Az ötletet már számos ócska „B” kategóriás mozifilmben láthattuk - melyek időnként meglepően szórakoztatóra sikeredtek - de legtöbbünknek mégis a jó öreg, minden FPS atyja Wolfensteinből ismerős eme őrület. Helyszín a II. világháború, a németek a legyőzésük után visszatérnek, hogy bosszút álljanak gyilkosaikon, mégpedig zombik formájában!
Az alapjáték
Az ötlet első ránézésre nagyon betegnek tűnt, sokan nem is értettük, hogy egy olyan komoly hangvételű játékban, mint a Call of Duty: World at War, hogyan szerepelhet egy ekkora ökörség. Mégis sokan azon vettük észre magunkat, hogy órákon, napokon, heteken keresztül, majd ha meguntuk később újra és újra visszatérve, ismételten nekiesve próbálunk rájönni, hogyan lehetne tovább életben maradni ebben az őrületben.
Pedig maga az ötlet végtelenül egyszerű volt, hamar rájött mindenki, hogy igazából csak akkor tudnak életben maradni, ha a kérdőjeles szobába befészkelik magukat, mindenki egy-egy bejáratot fedez és a legtökösebb legény vagy leány pedig az ajtónál henteli a végtelen sorokban rohamozó, egyre erősebb és gyorsabb zombi tömeget. Aztán egyszer csak véletlenül észrevettük, hogy a sarokban bizony van egy furcsa kérdőjeles láda és ekkor kezdődött el csak az igazi móka. Főleg mikor rájöttünk, hogy ha velünk van a szerencse, akkor boldog tulajdonosai lehetünk egyszerre akár a lángszórónak és a szupertitkos tervek alapján készült Ray-Gunnak is, amivel aztán gyönyörűen lehet irtani a csúnya gonosz húsra éhes náci zombikat. Ment a keresgélés, jöttek a videók, valaki talált egy bugot, amivel nagyon sokáig életben lehet maradni. Voltak sokan, akik ezzel jutottak fel a csúcsra, de az igazán fanatikusok rájöttek arra, hogy ha a kis szobában kinyitjuk a felfelé vezető lépcsőt, nem szereljük vissza az ablakokat és körbe-körbe rohangálunk az oszlopoknál, akkor bármeddig életben lehet maradni, a kérdés már csak az, hogy meddig vagyunk képesek koncentrálni, és ez a gyönyörű ebben a játékban… sosincs vége, csak akkor ha meghaltunk…
Map Pack 1 – Zombie Verrükt
Nagyon sokat kellett várni rá, alig bírtunk már magunkkal. De suttogásokat lehetett hallani arról, hogy a WaW map packje egy picit más lesz, mint amiket idáig már megszokhattunk. Persze mindenki tudta, hogy ez azt jelenti, lesz egy újabb zombi pálya. Addigra már hihetetlenül megnőtt a rajongók száma és a Treyarch ezt a sikert nagyban a zseniális zombis ötletének köszönhette, nem vitás. Rögtön az első napokban egy millióan töltötték le, ami elég ösztönző erő volt a kölköknek ahhoz, hogy nagyiparban kezdjék el gyártani a kiegészítőket.
A Verrükt már egy igazi profi munka volt, látszódott rajta, hogy nagyon sokat dolgoztak vele. Javítottak a zombik mozgásán, telerakták poénokkal, végül olyan hihetetlenül félelmetes hangeffektekkel spékelték meg, hogy az ember időnként majd szívrohamot kapott. Természetesen volt egy csomó újítás is, mint a négy fajta perk-a-cola (quick revive, juggernaut, doubletap, speed) amikkel rövid időre szuper képességekre tehettünk szert, de itt jelentek meg először az áramfüggönyös csapdák is, amikkel sokszor ki tudtuk húzni magunkat a pácból. Viszont sajnálatos módon elkövették azt a hibát, hogy minimum három emberre volt szükség ahhoz, hogy sikeresen elkezdhessük a játék sava borsát, mivel a csapatot kétfelé osztották. Az egyiknek az volt a feladata, hogy minél hamarabb eljusson a második szintre és bekapcsolja az áramot, mert anélkül a többiek nem tudtak szabadulni beton koporsójukból, ahogyan a csapdák sem voltak addig bekapcsolhatók. Tekintettel arra, hogy nem mindenki rendelkezik egy jól bejáratott, map packekkel rendelkező baráti társasággal, ez eléggé megnehezítette a játék kiélvezését. Lévén mindenki tudja, hogy ha az online sorsolásra hagyatkozunk akkor szinte lehetetlen, hogy egy hatékony, normális emberekből álló csapattal hozzon össze minket a sors. De mindezek ellenére fantasztikus élmény volt a Verrükttel nyomulni, csak viszonylag hamar ráunt mindenki és inkább az alap Nazi Zombihoz tért vissza, ahol akár egyedül is boldogulni lehetett.
Map Pack 2 – Shi No Numa
Szerencsére nem kellett sokat várni a következő térképcsomagra, mondanom sem kell, hogy ennek a sikere még a korábbinál is nagyobb volt, a szerverek teljesen megteltek, ezzel egyre több keserűséget okozva a szerencsétlen vásárlóknak. Viszont a csomagban lévő legújabb zombis pálya olyan jóra sikeredett, amire senki sem számíthatott.
Kezdjük rögtön azzal, hogy az egész kapott egy nagyon ötletesen kidolgozott történetet, négy teljesen egyedi, szimpatikusnak semmiképpen sem nevezhető, ámbátor hihetetlenül jó fej főszereplővel. Ezúttal nem náci zombik voltak, hanem japánok, ami sok-sok új poént és lehetőséget rejtett magában, de ez legyen inkább meglepetés. A legfontosabb újdonság viszont az volt, hogy végre szabadon bejárhattuk az egész térképet, külső helyszínekkel is találkozhattunk, a sorsoló láda véletlenszerűen elvándorolt, aminek köszönhetően erőteljesen rá is voltunk kényszerítve arra, hogy felfedezzük a placcot. A pálya szerkezete egyébként nagyon egyszerű, de egyben nagyszerű is. Középen van a főépület, ahonnan négy különböző védelmi stratégiát igénylő helyszínhez juthatunk el. A doktori negyedből pillanatok alatt el tudunk menekülni, hogyha bekapcsoljuk a liftet, a halászkunyhónál van egy brutális darálóra emlékeztető csapda, ami nagyon hatékony a zombik ellen. A kommunikációs központ helyszíne az, ahol egyedüli játékosként bármeddig ki tudjuk húzni a folyamatosan rohamozó ördögi lények ellen, és végül a raktár az a hely, amit ha lehet igyekezzünk elkerülni, lévén innen a legnehezebb élve elmenekülni.
Aztán ott vannak még a pokolkutyák is, amik általában 5-6 körönként ránk rontanak és erőteljesen elősegítik a másvilágra való költözésünket, hacsak nem tartunk szorosan össze és próbáljuk életben tartani egymást. A perk-a-colák hála istennek egészen addig megmaradnak, amíg le nem kerülünk a földre és a fegyverarzenálunk is kibővült a DG-2, avagy Vunderwaffe becenéven futó ketyerével, aminek segítségével zombik egész seregével végezhetünk, csupán egyetlen lövéssel. A Shi No Numa alapjaiban változtatta meg, amit idáig erről a jópofa öldöklésről gondoltunk, legyünk akár egyedül, vagy többen, ez sikerült idáig a legjobban. Arról nem is beszélve, hogy végre plusz acsikat is szerezhetünk rajta, amiknek a teljesítése igazán nagy kihívást jelent még a legjobbaknak is. Szerencsére nekem van egy jól bejáratott csapatom az ÜK-s Decooy és a CoD-os istennő Zsuzsi (Decooy barátnője) személyében, akikkel semmi sem lehetetlen. A mellékelt képen egy röpke 2,5 órás játéknak a nem mindennapi eredményeit láthatjátok…
Map Pack 3 – Der Riese
Alig másfél hónappal később már jött is a harmadik csomag, amit állítólag a Bungie tervezett nekünk. Mondanom sem kell, hogy ezek a pályák sikerültek idáig a legjobban, csak úgy üvölt róluk a profizmus és a sok éves tapasztalat. Az nem tudom, hogy a zombis pályát is ők csinálták-e, de tény, hogy valami elképesztően jól sikerült.
A helyszín egy titkos gyár, ahol a németek mindenféle csúnya kísérletekkel próbálkoztak. A történet, ami a Shi No Numában elkezdődött természetesen tovább megy, ha valakit érdekel, mindenképpen járjon utána, érdemes. Ezeknek a kísérleteknek köszönhetjük a pályán elhelyezett teleportokat, amikkel mindig vissza tudunk jutni a középső részre, és ami a legfontosabb, a közelben lévő zombiknak csúnya vége lesz minden egyes utazáskor. Ezen kívül ugyancsak a középső teremben találhatjuk meg azt a vicces automatát, ami pillanatok leforgása alatt bármelyik fegyverünkből egy keményen felturbózott, gyönyörűen szétgravírozott csúzlit készít. Az összes fegyver teljesen megváltozik tőle, érdemes kipróbálni egyenként mindet, hogy megtaláljuk a számunkra legideálisabbakat. Természetesen a klasszikus Ray-Gun és az új Vunderwaffe továbbra is kisorsoltatható, de ezúttal az arzenálunk bővülni fog egy brutálisan durva késsel (az első pár körben a zombiknak csupán egy vágás elég vele) illetve az egészen egyedi hatással bíró majom bombával is. Ebből összesen három lehet nálunk és hatását tekintve több mint vicces. Emberünk kezébe veszi, jól felhúzza, majd eldobja valahova (lehetőleg magától jó messzire, ezzel biztosítva a menekülési útvonalat) ekkor az összes közelben lévő zombinak fehéren világít majd a szeme és a bomba által kiadott hangforrás felé indul. Mondanom sem kell, hogy a kis barátunk köré gyűlt élő halottaknak pillanatokon belül csúnya vége lesz, mikor az felrobban.
A pálya maga nagyon komplex, rengeteg lehetőséget rejt magában, de itt is megvan az a pár alaplépés, amit még az első körökben érdemes megcsinálni. Kezdjük azzal, hogy összekötjük egymással az összes teleportot -de csak miután bekapcsoltuk az áramot természetesen-, ezzel rögtön aktiválni is fogjuk a fegyvert tápoló automatát. Innentől fogva már csak az ügyességünkön és a csapatunkon múlik, hogy meddig tudunk életben maradni. Egy emberes stratégia itt is létezik, de tiszta szívből csak négy embernek tudom ajánlani. Ha képesek vagyunk összetartani és folyamatosan védeni egymást, akkor gyakran akár 2-3 órát is el tudunk tölteni egy meccsel, nem mindennapi élményekben részesülve eközben. A Riese egy zseniálisan kitalált pálya, erősen vetekszik nagy kedvencemmel a Shi No Numával, de bizonyára sokan lesznek, akiknek ez jobban fog tetszeni. Acsik itt is vannak, nem is akármilyenek, sok sikert a megszerzésükhöz!
Hallani lehet mendemondákat arról, hogy szeptember végén várható egy negyedik és egyben utolsó pályacsomag, amivel a World at War tündöklő csillaga végleg le fog áldozni, hiszen jön a nagy „gonosz" Modern Warfare 2, amit maga a CoD istene, az Infinity Ward fog prezentálni nekünk. Sokan azt mondják, hogy ezzel vége lesz a WaW-os időknek, lehet, hogy igazuk van, de a zombizás miatt még nagyon hosszú ideig vissza fogjuk rakni azt a bizonyos sokat használt DVD-t… Persze lehet, hogy csak én gondolom így, de remélem nem leszek egyedül a véleményemmel. Ha valaki véletlenül nem tudta idáig megszerezni a map packeket (lévén a németek miatt le van tiltva nálunk is), az forduljon bizalommal az Überkonzolos srácokhoz, akik teljesen legális úton segíteni tudnak majd nektek ebben. Jó játékot freakbags!
Az ötlet első ránézésre nagyon betegnek tűnt, sokan nem is értettük, hogy egy olyan komoly hangvételű játékban, mint a Call of Duty: World at War, hogyan szerepelhet egy ekkora ökörség. Mégis sokan azon vettük észre magunkat, hogy órákon, napokon, heteken keresztül, majd ha meguntuk később újra és újra visszatérve, ismételten nekiesve próbálunk rájönni, hogyan lehetne tovább életben maradni ebben az őrületben.
Pedig maga az ötlet végtelenül egyszerű volt, hamar rájött mindenki, hogy igazából csak akkor tudnak életben maradni, ha a kérdőjeles szobába befészkelik magukat, mindenki egy-egy bejáratot fedez és a legtökösebb legény vagy leány pedig az ajtónál henteli a végtelen sorokban rohamozó, egyre erősebb és gyorsabb zombi tömeget. Aztán egyszer csak véletlenül észrevettük, hogy a sarokban bizony van egy furcsa kérdőjeles láda és ekkor kezdődött el csak az igazi móka. Főleg mikor rájöttünk, hogy ha velünk van a szerencse, akkor boldog tulajdonosai lehetünk egyszerre akár a lángszórónak és a szupertitkos tervek alapján készült Ray-Gunnak is, amivel aztán gyönyörűen lehet irtani a csúnya gonosz húsra éhes náci zombikat. Ment a keresgélés, jöttek a videók, valaki talált egy bugot, amivel nagyon sokáig életben lehet maradni. Voltak sokan, akik ezzel jutottak fel a csúcsra, de az igazán fanatikusok rájöttek arra, hogy ha a kis szobában kinyitjuk a felfelé vezető lépcsőt, nem szereljük vissza az ablakokat és körbe-körbe rohangálunk az oszlopoknál, akkor bármeddig életben lehet maradni, a kérdés már csak az, hogy meddig vagyunk képesek koncentrálni, és ez a gyönyörű ebben a játékban… sosincs vége, csak akkor ha meghaltunk…
Map Pack 1 – Zombie Verrükt
Nagyon sokat kellett várni rá, alig bírtunk már magunkkal. De suttogásokat lehetett hallani arról, hogy a WaW map packje egy picit más lesz, mint amiket idáig már megszokhattunk. Persze mindenki tudta, hogy ez azt jelenti, lesz egy újabb zombi pálya. Addigra már hihetetlenül megnőtt a rajongók száma és a Treyarch ezt a sikert nagyban a zseniális zombis ötletének köszönhette, nem vitás. Rögtön az első napokban egy millióan töltötték le, ami elég ösztönző erő volt a kölköknek ahhoz, hogy nagyiparban kezdjék el gyártani a kiegészítőket.
A Verrükt már egy igazi profi munka volt, látszódott rajta, hogy nagyon sokat dolgoztak vele. Javítottak a zombik mozgásán, telerakták poénokkal, végül olyan hihetetlenül félelmetes hangeffektekkel spékelték meg, hogy az ember időnként majd szívrohamot kapott. Természetesen volt egy csomó újítás is, mint a négy fajta perk-a-cola (quick revive, juggernaut, doubletap, speed) amikkel rövid időre szuper képességekre tehettünk szert, de itt jelentek meg először az áramfüggönyös csapdák is, amikkel sokszor ki tudtuk húzni magunkat a pácból. Viszont sajnálatos módon elkövették azt a hibát, hogy minimum három emberre volt szükség ahhoz, hogy sikeresen elkezdhessük a játék sava borsát, mivel a csapatot kétfelé osztották. Az egyiknek az volt a feladata, hogy minél hamarabb eljusson a második szintre és bekapcsolja az áramot, mert anélkül a többiek nem tudtak szabadulni beton koporsójukból, ahogyan a csapdák sem voltak addig bekapcsolhatók. Tekintettel arra, hogy nem mindenki rendelkezik egy jól bejáratott, map packekkel rendelkező baráti társasággal, ez eléggé megnehezítette a játék kiélvezését. Lévén mindenki tudja, hogy ha az online sorsolásra hagyatkozunk akkor szinte lehetetlen, hogy egy hatékony, normális emberekből álló csapattal hozzon össze minket a sors. De mindezek ellenére fantasztikus élmény volt a Verrükttel nyomulni, csak viszonylag hamar ráunt mindenki és inkább az alap Nazi Zombihoz tért vissza, ahol akár egyedül is boldogulni lehetett.
Map Pack 2 – Shi No Numa
Szerencsére nem kellett sokat várni a következő térképcsomagra, mondanom sem kell, hogy ennek a sikere még a korábbinál is nagyobb volt, a szerverek teljesen megteltek, ezzel egyre több keserűséget okozva a szerencsétlen vásárlóknak. Viszont a csomagban lévő legújabb zombis pálya olyan jóra sikeredett, amire senki sem számíthatott.
Kezdjük rögtön azzal, hogy az egész kapott egy nagyon ötletesen kidolgozott történetet, négy teljesen egyedi, szimpatikusnak semmiképpen sem nevezhető, ámbátor hihetetlenül jó fej főszereplővel. Ezúttal nem náci zombik voltak, hanem japánok, ami sok-sok új poént és lehetőséget rejtett magában, de ez legyen inkább meglepetés. A legfontosabb újdonság viszont az volt, hogy végre szabadon bejárhattuk az egész térképet, külső helyszínekkel is találkozhattunk, a sorsoló láda véletlenszerűen elvándorolt, aminek köszönhetően erőteljesen rá is voltunk kényszerítve arra, hogy felfedezzük a placcot. A pálya szerkezete egyébként nagyon egyszerű, de egyben nagyszerű is. Középen van a főépület, ahonnan négy különböző védelmi stratégiát igénylő helyszínhez juthatunk el. A doktori negyedből pillanatok alatt el tudunk menekülni, hogyha bekapcsoljuk a liftet, a halászkunyhónál van egy brutális darálóra emlékeztető csapda, ami nagyon hatékony a zombik ellen. A kommunikációs központ helyszíne az, ahol egyedüli játékosként bármeddig ki tudjuk húzni a folyamatosan rohamozó ördögi lények ellen, és végül a raktár az a hely, amit ha lehet igyekezzünk elkerülni, lévén innen a legnehezebb élve elmenekülni.
Aztán ott vannak még a pokolkutyák is, amik általában 5-6 körönként ránk rontanak és erőteljesen elősegítik a másvilágra való költözésünket, hacsak nem tartunk szorosan össze és próbáljuk életben tartani egymást. A perk-a-colák hála istennek egészen addig megmaradnak, amíg le nem kerülünk a földre és a fegyverarzenálunk is kibővült a DG-2, avagy Vunderwaffe becenéven futó ketyerével, aminek segítségével zombik egész seregével végezhetünk, csupán egyetlen lövéssel. A Shi No Numa alapjaiban változtatta meg, amit idáig erről a jópofa öldöklésről gondoltunk, legyünk akár egyedül, vagy többen, ez sikerült idáig a legjobban. Arról nem is beszélve, hogy végre plusz acsikat is szerezhetünk rajta, amiknek a teljesítése igazán nagy kihívást jelent még a legjobbaknak is. Szerencsére nekem van egy jól bejáratott csapatom az ÜK-s Decooy és a CoD-os istennő Zsuzsi (Decooy barátnője) személyében, akikkel semmi sem lehetetlen. A mellékelt képen egy röpke 2,5 órás játéknak a nem mindennapi eredményeit láthatjátok…
Map Pack 3 – Der Riese
Alig másfél hónappal később már jött is a harmadik csomag, amit állítólag a Bungie tervezett nekünk. Mondanom sem kell, hogy ezek a pályák sikerültek idáig a legjobban, csak úgy üvölt róluk a profizmus és a sok éves tapasztalat. Az nem tudom, hogy a zombis pályát is ők csinálták-e, de tény, hogy valami elképesztően jól sikerült.
A helyszín egy titkos gyár, ahol a németek mindenféle csúnya kísérletekkel próbálkoztak. A történet, ami a Shi No Numában elkezdődött természetesen tovább megy, ha valakit érdekel, mindenképpen járjon utána, érdemes. Ezeknek a kísérleteknek köszönhetjük a pályán elhelyezett teleportokat, amikkel mindig vissza tudunk jutni a középső részre, és ami a legfontosabb, a közelben lévő zombiknak csúnya vége lesz minden egyes utazáskor. Ezen kívül ugyancsak a középső teremben találhatjuk meg azt a vicces automatát, ami pillanatok leforgása alatt bármelyik fegyverünkből egy keményen felturbózott, gyönyörűen szétgravírozott csúzlit készít. Az összes fegyver teljesen megváltozik tőle, érdemes kipróbálni egyenként mindet, hogy megtaláljuk a számunkra legideálisabbakat. Természetesen a klasszikus Ray-Gun és az új Vunderwaffe továbbra is kisorsoltatható, de ezúttal az arzenálunk bővülni fog egy brutálisan durva késsel (az első pár körben a zombiknak csupán egy vágás elég vele) illetve az egészen egyedi hatással bíró majom bombával is. Ebből összesen három lehet nálunk és hatását tekintve több mint vicces. Emberünk kezébe veszi, jól felhúzza, majd eldobja valahova (lehetőleg magától jó messzire, ezzel biztosítva a menekülési útvonalat) ekkor az összes közelben lévő zombinak fehéren világít majd a szeme és a bomba által kiadott hangforrás felé indul. Mondanom sem kell, hogy a kis barátunk köré gyűlt élő halottaknak pillanatokon belül csúnya vége lesz, mikor az felrobban.
A pálya maga nagyon komplex, rengeteg lehetőséget rejt magában, de itt is megvan az a pár alaplépés, amit még az első körökben érdemes megcsinálni. Kezdjük azzal, hogy összekötjük egymással az összes teleportot -de csak miután bekapcsoltuk az áramot természetesen-, ezzel rögtön aktiválni is fogjuk a fegyvert tápoló automatát. Innentől fogva már csak az ügyességünkön és a csapatunkon múlik, hogy meddig tudunk életben maradni. Egy emberes stratégia itt is létezik, de tiszta szívből csak négy embernek tudom ajánlani. Ha képesek vagyunk összetartani és folyamatosan védeni egymást, akkor gyakran akár 2-3 órát is el tudunk tölteni egy meccsel, nem mindennapi élményekben részesülve eközben. A Riese egy zseniálisan kitalált pálya, erősen vetekszik nagy kedvencemmel a Shi No Numával, de bizonyára sokan lesznek, akiknek ez jobban fog tetszeni. Acsik itt is vannak, nem is akármilyenek, sok sikert a megszerzésükhöz!
Hallani lehet mendemondákat arról, hogy szeptember végén várható egy negyedik és egyben utolsó pályacsomag, amivel a World at War tündöklő csillaga végleg le fog áldozni, hiszen jön a nagy „gonosz" Modern Warfare 2, amit maga a CoD istene, az Infinity Ward fog prezentálni nekünk. Sokan azt mondják, hogy ezzel vége lesz a WaW-os időknek, lehet, hogy igazuk van, de a zombizás miatt még nagyon hosszú ideig vissza fogjuk rakni azt a bizonyos sokat használt DVD-t… Persze lehet, hogy csak én gondolom így, de remélem nem leszek egyedül a véleményemmel. Ha valaki véletlenül nem tudta idáig megszerezni a map packeket (lévén a németek miatt le van tiltva nálunk is), az forduljon bizalommal az Überkonzolos srácokhoz, akik teljesen legális úton segíteni tudnak majd nektek ebben. Jó játékot freakbags!
Kapcsolódó cikkek
ha van kedvetek nazi zombizni akkor gyertek hamachira(1.0.1.5 verzioval) a codwawzombieee szobába.jelszo codwawzombieee
Tudna valaki segíteni?Akarok online profilt csinálni de nem engedi. Talán eredeti kell nem? hát az nem lenne jó
klemid: jól látod, mivel egyszer meghaltam és egy egész körre kimaradtam... :( De így is szinte minden acsi meglett ami hiányzott, kivéve persze a 15 körös meghalás nélküli... :(
Nem csoda,hogy nyomják a DLC-ket.Ezzel rombantott a Trech,a többi dolog ami a játékban van elég koppintásos a "Nagy Elődről".Én speciel jobban szeretem a modern környezetet és ott a sztorit is jobban összelehet hozni,de meg kell hagyni ezt a zombis mókát jól összerakták a fiúk-lányok.
Jó cikk lett Ca$h!Na de megyek egy ksi Bad Company-t tolni multiban mert az is akkora übercsászáristenkirályság,hogy csak na! :D
Köszi, 2x sikerült elmenni 27-ig, sajnos rekord nem lett másodszor se belőle. Meg is fogadtam, hogy legközelebb már csak az új pályán fogok zombizni, ezt végigjátszottnak tekintem. Így is jó 2 óra eljutni odáig, ha nem több.
Én életemben ha egyszer fogtam a kezembe azt a bumerángot, őszintén szólva fps-re abszolút alkalmatlannak is tartom, de persze biztos el lehet sajátítani.
Ebből kifolyólag természetesen egér+billt favorizáló vagyok minden esetben (persze vannak játékstílusok, amiket nem erre a kombóra teremtettek, de azok általában hidegen is hagynak (vö. repülőgép szimulátorok, verekedős játékok)).
Ca$h adott néhány linket és tanácsot, amit át fogok bogarászni, illetve én is készülök nektek írni egy kis szösszenetet saját taktikáinkkal, amint lesz időm/erőm hozzá.
Most viszont rá kell feküdjek a diploma írására. :S
MUHAHAAAAAA!!! :))))
thx to Decooy
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.