Kiderült, miért késik a Black Myth: Wukong xboxos portja

  • Írta: zoenn
  • 2 napja
  • Érdekesség
Link másolása
Eddig sem volt titok, hogy a Black Myth: Wukong xboxos verziója memóriaszivárgási problémák miatt nem készült el időben. Most már az is világossá vált, hogy a pontosan az Xbox Series S gyengébb hardvere a ludas.

A Game Science alapítója és vezérigazgatója, Yocar-Feng ji elárulta, hogy az Xbox Series S optimalizációs problémái miatt késik ilyen sokat a Black Myth: Wukong a Microsoft konzoljain. Az úriember a kínai közösségi médiában, a Weibo-n fejtette ki a pontos okokat.

Egészen pontosan a gyengébb masina "10 GB-nyi megosztott memóriája" a ludas, ami miatt "több éves optimalizálási tapasztalat nélkül valóban lehetetlen" vállalkozás a portolás Series S-re, pedig már csak ez hiányzik ahhoz, hogy mindenki átélhesse a tavalyi év egyik legjobb játékát.

A memóriaproblémák nem új keletűek, noha az Microsoft képviselője cáfolta, hogy az Xbox-platform korlátai felelősek a csúszásért, a vezérigazgató azonban nem így látja a helyzetet.

Remélhetőleg a redmondi vállalat hamarosan segítő jobbot ad a kínai stúdiónak, mint tette azt anno, a Baldur's Gate III esetében is. Akkor is a Series S hardverébe tört bele a Larian bicskája, ami miatt még az osztott képernyős módot is kukázniuk kellett a kistestvéren.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...