Nem véletlen, ha senkinek sem cseng ismerősen a PlatinumGames név. A 2006-ban még Seeds Inc néven alapított játékfejlesztő stúdió eddig nem sokat hallatott magáról, pedig érdemes rá odafigyelni, hiszen nem kisebb nevek állnak mögötte, mint Shinji Mikami, Atsushi Inaba és Hideki Kamiya. A főleg volt Capcomos fejlesztőkből és producerekből álló csapat nem ma kezdte a szakmát, többek közt nekik köszönhetjük az Okamit és a Viewtiful Joet is.
Az idén májusban bejelentett, és az E3-on is bemutatott Bayonettát az álomtrió harmadik tagja, a Resident Evil és a Devil May Cry sorozatok keresztapja, Hideki Kamiya személyesen felügyeli, úgyhogy igencsak megérdemel egy kövér előzetest a Gamekapcson is. Legújabb cikkünkben összegyűjtöttünk minden most nyilvános infót a játékról, sőt mesélünk nektek a Los Angeles-i kiállításon zárt ajtók mögött bemutatott demóról is!
Bayonetta – kinek nevét maga a játék is viseli – egy dögös boszorkány hölgyemény, aki nem csak bátorságban, de akrobatikus képességekben is fityiszt mutat az örökzöld kedvencnek, Lara Croftnak. Őt irányítva a pokol sötét démonaival kell farkasszemet néznünk, a hosszú és véres küzdelmek jutalmaként pedig beírnak minket a történelemkönyvekbe, mint a világ legújabb megmentőjét. Stílusban és játékmenetben a Bayonetta leginkább a Devil May Cryhoz fog hasonlítani, a nagy különbség ugye csak az lesz, hogy itt egy csinos, dekoratív és rugalmas asszonyka fogja tizedelni a szörnyeket.
Főhősnőnk nem lesz híján a tradicionális japán stílusjegyeknek, kinézete teljesen beleillik a távol-keletről érkező játékok sorába. Hosszú, sötét, hátul copfba kötött hajat visel, sápadt, hófehér arcát egy szemüveg takarja, vékonyka testét mindenféle színű, mozgás közben ide-oda lengő ruha díszíti, stílusos kiegészítőként pedig mindehhez hozzá jön egy, a sarkában hatalmas fegyvert rejtő szexi bőrcsizma.
Az alig 5 percesre sikeredett E3-as demó elején a főhős rövid akrobatikai bemutatóját csodálhatta meg a gamer sajtó egy kicsiny köre. A szaltókkal, cigánykerekekkel és bukfencekkel tarkított előadás közben Bayonetta vadul tüzelt a kezében és a csizmáin lévő fegyverekből, a közönség olyan közeli és távoli támadásra szolgáló kombókat láthatott, hogy a Devil May Cry Dantéja elbújhatna mellette. Ezt követően elkezdődött az igazi demó, Bayonetta egy hatalmas kápolna színes ablakokkal díszített, hosszú folyosóján találta magát. Az ott céltalanul bóklászó szellemek mellett sorra elhaladva lassan kiért egy napsütötte térre, ahol gyönyörű kórusének csendült fel, virágok százai nyíltak ki, majd angyalok egy csoportja ereszkedett le hozzá. A kamera ekkor ráközelített Bayonetta arcára, aki pisztolyának csövével megigazította a szemüvegét, mire az angyalok vérszomjas szörnyekké változtak, majd hirtelen kezdetét vette a csata.
Bayonetta igazi DMC stílusú harcot mutatott be. Ahol csak érte, ott lőtte, ütötte és rúgta az ellenfeleket, mindezt gyönyörű ugrás és szaltókombinációkkal színesítve. Az akciósorozatban egy újabb különleges képesség fedte fel magát, Bayonetta ugyanis haját is bevetette, mint titkos fegyvert. Egy mozdulatot követően kikerültek hősünk frizurájából a csatok, a hosszú tincsek pedig önálló életre keltek, csípős pofonokban részesítve a figyelmetlen, és nem védekező ellenfeleket. Ezt követően újabb látványos kombó következett, a kisasszonynak ugyanis hirtelen pillangószárnyai nőttek, ami felrepítette őt a magasba, hogy onnan sorozhassa a téren összegyűlt lényeket.
Később látható volt pár brutális és kegyetlen kivégzés is, melyben hősünk a környezet tárgyait is felhasználta. Megtudtuk, hogy a harcok során legyőzött ellenfelek úgynevezett halókat dobnak el, melyek egyben fizetőeszközként is szolgálnak a játékban – minél több ellenfelet győzünk le, annál jobb fegyvereket és felszereléseket vehetünk. Ezek örökre megmaradnak majd, ellenben a szörnyektől elvett cuccokkal, amik időszakosan használhatóak csak, például amíg ki nem fogy belőlük az a néhány töltény, ami megmaradt.
További érdekesség, hogy lesz egy úgynevezett Witch Time mód, melyet előhívva a képernyő fekete-fehérré válik, a játék belassul, mi pedig mindenféle speciális mozdulatokat hozhatunk be. Ez jól fog jönni a nagyobb szörnyeknél, a demóban például feltűnt egy fejszét lengető óriási teremtmény is. Őt Bayonetta nagyobb nehézségek árán tudta csak földre kényszeríteni, azt is úgy, hogy hajából egy óriási sárkányt formázott, ily módon két frontról gyöngítve a szörnyeteget.
A prezentáció itt sajnos véget is ért. A történetből nem sokat ismertünk meg, nem tudjuk például, hogy kivel és miért harcol főhősünk, de legalább egy átfogó képünk már van magáról a játékról. A Bayonettát a SEGA szállítja majd valamikor jövő tavasszal Playstation 3 és Xbox 360 konzolokra, ha pedig érdekel a projekt, akkor maradj velünk, mert hamarosan újabb részletekre derül fény!
Bayonetta – kinek nevét maga a játék is viseli – egy dögös boszorkány hölgyemény, aki nem csak bátorságban, de akrobatikus képességekben is fityiszt mutat az örökzöld kedvencnek, Lara Croftnak. Őt irányítva a pokol sötét démonaival kell farkasszemet néznünk, a hosszú és véres küzdelmek jutalmaként pedig beírnak minket a történelemkönyvekbe, mint a világ legújabb megmentőjét. Stílusban és játékmenetben a Bayonetta leginkább a Devil May Cryhoz fog hasonlítani, a nagy különbség ugye csak az lesz, hogy itt egy csinos, dekoratív és rugalmas asszonyka fogja tizedelni a szörnyeket.
Főhősnőnk nem lesz híján a tradicionális japán stílusjegyeknek, kinézete teljesen beleillik a távol-keletről érkező játékok sorába. Hosszú, sötét, hátul copfba kötött hajat visel, sápadt, hófehér arcát egy szemüveg takarja, vékonyka testét mindenféle színű, mozgás közben ide-oda lengő ruha díszíti, stílusos kiegészítőként pedig mindehhez hozzá jön egy, a sarkában hatalmas fegyvert rejtő szexi bőrcsizma.
Az alig 5 percesre sikeredett E3-as demó elején a főhős rövid akrobatikai bemutatóját csodálhatta meg a gamer sajtó egy kicsiny köre. A szaltókkal, cigánykerekekkel és bukfencekkel tarkított előadás közben Bayonetta vadul tüzelt a kezében és a csizmáin lévő fegyverekből, a közönség olyan közeli és távoli támadásra szolgáló kombókat láthatott, hogy a Devil May Cry Dantéja elbújhatna mellette. Ezt követően elkezdődött az igazi demó, Bayonetta egy hatalmas kápolna színes ablakokkal díszített, hosszú folyosóján találta magát. Az ott céltalanul bóklászó szellemek mellett sorra elhaladva lassan kiért egy napsütötte térre, ahol gyönyörű kórusének csendült fel, virágok százai nyíltak ki, majd angyalok egy csoportja ereszkedett le hozzá. A kamera ekkor ráközelített Bayonetta arcára, aki pisztolyának csövével megigazította a szemüvegét, mire az angyalok vérszomjas szörnyekké változtak, majd hirtelen kezdetét vette a csata.
Bayonetta igazi DMC stílusú harcot mutatott be. Ahol csak érte, ott lőtte, ütötte és rúgta az ellenfeleket, mindezt gyönyörű ugrás és szaltókombinációkkal színesítve. Az akciósorozatban egy újabb különleges képesség fedte fel magát, Bayonetta ugyanis haját is bevetette, mint titkos fegyvert. Egy mozdulatot követően kikerültek hősünk frizurájából a csatok, a hosszú tincsek pedig önálló életre keltek, csípős pofonokban részesítve a figyelmetlen, és nem védekező ellenfeleket. Ezt követően újabb látványos kombó következett, a kisasszonynak ugyanis hirtelen pillangószárnyai nőttek, ami felrepítette őt a magasba, hogy onnan sorozhassa a téren összegyűlt lényeket.
Később látható volt pár brutális és kegyetlen kivégzés is, melyben hősünk a környezet tárgyait is felhasználta. Megtudtuk, hogy a harcok során legyőzött ellenfelek úgynevezett halókat dobnak el, melyek egyben fizetőeszközként is szolgálnak a játékban – minél több ellenfelet győzünk le, annál jobb fegyvereket és felszereléseket vehetünk. Ezek örökre megmaradnak majd, ellenben a szörnyektől elvett cuccokkal, amik időszakosan használhatóak csak, például amíg ki nem fogy belőlük az a néhány töltény, ami megmaradt.
További érdekesség, hogy lesz egy úgynevezett Witch Time mód, melyet előhívva a képernyő fekete-fehérré válik, a játék belassul, mi pedig mindenféle speciális mozdulatokat hozhatunk be. Ez jól fog jönni a nagyobb szörnyeknél, a demóban például feltűnt egy fejszét lengető óriási teremtmény is. Őt Bayonetta nagyobb nehézségek árán tudta csak földre kényszeríteni, azt is úgy, hogy hajából egy óriási sárkányt formázott, ily módon két frontról gyöngítve a szörnyeteget.
A prezentáció itt sajnos véget is ért. A történetből nem sokat ismertünk meg, nem tudjuk például, hogy kivel és miért harcol főhősünk, de legalább egy átfogó képünk már van magáról a játékról. A Bayonettát a SEGA szállítja majd valamikor jövő tavasszal Playstation 3 és Xbox 360 konzolokra, ha pedig érdekel a projekt, akkor maradj velünk, mert hamarosan újabb részletekre derül fény!
Kapcsolódó cikkek
Egy leginkább tanárnőre hasonlítós(alaktalanul hosszú combú) boszorkány angyalokat nyír ki?????!!!!!!!
Na hát ez kuwa beteges!!!! :/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.