is a játékhoz, mely lentebb tekinthető meg.

Korábban már lehetett arról hallani, hogy Heron kódnéven készül egy Control-játék a Remedynél - végül a találgatásoknak megfelelően ez lett a Control 2. Ezenkívül csőben van egy másik Control-cím is náluk, továbbá ne feledkezzünk meg az első két Max Payne-játék remake-jéről, a jövőre ígért Alan Wake 2-ről és a Project Vanguardról sem. Minderről itt írtunk bővebben.

17.
17.
Ca$Hman
Ritka hogy egyetértek crytekkel, és megértem hogy inkább legyen DLSS stb, mint hogy kisfelbontású fos kép minden skálázás nélkül, de azért készítőknek is anyjuk picsáját hogy csesznek optimalizálni. TÉNY: Azxbox 360ra de főleg a ps3ra sokkal nehezebb volt fejleszteni, és kurva gyengék is voltak a mai hardverekhez képest, mégis ahhoz képest olyan grafikájú gamek voltak rá hogy beszarás. Olyanok, amikre ha valaki azt mondta volna arra a hardverre ez lehetséges, kiröhögöm, ha nem látom kajak megoldották? Most meg mi van? Rohadt drága minden, ezernyi dlc, kutyafasza, és kb. úgy néznek ki a gamek konzolon, amit beleszarva magából a hardver erejéből ki lehet belőle hozni illetve ki lehetne akkoris, ha nem egy célhardverre kellene optimalizálni, hanem egy ugyanolyan erősségű pc-n futna sokszor. Régen úgy futottak a gamek ps3on, hogy egy hasonlo pc-n el se indultak volna. Mert megszenvedtek vele. Ma már ki szenved meg vele? Amit könnyenki lehet hozni jöjjön,am szarni bele... undorító. Ha ugyanazzal a felfogással készülnének a gamek mint akkor, elég sok game lenne natív 4k..
12.
12.
Aborg
Ami a fizikat illetti a jatekokban, tenyleg siralmas a helyzet (a Remedy jatekait kiveve). Es ez idovel nem hogy javulna, sot, inkabb egy csomo jatek felaldozta a fizikat a grafika oltaran: Crysis / Crysis folytatasok, GTA4 / GTA5, Mudrunner / Snowrunner...
En mar egy retrografikaju jateknak is orulok ha jo benne a fizika.
10.
10.
Parano1d
#8: Megemlítem azt is, hogy megjelenéskor azért eléggé optimalizálatlan volt.
Most már sokkal jobb a helyzet, de az RT bekapcsolása azért eléggé odaver a mostani kártyáknak is, főleg a Radeonoknak.
6.
6.
Parano1d
#3: Khm.. ellentétben például mondjuk a 10.0 Ragnarökkel, ahol nincs is olyan, illetve kimerül abban, hogy üres ládákat meg hordókat lehet széttürni, szinte minden más statikus.
5.
5.
Chdz
#3: nVidia fizikx miatt szerintem az elmúlt évek legjobb fizikájú játéka lett, az RT-t meg meg se említem mellé. Baszott látványos játék lett, aki nem egy erős vason játszott vele az nem tudja, hogy milyen is lett a látvány valójában. Remélem a 2. rész is inkább PC-re készül, nem véletlen, hogy a Remedy felel a PC-s verzióért. Látványilag, csak még magasabbra fogják tenni a lécet.
4.
4.
Anti4730
A targoncat fel lehetett emelni es hozzavagni az ellenseghez, a falakrol a faboritas letoredezett, a mikrot, tanyerokat, poharakat kulon kulon szet lehetett loni, a beton szettort teljesen ha szanaszet lotted, a projektort ha megfogtad es magaddal vitted, barhova kivetitette a kepet, de azon kivul is szinte az osszes tereptargyat meg lehetett fogni es hozzavagni az ellenseghez. Ha neked ez a rohejes fizika grat:)) ja es legyszi mondj meg egy jatekot ami kicsit is megkozeliti ezt a rombolhatosagot a battlefieldeken es a red faction guirellan kivul:)
3.
3.
Jarl Balgruuf
#2: Hű az a nagy fizika, mikor kicsit is hozzàértél egy asztalhoz minden szanaszét borult, a kisebb bútorok meg darabokra estek.
Teljesen röhejes volt.
2.
2.
Anti4730
Nos ha nem is minden szempontbol a legjobb jatek, de szomoru modon szerintem ez az egyetlen jatek, ami minden szempontbol meguti a next-gen szintet grafikailag, gondolok itt a mozgasra, fizikara, fenyekre stb. Es mindezt tudta mar xbox one-x en is. Es ez azert eleg szomoru, hogy az elozo generacioban, de meg a mostaniban is egy jatek se tudta megkozeliteni, vagy csak kulcsinyben, de interakciok meg fizika tekinteteben szoszerint ez az egyetlen jatek ami next-gen mondhato. Es mindezt 10 millio dollarbol sikerult osszehozni, mig masok 100 milliobol tragyat csinalnak. Bravo remedy!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...