Kojima csak finomhangolja a Death Stranding 2 részleteit

  • Írta: JesusHun
  • 2024. augusztus 29.
  • Érdekesség
Link másolása
Hideo Kojima tegnapi X-posztja után felrakott egy újabbat, amiben tisztázni akarta, a többi részlegre küldött észrevétele nem jelent drasztikus változtatásokat a játékban, csupán az eddig elkészült tartalmak kerülnek szinkronba egymással.

Nagy erőkkel készül a Death Stranding 2: On the Beach, és a játék szellemi atjya, Hideo Kojima se tétlenkedik, asszisztense a tegnapi nap folyamán posztolt róla egy képet munka közben, ahol a mester pózolt is egyet, megvillantva divatos surranóját. Nem sokkal utána Kojima saját posztot tett közzé, ahol azt ecsetelte, a játék milyen aspektusait építgeti éppen, tesztelve a játékmenetet, térképet, ellenségeket, a dolgok elhelyezését, az eseményeket, a felhasználói felületet, a grafikát, a hangokat, az animációkat, az átvezetőket, a sztorit, és mindezek kapcsolatát, ritmusát egymással. Majd hozzátette, ez a fejlesztés azon szakasza, ahol az észrevételeit megosztja a különböző részlegekkel, szóval ez eltarthat egy darabig még.

Kojima posztját sokan félreértették, ezért egy kicsit elmagyarázta mai közleményében, mire is gondolt pontosan a költő. Kifejtette, hogy még nem járnak abban a szakaszban, ahol az egész játék egyensúlyát vagy nehézséget állítanák be, most igazából csak az apró részleteket és simításokat eszközölik, összefésülik az eddig elkészült tartalmakat. Aztán ha ezzel végeztek, akkor jöhet a balanszolás, a nehézség beállítása és a debuggolás.

A valamikor 2025 folyamán megjelenő játékról a következő nagyobb infóköteg valószínűleg a Tokyo Game Show alkalmával érkezik majd, az eseményre egy speciális előadással készül a Kojima Productions.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...