Az Electronic Arts vigyázó felügyelete alatt készülő Dantes Inferno kapcsán derült fény néhány részletre, amelyek még inkább felkeltik az érdeklődést a játék iránt.
Az Electronic Arts vigyázó felügyelete alatt készülő Dantes Inferno kapcsán derült fény néhány részletre, amelyek még inkább felkeltik az érdeklődést a játék iránt.
Korunk egyik legnagyobb kiadója a VGA-n bejelentette, hogy játékot szeretne készíteni Dante Isteni Színjátékából. Nem is oly rég beszámoltunk róla, hogy a PSM3 magazin állítása szerint az irányítás leginkább a God of War sorozathoz lesz hasonló. Ma megtudtuk azt is, hogy a fejlesztők tartani fogják a stabil 60 képkockát másodpercenként, így nem kell majd az idegesítő akadozástól tartanunk. Mint azt a mű ismerői tudják, Dante nekivág a pokol 9 bugyrának, hogy megmentse meggyilkolt szerelme lelkét, s eközben megannyi megpróbáltatás vár rá útja során. A játék elején a pokol tornácán kell felvennünk a harcot az első főellenséggel, majd a történet során végigjárjuk mind a 9 helyszínt, hogy eljussunk az utolsó ellenfélhez, aki nem más, mint Beelzebub. A leírtak alapján egyre jobbnak tűnik a játék, bízzunk benne, hogy méltó feldolgozása lesz az elbeszélő költeménynek.
![](/media/PS3/dantesinferno/files/1.jpg)
Korunk egyik legnagyobb kiadója a VGA-n bejelentette, hogy játékot szeretne készíteni Dante Isteni Színjátékából. Nem is oly rég beszámoltunk róla, hogy a PSM3 magazin állítása szerint az irányítás leginkább a God of War sorozathoz lesz hasonló. Ma megtudtuk azt is, hogy a fejlesztők tartani fogják a stabil 60 képkockát másodpercenként, így nem kell majd az idegesítő akadozástól tartanunk. Mint azt a mű ismerői tudják, Dante nekivág a pokol 9 bugyrának, hogy megmentse meggyilkolt szerelme lelkét, s eközben megannyi megpróbáltatás vár rá útja során. A játék elején a pokol tornácán kell felvennünk a harcot az első főellenséggel, majd a történet során végigjárjuk mind a 9 helyszínt, hogy eljussunk az utolsó ellenfélhez, aki nem más, mint Beelzebub. A leírtak alapján egyre jobbnak tűnik a játék, bízzunk benne, hogy méltó feldolgozása lesz az elbeszélő költeménynek.
ON: Nem kell kapkodniuk. Elleszek addig Alma-val. :))
Az tény hogy korunk egyik legnagyobb iadója az EA, de a sok játéka közül kevés a maradandó(saját vélemény),remélem ezt nem basszák el
Ha nagy kiadórol beszélünk maradjunk a UBI-nál, de ez nem tartozik ide csak lábjegyzet(saját vélemény)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.