Újabb részletek derültek ki a Diablo IV új szezonjáról

Link másolása
A Blizzard aRPG-jének immár negyedik szezonja indul a hónap közepén, és többek között a játék loot rendszerének újragondolását és számos más mechanika megújulását hozza majd el.

A Blizzard egy teljes blogposztot szentelt a játékuk negyedik szezonjának, ami sokat sejtetően a Loot Reborn nevet viseli. A név nem véletlen, mivel nemcsak egy tematikus, időszakos dologról van szó, hanem a játék alapvető mechanikáit, többek között a loot rendszert is átdolgozzák a készítők. Az egyik legszembetűnőbb változás egyértelműen az lesz, hogy a zsákmány ritkábban esik majd, ugyanakkor így sokkal jelentősebb lesz egy új fegyver vagy vért. A tárgyakon szereplő affixek számát is csökkenteni fogják, viszont ezek a lehetséges módosítók egyrészt érthetőbbek és átláthatóbbak lesznek, másrészt a hatásuk sokkal nyilvánvalóbb is lesz.

Az új szezon viszont rengeteg más dolgot is tartogat még. A kraftolás és a személyre szabás szervesen kapcsolódik majd az új loot rendszerhez, révén ezek által adhatunk további affixeket majd tárgyainknak, így azok ténylegesen erősebbek és jobbak lesznek. Az, hogy milyen nehézségen játszunk, közvetlenül befolyásolja majd a loot minőségét is, például az Ancestry kategóriába tartozó tárgyakat csak World Tier IV-en kaphatunk. Megváltozik a legendás tárgyak egyedi képességeit összefoglaló Codex of Power is, így a kinyert képességek már nem a hátizsákunkat fogják nyomni.

A szezonnal érkezik egy új veszélyforrás az újragondolt Helltide zónák képében. Ezek a zónák a második szezon Blood Harvest területeire hasonlítanak majd, és ahogy egyre több és több démont ölünk le, úgy nő majd a veszélyességi értékünk, míg végül a Pokol legerősebb harcosai törnek az életünkre. Ha nem leszünk felkészültek, akkor bizony könnyen végünk lesz. Valamelyest enyhül a kihívás majd a World Tier I-ben és II-ben, lévén ezeken a szinteken is elérhetővé válik majd a Helltide, igaz, várhatóan a jutalom is csekélyebb lesz.

Új end game tartalom is érkezik World Tier IV-ben, a The Pit. Ez a 200 szintből álló szörnydaráló időre megy, és minél gyorsabban öljük meg a szükséges mennyiségű rémséget, és végül a boss-t, annál gyorsabban haladhatunk majd a verem mélye felé. Természetesen a jutalom és a kihívás is egyre csak nő, szerencsére nem kell egyedül nekivágnunk a próbának, maximum négy fős csapatok is szerencsét próbálhatnak.

A május 14-én induló szezon ezen felül még mást is tartogat, mint például az Iron Wolves zsoldosseregre fókuszáló küldetéssort, visszatér Andariel is, és természetesen ez az évad sem lenne teljes batlle pass nélkül.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...