Három küldetést játszhatott végig a kolléga: az első során egy viszonylag nagy pályán kellett felkutatnia spartan társait, a másodikban hatalmas rakéták feletti kontrollért folyt a harc, végül egy sunyulós misszió következett, a feladat egy ellenséges bázisra való bejutás volt.
Fegyverek közül egyetlen új darabbal találkozott, ez a Spartan Laser covenant megfelelője lesz (az eszköz rózsaszín tüskékkel operál, amelyek minden harmadik találat után felrobbannak), de muszáj megemlíteni, hogy visszatér a Battle Rifle is: ezúttal a 12 tölténnyes tárakból mindig egyet-egyet puffogtathatunk majd.
A játékban olyannyira fontosak lesznek csapattársaink, hogy helyzetük és egészségügyi állapotuk a HUD-on is megjelenik majd, ám még érdekesebb, hogy a Call of Duty-féle képességrendszert is átemelik a készítők. Nemcsak álcázni tudjuk majd magunkat vagy sprintelni tudunk gyorsabban, az úgy nevezett "halogrammal" (értitek) el is csalhatjuk gyanútlan ellenfeleinket eredeti helyükről mégpedig úgy, hogy hősünk képmását vetítjük ki nekik megtévesztésül.
Látható, hogy az új részben a fejlesztők még jobban kidolgozzák a csapatos játékmenetet, még inkább rágyúrnak a lopakodós részre, így a Halo: Reach jóval összetettebb is lehet, mint egy szimpla FPS. Az információk és képek hitelességét ugyan nem erősítette meg a Microsoft, de bízzunk benne, hogy a fent leírtak és látottak valódiak!
es hat a mai vilagba mar minden elo fordulhat :P
a H:ODST nek tudtuk az achievmenteket mar fel evvel hamarabb ,
MW2 10 nappal hamarabb jelent meg , akkor ez az emberke mert ne probalhatta volna ki a Reach et :P
varjuk ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.