Elkövettem
egy nagy hibát. Úgy álltam neki a Watch Dogs tesztelésének, hogy előtte egy
csokor negatív élménybeszámolót olvastam róla, míg a futár érkezését
vártam. Úgy viselkedtem, mint egy gyerek, akit elvakítottak a reklámok, szinte követeltem
a Ubisoft Montreal legújabb dobását. Mindenáron szükségem volt rá, hiszen egy
innovatív ötletre építkezik, a franciák nem sajnáltak rá a százmilliókat, nem
beszélve az agresszív (és olykor arrogáns) marketingkampányról, amely a megjelenést övezte. Bizonyára
te is bedőltél neki, valld be! Az emberi elme alapvetően befolyásolható. Társas
lények vagyunk, a biztonság és az együttélés elengedhetetlen eszköze, hogy hallgatunk
a (látszólag) okosabbakra, akik szemlátomást tudják, hogy mi a jó nekünk.
Csordaszellem ez, ha így jobban hangzik. Megvezettek minket, túl nagyok voltak
az ígéretek. A generációváltás még nem zajlott le teljesen, nem a Watch Dogs
miatt ül majd döbbenet az arcunkra. Most már sejtem, hogy erre a Ubisoft is
rájött a tavalyi év végén, de fél év extra fejlesztési idővel nem lehet menteni a menthetetlen, hiszen az alkotás meglehetősen ingatag lábakon áll.
A
fejlesztők abba buktak bele, hogy látszólag figyelmen kívül hagyták azokat az
alapvető ismérveket, amik egy nyitott világú alkotást naggyá tesznek.
Kidolgozott, szerethető karaktereket várunk, kellően izgalmas és csavaros fő történeti szállal. Tudom, nehéz dolog egy új széria alapjainak lefektetése, de a
montreali brigád nem tanult az Assassin’s Creed első részének hibájából:
egyetlen ötletre nem lehet egy nagyívű játékok felhúzni. A hackelés esetünkben
pofonegyszerű, repetitív funkció, nem pedig egy életképes és hangsúlyos
alternatíva a meglehetősen egysíkú küldetések teljesítésére. Van egy szimpla okostelefonunk,
amellyel a Chicagót működtető hálózatra, a ctOS-re csatlakozhatunk fel, ahonnan
titkos információkat lophatunk el, szabotázsakciókkal a feje tetejére
állíthatjuk az infrastruktúrát, biztonsági kamerák képét nézegethetjük, minden
lakosról kompromittáló tudnivalókat szerezhetünk, telefonbeszélgetéseket
hallgathatunk le és így tovább. Az igazság az, hogy az előbb vázolt dolgokat
gyakorlatilag egyetlen gombnyomásra visszük véghez, igazából csak az épületek
belső hálózatára történő csatlakozáskor játszhatunk le egy sima útkereséses
minijátékot, minimális kihívással. Ha a hackelést nem számoljuk, akkor a Watch
Dogs egy szimpla külső nézetes akciójáték, szerethető lopakodási szekvenciákkal
és a paródia határait feszegető autóvezetéssel.
Kezdjük
azzal, hogy Aiden Pearce egy meglehetősen súlytalan karakter. Piti bűnöző, aki
társával tehetős figurák pénzét lopja, netán fontos adatokat ad el egy
harmadik félnek. Hősünk mindaddig így élte az életét, mígnem egy olyan
célpontba botlott, aki meg tudta védeni értékeit. Hamar kinyomozták az ír
felmenőkkel bíró Aiden valódi személyazonosságát, így egy csapásra veszélybe
sodorta családtagjait, különösképpen unokahúgát, akit meggyilkolnak. Megmaradt
famíliája megóvása érdekében hősünk mindenre képes, bosszút forral és ahol a
hackelés nem segít, ott a fegyverek szava dönt, miközben persze igyekszik leszámolni
azokkal, akik felültették őt. A történet bizonyára nem nyer rangos irodalmi
díjakat, ha úgy tetszik, szimpla bosszúsztorival van dolgunk, mesterkéltnek
ható belső monológokkal, olykor éjszakában sétálós, sablonos melankóliával.
A
legkínosabbak mégis azok a jelenetek, ahol Aiden a húgával diskurál, próbál jó
nagybácsi lenni a megmaradt unokaöcsi szemében, még egy év önként vállalt
száműzöttség után is. Vannak azonban kedvelhető szakaszai is a sztorinak:
amikor hősünk a rivális hackerekkel számol le, vagy a szexi társával, a
szénné tetovált Clarával dolgozik egy-egy akción. Mindent összevetve, a Watch
Dogs sablont sablonra halmoz, nem tudjuk elhinni, hogy egy titokban munkálkodó
számítógépguru hogy a fenébe ért a rohamfegyverekhez és gránátokhoz. Vagy mi
nem vagyunk tisztában a hackerek munkakörével? Hol marad a valódi izgalom?
Miért kell ilyen ezerszer látott motivációt adni a kőbunkó, ám szeretethiányos
főszereplőnek, akiben egy egyszemélyes hadsereg rejtőzik?
Chicago
a lehetőségek városa. A várost behálózó ctOS csak arra vár, hogy mobilunkkal
felcsatlakozzunk rá haszonszerzés, menekülés, adathalászat, vagy bármi más
céljából. A város főbb jellegzetességei észrevehetők, ha nem csak virtuális
formában jártad be az USA ötödik legnépesebb államát. A változatossággal nem
lehet gond: megnézhetjük a külvárosi ipartelepeket, a sugárutakkal tarkított
belvárost hatalmas felhőkarcolókkal és eldugott sikátorokkal, de még egy szeletnyi
vidéki flórát is kapunk, ha magunk mögött hagyjuk a zsivajt. Sőt, egy
motorcsónakkal még vízre is szállhatunk – a terep tehát kellően tágas és, ami
a legfontosabb, részletes ahhoz, hogy ideális homokozót nyújtson. E
tekintetben a Watch Dogs kihoz egy egált a Grand Theft Auto V-tel is. Mindezt
nyakon öntik a dinamikusan váltakozó időjárással. Ősz van, az utcákat elsárgult
falevelek borítják, a nap lágy fénnyel tör magának utat a kocogókkal és
szerelmes párokkal teletűzdelt fás parkokban. Máskor pedig az eső ered el,
tócsákba gyűlik a víz a járdaszegélyek mellett, amin a város neonfényei és az
autók fényszórói visszaverődnek. Aiden gyalogszerrel, vagy egy autó volánja
mögött roboghat az úti célja felé, utóbbiakból egyszerűen kipenderítheti a
jogos tulajdonosát, netán a parkoló alkalmatosság ablakát bezúzva ellophatja.
Elegánsabb azonban az egyik haverunkat megkérni, hogy ugyan a szomszédos utcába
szállítsa már le a kívánt négykerekűt. A tranzakciót a mobilunk megfelelő
menüpontjában zavarhatjuk le.
Aidennel
könnyűszerrel navigálhatunk a városban, kerítésekre mászhatunk, bár hősünk
mozgása korántsem olyan sima és akrobatikus, mint egy parkourra kihegyezett Assassin’s
Creedben. A házak tetejére például nem mászhatunk fel, de nincs is erre
szükség. Ha az adott kerületben található fontosabb mellékmissziókat szeretnék megnyitni,
csupán a megfelelő ctOS-tornyokat kell feltörnünk. A mobilunkat előkapva az
utcákon sétáló polgárokról tudhatunk meg privát információkat (milyen politikai
nézeteket vall, szereti-e az állatokat, vagy kedvelt időtöltése-e a nők kínzása,
meddő-e, van-e pedofil hajlama, mennyi az éves jövedelme, stb.). Ráadásul a Watch
Dogs meglehetősen liberális játék: szemlátomást sok a vegyes pár, fehér férfi csőrözik
fekete nőkkel és fordítva – a második részben már a másság sem lesz tabutéma. A
tudnivalók többségére nincs szükségünk, pedig a fejlesztők változatos
apróságokat hoztak össze, nem nagyon találkoztam ismétlődő jellemzőkkel. Néhány
ember mobilját feltörve némi pénzt szipkázhatunk le a bankszámlájukról, netán
azzal is tisztában leszünk, hogy az illető hol tárol némi értéket a városban.
Odakocsikázva új alkatrészekkel vagy más apróságokkal leszünk gazdagabbak. Egy
ideig persze szórakoztató a polgárok monitorozása, telefonbeszélgetéseinek
kihallgatása, aztán már nemigen foglalkozunk velük, mivel pénzt gyorsabban is
szerezhetünk, meg amúgy is érdektelené válnak a piszkos titkok. Chicago tényleg
a bűnözés melegágya, a lakosság tetemes hányadának vaj van a füle mögött,
ami – valljuk be – elég hihetetlen.
Szerencsére
a maszek melók közül gyorsan megtaláljuk a számunkra legszimpatikusabbakat.
Vannak olyan kurafik, akik a mi pénzünkre vadásznak (online kapcsolat esetén
más játékosok), akiket egy megadott területen kutathatjuk fel a mobilunk
segítségével, mielőtt leapaszthatná a bankszámlánkat. Máskor sima sofőrösdit
játszhatunk, utcai versenyeken indulhatunk el, netán komplett bandákat
likvidálhatunk. Véletlenszerűen is jelezhet a készülékünk, amikor a ctOS
bűntényt észlel a közelben, odasomfordálunk az eset helyszínére, megvédeni az
áldozatot és lehetőleg élve kézre keríteni az elkövetőt. Máskor egy frissen
szabadult, vádalkut kötött bűnözőt kell elfognunk, mialatt páncélozott konvojával
áthalad a városon. A lopakodást sem kell nélkülöznünk a Watch Dogsból,
szerencsére a mechanika erősen emlékeztet a legutóbbi Splinter Cellekre:
fedezéktől fedezékig haladunk, kerülve az őrök tekintetét.
Figyelemelterelésként közeli riasztókat hozhatunk működésben a biztonsági
kamerák képét vizslatva, de felrobbanthatjuk a gránáttal rendelkező
rosszfiúkat, megcsörgethetjük telefonjaikat, netán elektromos
kapcsolószekrényeket robbanthatunk fel, esetleg targoncák villáját leeresztve
zúzhatjuk halálra az alatta tartózkodókat és stb. Jó pár alkalommal elég, ha
csak egy-két célpontot likvidálunk az akció során, nem kell mindenki életet
elvenni. Az önbíráskodás gyönyörködtet!
A
Watch Dogsnak nem kell szégyenkezni akkor sem, amikor tűzharcra kerül sor.
Fegyverarzenálunk változatos, újabb mordályokat a halott ellenségektől, vagy a
fegyverboltból szerezhetünk (olykor árengedményt kicsikarva az eladótól).
Amikor vérontásra kerül a sor, könnyen kezelhető és intuitív fedezékharcos
TPS-sé alakul a játék, bár az ellenség taktikai tudása kimerül abban, hogy ők
is fedezék mögül támadnak és nyomulnak előre, az M.I. ügyetlenségét ezúttal is
túlerővel, gránátdobálással és erősítésekkel kompenzálták a fejlesztők. E
tekintetben továbbra sem beszélhetünk next-gen játékról, az viszont jó pont,
hogy a fedezéknek használt objektumok egy részét szétlőhetjük, így ugrasztva ki
a nyuszit a bokorból (a dolog fordítva is működik). A megfelelő képesség
megszerzésével egy gombnyomásra lelassíthatjuk az időt, gyorsabban válthatunk a
mordályok közt, precízebben célozhatunk és így tovább. Idővel újabb
képességpontokra teszünk szert, amiket a terebélyes képességfán költhetjük el.
Nem csupán újabb harci kunsztokat szerezhetünk, a hackelési skilljeink is
fejlődnek, hatékonyabbak készíthetünk bombákat, a küldetéseket több módon is megoldhatjuk.
Visszatérve a harcrendszere: működőképes, semmivel sem jobb, vagy rosszabb,
mint más, hasonszőrű játékokban.
A
város reagál a cselekedeteinkre, de csak finoman. Nem úszhatjuk meg
büntetlenül, ha halálra gázolunk egy ártatlant, csőre töltött fegyverrel
rohangálunk az utcákon, vagy kirángattunk valakit a kocsijából. A szemtanúk
azonnal tárcsázzák a rendőrséget, amellett, hogy a hírnevünk is negatív irányba
mozdul el. Menekülésre bizony jó párszor sor kerül a Watch Dogsban, függetlenül
attól. hogy a rosszfiúktól, vagy a yard elől szeretnénk szabadulni. Előbbiek a
nyomunkban lesznek végig, utóbbiak a bejelentés alapján letapogatják az eset
pár háztömbnyi helyszínét. Ha felkeltjük a figyelmünket, szirénázva erednek
utánunk, egy autóval, vagy többel, súlyosabb esetben útblokáddal és
helikopterrel. A ránk akaszkodott személyeket látványos manőverekkel rázhatjuk
le, átkapcsolhatjuk az utcai lámpákat, így megvan rá az esély, hogy az érkező
forgalom oldalba kapja az üldözőket. Ha sikátorokban menekülünk, magunk elzárhatjuk
az utat magunk mögött a forgalomirányító oszlopokat aktiválva. Mihamarabb ki
kell kerülnünk a rendőrök hatósugarából, megállíthatjuk az autónkat egy
félreeső helyen is, meglapulva a vezetőülésen, ha minden klappol, az üldözőink
elgurulnak mellettünk. Persze soha nem tudni, hogy az M.I. épp hogyan reagál,
ami tartogat számunkra némi izgalmat.
Az
autóvezetés egyébként nem tartozik a Watch Dogs legjobban sikerült elemei közé.
Bár a játék különböző kategóriákba sorolja a verdákat, értelemszerűen egy
amerikai izomautó másképpen irányítható, mint egy családi egyterű – a baj a
járművek kezelhetőségében rejlik. A GTA V például a fizikát tekintve sokkal
igényesebb, pedig az előző generációs cím. Az autók nehezen
fordulnak, rosszul reagálnak a mozdulatainkra, holott a mechanika túlságosan is
arcade-os, ami alapesetben nem lenne zavaró akkor, ha nem autóvezetéssel
töltenénk a játékidő tetemes részét. Ezáltal illő lett volna egy
realisztikusabb vezetési modell megalkotása, mert így túlságosan sokat ütközünk,
túl sok civilt sodrunk el és feleslegesen kerülünk bajba. Mondhatjátok, vezessek
óvatosabban, de ahhoz nincs kedvem, hogy birkamódra autókázzak. A fejlesztők
mellett szóljon, hogy van egy egyszerű cockpit-nézet és a változatos zenei
repertoár szól az autórádióból, amiket időnként az korábbi misszióinkról szóló
eltusolt, kiszínezett hírek szakítanak meg.
Már
így is bőven túlléptem a cikkre tervezett karaktermennyiséget, pedig még semmit
nem írtam az egyéb tartalmakról, a rengeteg gyűjthető tárgyról, platformerekre
emlékeztető, aranygyűjtésre kihegyezett minijátékokról, digitális tripekről,
amiket az utcákon ácsorgó dílerek jóvoltából élhetjük át. Na jó, ez utóbbiak
megérnek egy gondolatot! Virtuálisan bekábulva vadászhatunk megszálló
idegenekre, lángoló fejű gyalogosokat üthetünk el, mintha a Carmageddonban
lennénk, virágról-virágra ugrándozva szállhatunk a levegőben szivárványszínű
pályákon, netán pókrobotot irányítva ölhetjük az embereket. Az biztos, hogy a
ubisoftos emberkék értenek a poénokhoz, a pontszerzésre kihegyezett ámokfutások
kétség nélkül a játék emlékezetes momentumaihoz tartoznak.
A
multiplayer nem különül el annyira a single-től, mint más játékokban. A program
folyamatosan bombáz minket felkérésekkel, más játékosok törhetnek be hozzánk
némi fogócskázásra, CTF-re és adatlopásra, de mi is indíthatunk online
konfrontációt, akár egy társunkat is bevonva, aki egy mobilos alkalmazással folyamatosan borsot tör a hackerek
orra alá úgy, hogy útakadályokat pakol le elénk, rendőröket uszít ránk,
miközben mi ellenőrzőpontról ellenőrzőpontra haladunk. Vannak
multiplayer-specifikus képességek, így a kampányban való előrehaladásunkat nem
befolyásolják, hogy miként teljesítünk az online vizeken. Vagyis teljesítenénk,
ha a Uplay szerverei stabilak lennének, mert látszólag egy szimpla statisztika
lekérése is nehezére esik, máskor pedig egy meccs elindítása is. Léteznek még
olyan közösségi funkciók, ahol a legtöbbször becsekkoló játékos egy ideig az
adott terület polgármestere lesz, máskor pedig ajándékokat helyezhetünk el a
többi delikvensnek Chicago főbb nevezetességeihez ellátogatva. Adhatunk pénzt,
lőszert, alkatrészeket is pusztán jófejségből.
Nyilván
könnyű porba döngölni a Ubisoftot azért, amiért egy összehányt, sablonos sztorit
rittyentett a Watch Dogs alá. Aident nem tudtuk annyira szeretni, mint mondjuk
Eziót az Assassin’s Creed II-ből, és össze sem lehet hasonlítani a GTA V
hármasával. A látvány tényleg pazar lehet, hogy nincs meg az 1080p-s felbontás
PS4-en, és csak 30 fps-sel fut, engem lenyűgözött. Az első órák
tényleg remekül telnek: tobzódunk a lehetőségekben, utána durva lejtmenet
kezdődik, nem a feladatok számával van a baj, hanem azok összetettségével. Juss
be ide, törd fel ezt, öld meg azt, húzz el onnan. A legbonyolultabb misszió sem
tart tovább 10-15 percnél, főleg, ha a nyílt küzdelmekre megyünk rá. A
lopakodás már más tészta, ha tényleg kerüljük a feltűnést, ki tudja, még
izgalmasnak is találhatjuk a Watch Dogsot. Egy darabig elszántan lopakodunk, „hackelünk”,
szorgalmasan teljesítjük a térképen fellelhető mellékküldetéseket, aztán azon
kapjuk magunkat, hogy unatkozunk, dacára a tengernyi tartalomnak, a játék
egyszerűen hadilábon áll a változatossággal, a hackelős témából rengeteget
lehetett volna hozni. De mi marad nekünk? Az elszántabbak akár 40 órát is
kihozhatnak belőle, a többségnek nem nyújt többet tizenvalahány óránál. A
designeri döntések életképessége megkérdőjelezhető, nagy volt a nyomás a több
száz főt foglalkoztató stúdión, érezhetően sokat akartak fogni, de játék egyszerűen
nem áll össze kerek egésszé. Kicsapongó és részleteit tekintve egyszerű,
tipikusan egy brand első fecskéje. Hogy megérdemli-e a figyelmünket? Húzzuk a szemükbe a kalapunkat úgy, mint Aiden
a fejfedőjét, tegyük azt, amit szeretnénk, és majd meglátjuk.
Kapcsolódó cikkek
nagyon unalmas!!!
marketing azt ennyi....
Atari2600- on kezdtem és azóta van egy pár élményem...
Régebben 13-17 ezer volt egy N64- es game ( példa), de megvettük...
Most meg itt van ez és.....
Áhhhh... inkább megtartom magamnak a gondolataimat.
A teszt akkor jo, ha mindenki úgy itéli meg a játékot. A jó game nem 10 pontos! A 10 pontos játék az maradando alkotás, de ez számomra egy végigjátszást megér!
De amúgy lehet játszani utána a mentéssel, ha kivárod azt a 20 percet. Csinálj addig egy zacskós levest és nyugtasd le magad, hogy pénzt adtál ki ezért.
Bár a történet valóban meh, de engem már maga a város is kellően lekötött igen hosszan, tekintve hogy tényleg elképesztően részletes.
De a pontszámot nem érzem túlzottan kevésnek, tényleg kiforratlannak hat bizonyos pontokon a játék.
De sebaj, hiszen ez egy sorozat első része, így egy ilyen szintű kiforratlanság szerintem még belefér.
Igen, hiszem hogy még lesz valamilyen formában több része, hiszem hogy kap még valamilyen folytatást, hiszen állítólag jól fogyott.
Csak mert tegnap végezetem és akkor ki is kapcsoltam most viszont megkellett csináljam a végétől és vagy 10 perce a credits megy.
Amúgy még annyit, hogy a Watch Dogs mondjuk az előző generáció közepe felé biztos egy 9 pont körüli játék lett volna, de sajnos pont beleesett a generáció váltásba, ahol bizony mutatni kell olyat, amit még eddig nem láttunk.
Én élveztem a játékot. A mellékszereplők remekek lehettek volna de olyan keveset szerepeltek hogy nem nőttek hozzám. Pedig T-Bone az egyik legbadassabb karakter lehetett volna és vannak is vicces megszólalásai. (Bár ez a becenév...)
És pont hogy e miatt a kevés szereplésükért volt érdektelen a nagy ,,fordulat,,....
A játékmechanika szerintem remek. A fedezékrendszert még az SC is megirigyelné és sokkal élvezetesebb (szerintem) lopakodva nyomulni.
A lövöldözés is jó amit a sok fegyver csak fokoz.
A hackelés is élvezetes... 1 órán keresztül, utána átmegy rutinba.
A telefon menüjét ha 2-szer nyitottam meg...
Viszont dícséretes a sok tartalom, mellékküldetés. Bár ezt is meglehet hamar unni mert nagyon repetitív.
A multit még csak célpontként próbáltam de érdekesnek tűnik.
Szerintem, akit nem csapott be a hype (nem is értem h vannak olyanok akik azt be is veszik... akkor tényleg megérdemlik a pénzkidobást.) az egy viszonylag szórakoztató játékot fog kapni sok tartalommal.
Nálam 10/8-8.5.
A játékhoz hozzászólva engem nem kapott fel a hype hurrikán így én egy teljesen élezhető játékot kaptam. Pont, mint a Saints Row-nál, nem valami szép, fura az irányítás, sztorija és a karakterei sem mesterművek, de annyira beteg, hogy leköt. Ezzel is így vagyok lehetnek grafikai hibái, meg egyéb hiányosságai, de nem izgat, mert nagyon élvezem.
Nem beszélve arról, hogy a játékok 90%-nál a legelőször kiadott, úgymond leleplező demo gameplay MINDIG fel van tuningólva, ki van csinosítva a később kiadott játékokhoz képest. Ráadásul az Ubisofttal kapcsolatban számítani is lehetett erre tekintve, hogy annó az FC3-al is eljátszották ugyan ezt. :-D Ráadásul, ahogy írták is előttem - lehet nem itt, hanem egy másik cikknél - itt már azért olyan 2013 október-november k örnyékén látni lehetett, hogy messze lesz attól, amire az E3-on láttunk. Azaz még idő is volt rá, hogy felkészüljenek és picit lejebb adják a várakozást. Persze ettől még simán érthető a csalódottság valamilyen szinten, de ahogy írtam korábban is, sztem nagyon erős túlzásokba esnek a pocskondiázásokkal.
Ez pedig a felelősség. Bizony, ez az az érzés, ami kezdettől fogva elkísér a gameplay során. A tudásom és a hatalmam mint Aiden felelősséggel is jár, amit érezhető visszajelzések tesznek kézzelfoghatóvá a játék részéről. Hiába az egyszerű progress bar, vagy felbukkanó plusz és mínusz pontok (no meg persze a sokkal látványosabban közvetített híradások, és a járókelők reakciói az utcán). A lényeg, hogy van valami, egy eddig hiányzó tényező amire figyelek, és aminek hatására versenynél nem gázolom halálra, sőt elkerülöm a járdán sétálókat, és beletaposok a fékbe ha elém lépnek, még akkor is, ha másodperceket vesztek. Ugyanez a helyzet az agresszívabb, fegyvert, vagy robbantást igénylő misszióknál is. Ez csupán egy kihívás amit vagy figyelembe veszel vagy nem, mégis sokat ad az autenticitás érzéséhez. A minigamek pedig nagyon élvezhetőek!
Amit látok, hogy a grafika ultrán (i7 4770K, N770OC 4GB VRAM, 16GB RAM mellett) prímán, akadás mentesen veszi a kanyarokat a PC verzióban, viszont érezhetően butított a 2012-es E3-on látottakhoz képest. Nyilván megijedtek a nép reakciójától a brutális gépigények után, és csendben visszahangolták a dolgokat a kiadás előtt. Az online játék kezd ugyan magához térni, de jó pár napig borzalmasan megbízhatatlan volt. Már-már kezdett Sim City utánérzetem lenni ami nálam is levett pár pontot az össz-élményből.
Az igazi problémák amikkel találkoztam, hogy elfogy a motiváció a mellék küldetések teljesítéséhez, a fő missziók jórészt gyengék, a sztori kissé élettelen és szürke, az autók és a vezetés és a zene úgy általában véve trágya, de szokható. Ezzel szemben az online összetűzések kivitelezése fantasztikus, amikor működik. Szeretem, hogy nem tudom mikor követ valaki egy kocsiból és vár az alkalomra, hogy meghekkeljen. A város gyönyörű és hihető, az esős idő szuper. A hangulat, az NPC-k és a póker nagyon el van találva. Én nem tudom hány pontot adnék neki, mert ez most nem az én dolgom volt, de úgy érzem azért méltatlanul sok negatívot kapott a sajtótól a világon. Ez van, ha a reklám többet kínál mint amit el tud adni. Talán a hype nem lett volna ekkora, a kiadás után is nagyobbat durrant volna Pearce chicagói kalandja.
Mostanság csak "rossz" játékokat kapunk, így jogosan szídják az emberek. Sajnos kevés minőségi cuccot kapunk manapság. Ki adják a full bugos játékot, szarni rá, majd patchelgetjük. Ez a divat!
Még nem volt szerencsém a Figyelő Yorkshire-hoz, de be fogom szerezni annak ellenére, hogy sokaktól azt hallom, unalmas.
Egyébként szerintem 7,2 pontot érdemelne!!!!!!!!!!!!44444!!!4!!4!4
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.