Az amerikai versenyhivatal továbbra is útját állja az Activision Blizzard felvásárlásának, ezúttal az Amerikai Szövetségi Bírósághoz fordult, hogy legalább két hétre blokkolják a felvásárlást, és ezt követően is akadályozzák meg annak végbemenetelét. Ez azért is szerencsétlen dolog a Microsoft számára, mert a július 18-i határidő elmúltával borsos kötbért kell fizetnie az Activision Blizzardnak.
A dolog érdekessége, hogy úgy Brad Smith, mint Bobby Kotick is úgy értékelte a lépést, hogy pozitív fejlemény a felvásárlás kapcsán. Ugyanis ha az FTC keresete elbukik, akkor a szövetségi bíróság előtt tudják prezentálni a felvásárlási szándékuk részleteit, ami nagyban felgyorsíthatja a felvásárlás menetét.
Mivel az FTC és a CMA maradtak egyedül ellenzői a felvásárlásnak, ezért nem elképzelhetetlen, hogy a Microsoft szembe megy a tiltásokkal, és mégis nyélbe üti az üzletet, ez áll a mostani kereset mögött. Kérdés, hogy innen hova tovább, azonban valószínűleg a felvásárlást ellenzők is úgy vannak vele, hogy tegyenek végre pontot az ügy végére.
A GPtol mar most lehet erezni hogy megy tonkre a regi AAA jatekipar, ami nincs GPben az tipikusan dragabb es sokkal kesobb es lassabban ertekelnek le termekeket mint 10 eve. Az MS mar most teljesen piac ellenes monopolium helyzetevel visszael (ugye reszben mas reszlegek profitjaval financirozzak), de szerencsere marhak vezetik akik az exkluziv jatekok fontossagat nem ertik. Crytechnek annyiban igaza van, hogy tole fuggetlenul ez a jovo, es ez alapjan van minden bearazva. Ha nem tetszik, tessek tobb indie cimmel jatszani, steamen gogon kaphatoak, vagy nintendot venni ahol ez meg igy nem divat (csak a regi emulalt cimek eseteben). Es az Xbox egy dolgot jol csinal, ha megveszel valamit naluk minden platformon a legjobb verziot kapod meg jo cloud savinggel.
Crytechet meg lehet beken hagyni hogy a Redfallt 5szor vegigvigye lesznek kb 10en az Arkane tesztereivel - akik Phil szegyene miatt nem gyozik javitani. Meg egyszer a 60fps is megjon egy 2023as FPSben.
EA ~34mrd dodó
Acti-Blizz ~63mrd dodó
Sony ~122mrd dodó
Micro ~2470mrd
Hülyeségeket ne állíts.
Csak egyvalami torzíthatja (nyírhatja ki) a gaming iparágat, ha az MS kinyitja a pénztárcáját.
Mivel játékokat fejleszttetni nem akar.
Ha akarna csinálhatna 10 Naughty Dog szintű stúdiót. Minek? Könnyebb venni valamit ami egyeduralkodó a gaming multi részén és nyomtatni a pénzt bárminemű munka nélkül. Mobil, PC, felhő, kutya fasza. Csak dőljön mert nincs elég.
Az exkluzív címek önmagukban nem elegek. MSnek is van annyi, Dunát lehetne rekeszteni vele. Az nem mindegy h elsorvadnak-e a címek vagy jönnek ki igényes játékok.
Halo, Redfall? Mondanak neked valamit?
Picit se érdekel melyik óriás tolja elém a jó játékokat, csak tolják.
MS tolja? Költői volt.
Sony tolja? Ez is.
És ha elvesztik a bevételük legnagyobb százalékát a pufpufCoD hiánya miatt, akkor tolni fogják ugyanúgy? Vagy inkább leépítenek pár stúdiót a veszteségek miatt?
Jó az neked? (Cryteket ismerjük, neki jó, de ő vidám szociopata)
Emellett pedig ha már számszerűsítünk, szerintem a Nintendonak sokkal több exkluzíva van, az EA pedig ha jól tudom a legtöbb IP-n ül, amiknek a legnagyobb részét már nem is használják, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Ez önmagában inkább pedig a 3 vállalat különböző piaci filozófiáját mutatja, nem pedig azt, hogy ki felé billen a piac.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.