PowerUp Heroes teszt

  • Írta: Daks
  • 2011. október 21.
  • kinect, powerup hereoes, teszt, x360
Link másolása
Értékelés 4.9
A háború megkezdődött. Természetfeletti képességekkel rendelkező, különleges erejű hősök néznek farkasszemet egymással a jó és a rossz örök harcának újabb fordulójában, az emberiség túlélése, a világ sorsa a tét. Felkészültél a megmérettetésre?

A PowerUp Heroes igazi kozmikus leszámolásban részesíti a kinectes családi casualjátékok kedvelőit, a világ veszélyben van, Xbox 360 avatárunk segítségével vissza kell vernünk a gonoszok támadását. A játék a klasszikus verekedős címek stílusát követi, a két hős feláll egymással szemben, majd kezdődik az összecsapás, a győztes továbbmehet, a vesztes megszégyenülten visszavonul nyalogatni a sebeit. Aki valami komoly dologra számított, az rossz helyen jár.


A kampány során az összecsapások megállás nélkül követik egymást. Minden körben újabb gonosz érkezik a Földre, rövid videójuk bemutatja, hogy kik ők, és miért harcolnak, összesen tíz különböző negatív hőssel nézünk szembe, majd félidőnél az összes visszatér, még nagyobb erővel, még pusztítóbb fegyverekkel. Ha sikerrel járunk, akkor a legyőzött ruhája a miénk lesz, ezek a különleges overálok pedig nem csak külsőnket határozzák meg, de képességeinket is.


Speed, power és chain attack szerint különböző értékekkel rendelkezik mindegyik megszerzett ruha, utóbbi azt jelzi, hogy az egyes csapásokat mennyire lehet összefűzni, illetve mindegyiknek van három egyéni SuperPower támadása is. Ez lehet villámcsapás, földrengés, zombi invázió, lávalövedék, rakétaeső, és még ezernyi más képesség, melyek mindegyikét az adott harcos egyéni világa ihletett, a képességek nem használhatóak folyamatosan, kell ugyanis nekik néhány másodperc, hogy újra töltődjenek, egy csatába viszont két ruhát is magunkkal vihetünk, így összesen hat brutális támadásunk lesz.


Minden ruha mellé lehet választani egy PowerUp segítséget. Erősebb lövedék, nagyobb és gyorsabb SuperPower támadás, keményebb közelharc, erősebb páncél, nagyobb kombók, ha tudjuk, miben vagyunk gyengék, és azt erősítjük, akkor hősünk legyőzhetetlen lesz. Maga a verekedés pedig háromféle elemből épül fel, a lövés, a SuperPower támadás és közelharc a csak együtt igazán hatásos. Az első nem okoz nagy sebzést, de arra éppen elég, hogy kicsit megzavarjuk az ellenséget, a második a már fentebb is említett, ruhával járó különleges képesség, a harmadik pedig egy klasszikus verekedős játékelem. Ha mi kezdeményezünk, akkor ütésekkel és rúgásokkal különböző kombókat vihetünk be, ha pedig minket találnak be, akkor védekeznünk kell, minden támadásra van egy ellenfogás, ha ügyesek vagyunk, mi jöhetünk ki győztesen az egészből.


A PowerUp Heroes sajnos nem egy nagy eresztés, apró arénákban mérjük össze tudásunkat nagyfejű avatárjaink segítségével, a hangok bénák, a grafika semmitmondó, a design gagyi és gyerekes, a játék úgy néz ki, mint egy olcsó XBLA-cím, s az a helyzet, hogy annyit is ér. A kampány két óra alatt végigjátszható, az embernek még izomláza se lesz tőle, lelkesedésünk pedig, mikor kiderül, hogy az első tíz ellenfél legyőzése után ugyanazok fognak visszatérni, azonnal kifullad, nincs kedvünk tovább játszani, átvertek minket, elég volt ebből.


Egy esténél több nincs is tehát a játékban, ezért pedig egy teljes, AAA-kategóriás játék árát elkérni több mint pofátlanság, legfeljebb 800 MS pontot adtunk volna érte, azt is csak azért, mert van benne többjátékos mód is, egy barátot péppé verni mégiscsak jó móka, történjen az online, vagy offline. A LIVE az internetes csaták otthona, a  versus játékmódban osztott képernyős összecsapások várnak ránk, a tér vertikálisan van kétfelé osztva, nekünk egymás mellé állva kell püföljük egymást, ha pedig hárman, négyen szeretnénk megmérkőzni, akkor az egyenes kieséses tournament módot válasszuk.


A Kinectes irányítást imádjuk, a megvalósítása viszont nem lett tökéletes. Pozitívum, hogy a játék könnyen felismeri mozdulatainkat, és nem problémázik, ha kilépünk a képből: amint visszaállunk a kamera elé, már mehet is tovább a játék, nem kell semmit kalibrálni, hogy újra figyeljen ránk. Ami nem tetszett viszont, hogy nagyon kevés mozgás van. Lőni kezünk magunk elé tartásával lehet, az elhajolás, a rúgás és az ütés egyértelmű, ruhát cserélni az bal kéz magasba emelésével kell, a SuperPower támadások pedig egyéni parancsokat kaptak, nem nehéz egyik se. Emeljük magunk mellé karjainkat, majd tapsoljunk egyet, ugorjunk egyet, rakjuk fel mindkét kezünket, vagy formáljunk velük L alakot, a képernyő sarkában a játék jelzi, hogy milyen mozdulat mit hív elő, csak értelmezni kell, és leutánozni.


A PowerUp Heroes rövid, tartalmatlan és gagyi, valamiért mégis lehet szeretni. A csaták izgalmasak, a győzelem pedig igazi siker, ha szenvedéseink után megjelenik a K.O. felirat a képernyőn, büszkén húzzuk ki magunkat, megint jók voltunk. De a játékból nem hiányozhat az elmaradhatatlan UbiSoft humor se, a főellenség első legyőzése után Rabbid ruhát fogunk kapni, egy öreg, szakadt, házilag varrt halloween kosztümöt, nagyon aranyos, sok más jót viszont nem tudunk felhozni mentségére. Ha a komoly kinectes címeket szereted, akkor messziről kerüld el ezt a játékot, ha viszont van egy 6-8, legfeljebb 10 év körüli fiú a családban, aki rajong a LEGO Bionicle és a Ben 10 által képviselt harcos, sötét mesevilágok iránt, akkor a vásárlás talán mégse lesz kidobott pénz az ablakon, egy próbát megérhet, tudod, család, szombati közös program, meg ilyesmi.

8.
8.
csetom
#4: ha belegondolsz givi a kinect nem érte el annyira a várt hatást. Én sokkal többre számítottam amikor először kipróbáltam.
7.
7.
SzijBence
Most tényleg, mit vártatok, leszakadó végtagokat és fatalitit ???!!!

6.
6.
kopic
#2: A Risen lesz a jó.
5.
5.
givi6
#4: * ha oda figyelnek*
4.
4.
givi6
Nem is értem, ha oda figyelnének, akkor még is mókás casual játékot készítenek, egy a baj, hogy ez eddig nem történt meg !
Ha lesz rá esélyem, akkor kipróbálom a játékot...
3.
3.
FriendlyTarget
szerinetm a 4.9 a + - hoz képest elég félrevezető..ott van h élvezetes csaták meg humor a -nál meg hogy gagyi design meg hát az ára..az árával egyetértek de az nem a játék része szerintem egy ilyen komolyan játékkal foglalkozó oldalnak nem kéne -nak írni az árat...a designra meg ..ez egy családbarát játék nem az új UFC vagy mortal kombat :D
2.
2.
p3ti
#1: Ne is mond , én nekem nagy kívánságom hogy az MS végre le szálljon a kinectes szarról és végre rá koncentráljon a valódi exclusive címekre ... Egyetlen game amit vártam a kinectre az a rise of nightmares volt , de miután el olvastam a tesztet , már tényleg el veszett az összes remény hogy valaha lesz olyan cím a kinectre ami el nyeri a tetszésemet :)
1.
1.
McDuff
újabb ékes bizonyíték,hogy Kinectre nem lehet jó játékot csinálni!Ha az irányítás éppen el van találva,minden más rossz,ha meg minden más jó,akkor épp az irányítás nem, és van olyan hogy az irányítás is és minden más is rossz!pedig ez is nagyon jó ötlet és mégis így elcseszni,már nem akarom elhinni,hogy ez a fejlesztők hibája,sztem ez a Kinect meg van átkozva:D!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...