Habár a Cryteknek akadtak gondjai a konzolos fejlesztéssel, ma már úgy gondolják, mire a játék megjelenik minden konkurensnél szebb lesz.
Habár a Cryteknek akadtak gondjai a konzolos fejlesztéssel, ezeket sikerült már jóideje maguk mögött hagyniuk, s a saját készítésű eszközeik segítségével garantálni tudják, hogy minden platformon ugyanúgy néz majd ki a játék. De ez még nem elég.
A Crytek ennél magasztosabb célokat tűzött ki maga elé. Egyrészt továbbra is céljuk, hogy megtartsák a grafikai-technikai előnyt, amit az első Crysis címmel szereztek meg, csak éppen ez sokkal nehezebb, amikor a játékmotornak már konzolokon is tökéletesen kell működnie. A sok munka azonban meghozza gyümölcsét: a Crytek szerint ahogy egyre újabb és újabb rétegeket tesznek a grafikára, ahogy egyre bővítik a részleteket, a Crysis 2 egyre kevésbé hasonlít a többi konzolos vetélytársára. A fejlesztők ígérete szerint messze a Killzone 2, a Halo: Reach és az Uncharted 2 elé fognak kerülni, legalábbis a grafika fejlettségét tekintve.
Ez megteszi?
u.i.: Akit esetleg megbántottam ezzel, attól elnézést kérek. Nem állt szándékomban.
Milliónyi konfig van a PC-kben. Ha optimalizálnának akkor csak egy adott konfigra tudnának, tehát vehetne mindenki ugyanolyan gépet.
A másik meg h a konzol célhardwer. A teljesítményét nyugodtan megszorozhatod 2-vel, ha már a PC-hez akarjuk hasonlítani.
Szerintem nem eppen a RAM a legdragabb a PC-be es nekem pl. ( megmondom a tutit neked :) ) a 4 Gb DDR2-es RAM-mombol 1.30 Gb-ot "eszik" jelenleg a W7-64bit-Home Premium-om, ugy, h az op.-rendszer mellett fut rajta az ATI-Catalyst C.C., vmint az antivirus-progim es a google-chrome-os bongeszom.
SZERINTED 4 Gb RAM-bol igy nem jut tobb a jatekra nekem, mint masnak konzolon ???!
VGA-am 1Gb-os, persze nem dX11-es, mert az meg nem eri meg SZVSZ az arat, de dX10-es, ami szerintem jobb minosegu kepet, effekteket tud adni, mint barmelyik konzolos tarsa, plane igy, 1 Gb-os video memoriaval.
Persze, ha a jatekfejlesztoi is ugy akarjak.
Alt.-ban PC-en 1ebkent a VGA a szuk keresztmetszet gepigenynel szerintem. Persze uj jatekokhoz nem art 1 jo CPU ( proci ) is, 1 Quad, i7, v. hasonlo ( AMD-ben nem vok jaratos nagyon ).
Barhogy is nezzuk, a PC mindig is erosseb lesz, kiveve, ha a konzookat is fejlesztenek pl. evente. Persze, megint mas kerdes, h hany PC-re is tervezett, keszitett jatekot optimalizalnak PC-re megfeleloen. Sajnos a konzolok elterjedesevel csokkent a PC-es jatekok minosege ( tisztelet a kivetelnek ), SZVSZ.
mikor is jelent meg? 1984? :D mai napig nem készült olyan jó játék.
az is tény, hogy pc-n nagyon elkényelmesedtek a fejlesztők, minek optimalizálni, skálázni, fejleszteni és csiszolni, beraksz alá egy nagyobb configot és az megeszi.
ha a pc ipar nem arról szólna, hogy hetente, naponta jönnének ki az új cuccok, ha még általánosságban itt is 512mb-ról beszélnénk, itt sem lenne más a helyzet, itt is meg tudnák oldani. csak minek foglalkozzon vele (gondolja a fejlesztő), amikor occsóé' beledob a gépbe +4 giga ramot, vagy megvesz úgyis az új 2 gigás vidkarit (bár egyedül a gta4 full-full-full-ra húzva + modok ment 1 giga memóra fölé (vidmem), ill a flight simulator imádja még televerni a vramot))
egyébként azt tudjátok, hogy egy mondjuk 4 éves x360 totál nem azonos egy mostanival? a mostani erősebb lehetne, de nem erősebb, csak hogy a régi változatoknál ne legyen az mint pc-nél: "vegyél egy erősebb x360-at"
a régebbi x360-ak 90nm-es gpu-val és cpu-val érkeztek, az újabbak már (passz, hogy mióta) már 65nm-es procik. (az eltelt évek alatt most tartunk az 5. (igen, ötödik) x360 generációnál)
egyébként az MS ingyen cserélte a koros, elavult x360 gépeket újabb lappal szerelt gépekre, csak gondolom, hogy nem hazánkban, illetve nem is reklámozták agyon, nem picit lett volna ráfizetés, ha boldog-boldogtalan vitte volna a gépet cserélni.
az xboxban meg az 512 mb memória nem úgy van kihasználva mint PC-n....ne felejstsük el, hogy ezek játékgépek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.