"Sokan azt mondják, hogy nem lehet WoW-gyilkos MMO-t fejleszteni, én még is azt hiszem, hogy megtudtuk volna csinálni, ha a Microsoft is fenntartja az elkötelezettségét - ha nem is WoW-gyilkos, de mindenképpen versenyképes játék lehetett volna" - mondta Dusty Monk, a 2008-ban bezárt Ensemble Studios alapítótagja. A Halo MMO tényleg komoly projektnek indult, órási - 90 millió dolláros - költségvetéssel.
A Halo MMO létezéséről akkor értesültünk, mikor 2008 őszén a Microsoft úgy döntött: bezárja a tulajdonában lévő Ensemble Studiost, ami értelemszerűen a projekt végét is jelentette. A szomorú lépés valódi okát máig vitatják, egyértelműen sosem derült ki, hogy miért küldték el az Age of Empires-sorozatot és a Halo Warst jegyző csapat tagjait. A srácok több új stúdiót alapítottak azóta, a volt tagok pedig magukat okolják a döntésért: állításuk szerint túl sokba kerültek a redmondiaknak, minden játékuk kétszer annyiba került és kétszer annyi ideig készült, mint a többieké.
Egyébként szerintem szándékosan buknak meg az ilyen 'WoW gyilkos' gyanús játékok. Valamiért a piac nem hagyhatja letaszítani a trónról az istencsászár WoW-t, mert mindenki azt hiszi és úgy tudja az a legjobb - és hát annak is kell maradnia. (Egy kis Orwellizmus :))
mint ahogy valószínűleg ez is elbukott volna
nem lógna pöcsöm, ha nőnek születtem volna.
leginkább az határozta volna meg a sikerét, hogy a játék maga mit tartalmaz. legjobb tudomásom szerint planetside szerű lett volna nem? az meg nem valami sikeres.
a wow killer egy pr szöveg (ráadásul szerintem inkább negatív, már az évek során kialakult helyzet miatt), semmi több. ezt nem a halo mmo tekintetében értem, hanem úgy mindenre.
Az egyetlen játék, aminek esélye van versenyezni a Wow-val a The Old Republic szerintem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.