A méltán népszerű stílus sikerét meglovagolva évente több új, csupán interneten keresztül játszható játékok érkeznek. Habár ezeknek nincs esélyük.
A méltán népszerű stílus sikerét meglovagolva évente több új, csupán interneten keresztül játszható játékok érkeznek. Habár ezek a produktumok labdába sem rúghatnak mellette.
Az Activison fejese Bobby Kotick szerint jelenleg nem lehet piacvezető posztjáról leléptetni a Warcraft világán alapuló MMORPG-t. Jelenleg ugyanis több mint egy billió dollár nagyságú pénzmagra lenne szüksége egy fejlesztő csapatnak, hogy egy ilyen szintű játékot elkészítsenek és folyamatosan frissítsenek. Ezek után persze már csak a szerencse kérdése, hogy kik pártolnak az új játék mellé vagy maradnak kedvencük mellett. Tehát még sokáig nem lesz ellenfele a Blizzard "csemetéjének".
Az Activison ezek után változtatott taktikát és a Vivendivel karöltve létrehozták Activison Blizzard óriás kiadót, melynek tagja a Blizzard fejlesztő studiója is. Nem meglepő, hogy az események után Bobby Kotick ezt nyilatkozta:
"A Blizzard üzleti és fejlesztői stratégiája zseniális, remekül megértik a játékosok kívánalmait és ennek eleget is tesznek, habár még kevés téren mutatták meg kreativitásukat... Ezek a srácok a világ legjobb fejlesztői közé tartoznak."
Az Activison ezek után változtatott taktikát és a Vivendivel karöltve létrehozták Activison Blizzard óriás kiadót, melynek tagja a Blizzard fejlesztő studiója is. Nem meglepő, hogy az események után Bobby Kotick ezt nyilatkozta:
"A Blizzard üzleti és fejlesztői stratégiája zseniális, remekül megértik a játékosok kívánalmait és ennek eleget is tesznek, habár még kevés téren mutatták meg kreativitásukat... Ezek a srácok a világ legjobb fejlesztői közé tartoznak."
"Egyszóval MMO nem a célról hanem az útról szól ! "
A wow-ban pont az út a lényeg igen, hogy újabb és újabb területeket, lényeket fedezhetsz fel. Valahogy nekem sosem a PvP-ről szólt a dolog, és ahogy tapasztaltam akinek arról szól az kb. 14 éves.. Amivel egyébként nincs baj, abban a korban az, aztán változik. Azok az emberek akik fizetnek, hogy felhúzhassák a karit, azokat csak sajnálni tudom, pont a játék élményt vesztik el, nem is tudom így mi értelme. A tört fun szerókat sem értettem soha, mi a játék abban ha 10 perc alatt 70-es lehetsz? A karit felhúzni szépen magadnak a másik dolog ami a JÁTÉK!!. Na szerintem meg ez a két dolog a szánalmas!
Üdv
Mindenesetre nem véletlen, hogy én a GW mellé tettem le a voksom, persze izlések és pofonok.
#44: azért annyira nem drága a játék és havidíj se. Bár tény, jómagam is pofátlanságnak tartom, hogy a játék vételi ára után még plusz fizetned kell. :( Az átlag havidíj olyan 10-15 dollár, az SWG-é 12.95, ami olyan 2500-3000 között mozog. Persze az ilyen játékokkat szinte naponta fejlesztik, frissítik újabb funkciókkal, felszerelésekkel, stb.
;)
Egyszóval MMO nem a célról hanem az útról szól !
És aki meg fizet azért hogy karaktereit felvigyék magas szintre stb. az pont erre az apróságra vak és neki nem is kell megmagyarázni a dolgot mert más világban él máshogy látja a világot
A wow méltán sikeres és nem monopol jól van ez így ahogy van.
én sokáig játszottam vele aztán meguntam, egy ideig jó de aztán ugyis megunod mint mindent a világban, kivéve a fanatikusokat
miután abbahagytam és kijátszottam egy singleplayeres játékot azután jöttem rá hogy menyivel jobb érzés azt végigvinni és megtudni a történet végét minthogy életed végéig szenvedni egy végtelen szerepjátékban
viszont az ázsiai mmo-k többsége ingyenes, ill item mall-ból szedi magát a kiadó. ez is jó biznisz. sok nem ázsiai vásárolgat az item mall-ban, a karikat meg felhúzzák az ázsiai playerek.
37: jah, pw-vel nekem is ez volt a fő bajom :) jó lenne, iszonyat jó feature listje van, de a mobok kinézete az vlmi kriminális. mikor a malájziai bétát nyomtam (hehe, csak malájok mehettek volna, de a leleményes magyar megoldja :D) okádni tudtam volna az erdőben mászkáló pingvinektől, a térdig érő bohócoktól stb :) a játék nagyon jó lenne, de a mobok kinézete több mint vicc.
GW, hm nem játszottam soha. vlhogy nem jött be az állandó zónázás/instázás.
egyébként sem a wow, sem a gw (még azok összes játékosa sem!) nem közelíti meg az ázsiai mmo-k játékosszámát, pl csak az egyik ázsiai mmo-ban 30 millió account van. ez csak 1. a silkeseknek meg gonodlom nem kell bemutatnom, hogy a világuk milyen telített. :) ott van még a perfect world, stb. ázsiai játékok viszik a prímet accountok számában (bár a játékok szerintem csapnivalóak), még a pw jó lenne, de van benne pár olyan gyerekes dolog ami egyből shift-f8-ra késznyszerített :)
rpg, ok, de nincs semmi saját tulajdonod, csak ami a bankban van és oda elfér, vagy ami az inventoryban van? a karakterednek nincs múltja? csak egy kis törpe vagy akármi abból a pár fajból és kész?
legalább eq2 szinten csináltak volna házbérlési lehetőséget, de nem. ez így csak egy beloggolok, megyek hentelni, vagy csapatban raidelni, esetleg egy kis battleground. ennyi. egy ideig elszórakoztatott, de masszív kikapcsolódásnak vagy egy jó szerepjátéknak nem neveztem volna. hol van itt olyan, hogy a karakterek csak úgy beszélgetnek egy kocsmában, a táncos táncolgat. ha a táncosnak több pénzt adok (a táncos egyébként szintén player) akkor külön táncot nyom stb. swg-ben jön vissza a legjobban szerintem, hogy egy virtuális világba csöppensz.
Optimus jól látod, swg azért ennél több (bár már rég nem játszom, csak néha néha benézek dumálgatni stb).
pl jó ideje, ha belépek csak a várost építgetem, járom a galaxis kocsmáit, a játékosok által épített városokat (az épületeket te rendezed be ahogy kell, elég durva dolgokat lehet kihozni, a mi városunk pl számtalan díjnyertes épületet tartalmaz ;)), nézem az épületeket, horgászni járok (néha még horgászversenyre is :)), vagy csak kis motorverseny, vagy űrhajókázás. szal épp ez a lényeg, hogy a lehető legtöbb dolgot tudja nyújtani egy rpg, ne csak a fejlődés legyen a content. wow meg arról szól, hogy fejlődj, szerezd be a legjobb geart, oszt vagy gyúrd a köv karit, vagy segíts a raidben (amit előtte már 123412512341251235x megcsináltál egyébként), vagy menj battlegroundozni. huh, ez aztán a lehetőségek tárháza. nem azért, de ennél már az eq1 is többet nyújtott.
28 ThurGrek bocsi de elég lol vagy. az előző postomban kétkedve fogadtam, hogy szerepjátékos lennél, lévén a szerepjáték fogalma nem tiszta számodra. erre a szokásos besértődött reakciót nyomod (amúgy ez tényleg a legáltalánosabb reakció, pszichológia rulz), miszernt nem térsz vissza arra a témára, hogy megvédd magad, lévén tudod hogy hülyeséget írtál. erre most jössz azzal, hogy nem ismerem a wowot. na lol, érdekes, pedig írtam is hogy játszottam és ismerem :D
Nevezetesen amikkel játszottam a méltán híres KOTOR és a OBLIVION. Mindkettő remek múlttal rendelkezik, nem véletlen, én csak a legjobbakkal játszom.
Ha egy ismerősöm elkezd wowozni már tudom, hogy elveszítettem. Ez azt jelenti, nem fog foglalkozni senkivel és semmivel, egy idő után mindenről megfeletkezik és már nem jön egy jót Codozni vagy Tiberium Warsozni. Csak wowowowowowowowowowowow.
Én soha nem fogok wowwal játszani, habár elismerem, sokkal jobb és kevésbé káros mint a cigi. De azt sem csinálom, inkábbb megmarad a pénzem és tudok venni hamarosan egy 9600 GT-t és egy Kane's Wrathot...
minden második-harmadik nap lejárok raidelni ha csak dkp-ért is aztán néha farmolok, haverokkal bg + ha jo guildba kerülsz mint én is eddig sokszor nagyon meg lehet szeretni (pl csak azért felmenni h dumálsz a többiekkel)
persze mindenkinek az a játék tetszik amelyiket akarja én nem azt mondtam, de amint a cikkböl is kiderül a wow most a legfelkapottabb
És szerintem a kotor 20X jobb ennél pont a párbeszédek miatt mert ot minden hatással van a körülötted lévő világra és ez segíti az újrajátszási élményt.Na ennyí
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.