A World of Warcraft Gamemaker's Guild megalakulásával egyidőben bejelentette a Communications Workers of Americával való partnerségét, a szakszervezet létszáma több mint 500 Blizzard dolgozót jelent, ami lefedi a WoW QA, művészeti, hang, dizájn, valamint tervezés és gyártás részlegeit is. Céljuk egy demokratikus munkakörnyezet megteremtése volt, ahol az összes dolgozójuk biztonságosan végezheti munkáját. A szerveződés még 2021-ben indult, de tekintve a jelentős számú alkalmazottat, sok időbe telt mire mindenkivel személyesen is egyeztettek, és elértek a jelenlegi ponthoz.
Pár nappal ezelőtt a Bethesda Game Studios lett az első hivatalos Microsofthoz tartozó fejlesztőcég, ami "faltól falig" szakszervezetet hozott létre 241 emberrel a fedélzeten. Samuel Cooper a WoW vezető producere beszélt az IGN-nek, gratulált a "baráti versenyen" végül győzedelmeskedő Bethesdának, hozzátette, soha nem örült még ennyire annak, hogy legyőzték valamiben.
Következő célként azt tűzték ki, hogy tárgyalásokat indítanak a Microsofttal a szerződések tekintetében. Paul Cox vezető dizájner két fontos pontot emelt ki, az egyenlőbb fizetéseket és az otthoni munkavégzés lehetőségét. A Microsoft egyik sajtóreferensének nyilatkozata szerint továbbra is támogatják majd alkalmazottaik jogait ahhoz, hogy kiválaszthassák hogyan szeretnék képviseltetni magukat a munkahelyen belül, és pozitívan állnak a tárgyalásokhoz, ami remélhetőleg mindkét fél elégedettségével zárul.
Meg az otthonról való játékfejlesztés se hangzik túl biztatónak a minőséget illetően.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.