Hat új kép jelent meg a Treyarch által fejlesztett Call of Duty: World at War-ból, mely a Modern Warfare kitérője után ismét a második világháborúba kalauzol el.
Hat új kép jelent meg a Treyarch által fejlesztett Call of Duty: World at War-ból, mely a Modern Warfare kitérője után ismét a második világháborúba kalauzol el.
Nemrég hallhattunk a játékról az E3-on, és megtudhattuk, hogy Kiefer Sutherland a hangját adja majd az egyik karakternek a játékban, ám hogy melyiknek, azt még nem árulták el. A készitők azt viszont elmondták, hogy nem kap DirectX 10-es támogatást a játék, mivel egyenlő látványt szeretnének elérni minden platformon, és mert a DirectX 10-et még nem lehet megfelelően a konzolokra portolni. Habár nem zárták ki hogy a játék megjelenése után egy DX10-es patch-et is kiadnak, ha a játékosok ezt szeretnék.
A játékban amúgy két kampány lesz: egy amerikai, ahol a japánok ellen harcolhatunk, és egy orosz, ami a háború vége felé játszódik. Hasonlóan a COD: Modern Warfare-hez,a World at War dobozfotóját is a játékosok szavazhatják majd meg. A játék Amerikában november 11-én jelenik meg PC-re, Xbox360-ra, PS3-ra, Nintendo DS-re, és a Wii-re. Az európai megjelenés szintén novemberre van kitűzve.
Nemrég hallhattunk a játékról az E3-on, és megtudhattuk, hogy Kiefer Sutherland a hangját adja majd az egyik karakternek a játékban, ám hogy melyiknek, azt még nem árulták el. A készitők azt viszont elmondták, hogy nem kap DirectX 10-es támogatást a játék, mivel egyenlő látványt szeretnének elérni minden platformon, és mert a DirectX 10-et még nem lehet megfelelően a konzolokra portolni. Habár nem zárták ki hogy a játék megjelenése után egy DX10-es patch-et is kiadnak, ha a játékosok ezt szeretnék.
A játékban amúgy két kampány lesz: egy amerikai, ahol a japánok ellen harcolhatunk, és egy orosz, ami a háború vége felé játszódik. Hasonlóan a COD: Modern Warfare-hez,a World at War dobozfotóját is a játékosok szavazhatják majd meg. A játék Amerikában november 11-én jelenik meg PC-re, Xbox360-ra, PS3-ra, Nintendo DS-re, és a Wii-re. Az európai megjelenés szintén novemberre van kitűzve.
Kár, hogy nem létezik "Proprietary engine"...illetve igen, de az nem maga az engine neve. Nem is tudom honnan sikerült ilyen hülyeséget összeszedni, már bocsi :D Maga az, hogy "proprietary" egy angol szó, és annyit tesz, hogy SAJÁT, TULAJDONOSI - a mi esetünkben ez annyit tesz, hogy az IW által fejlesztett saját engine, de még neve sincsen.
És még annyit, hogy Well-nek igaza van: a CoD és CoD: UO egy az egyben Q3 enginet használt, míg a CoD2-től felfele egy saját engine van használóban, melynek nagyonis jelentős alapja a Quake 3 engine. Nem véletlen, hogy pl. a CoD4 relatíve szép grafikán fut stabil 60 fps-sel akár egy gyengébb masinán is. Szóval az endzsájnosdiról ennyit ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.